Hi says the bitchquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:37 schreef theunderdog het volgende:
Je ergeren aan taalfouten is een teken van gebrek aan empathie.
Ja?quote:
Ik wel, en (jammer genoeg voor hen), steeds meer mensenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, sommige organisaties hebben wel lange tenen, maar ikzelf ervaar dat niet als storend.
Vind ik vreemd. Het is nog maar 73 jaar geleden dat de eerste gaskamers opengingen. Ik snap wel dat mensen zich hard willen maken om een herhaling daarvan te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel, en (jammer genoeg voor hen), steeds meer mensen
Dan wat ik zeg ook (al ben ik van mening dat dat niet zo is).quote:
Als ik kijk naar hoe Israël de Palestijnen behandelt vind ik ze nogal hypocriet bezig..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vind ik vreemd. Het is nog maar 73 jaar geleden dat de eerste gaskamers opengingen. Ik snap wel dat mensen zich hard willen maken om een herhaling daarvan te voorkomen.
Leuke tegenstrijdigheid, en dat voor een taalpurist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan wat ik zeg ook (al ben ik van mening dat dat niet zo is).
Er is een verschil tussen de Amerikaanse Joden waartegen Finkelstein ageert en Israëliërs. Die laatsten hebben genoeg militaire slagkracht om dat te voorkomen, die eerste niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe Israël de Palestijnen behandelt vind ik ze nogal hypocriet bezig..
Vertelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de Amerikaanse Joden waartegen Finkelstein ageert en Israëliërs.
Snap je niet. Iets meer uitleg graag.quote:
OK, dat kan ik meevoelen. Soms ben ik bijna teleurgesteld als ik na "de grootste" niet het woord "ooit" hoor. Of als iemand zegt: "de beste tot nog toe"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik erger me ook enorm aan taalfouten (waaronder mits en tenzij omgekeerd gebruiken, is ipv eens, me ipv mijn etc), maar ik merk dat ik de laatste jaren enorm afglij en fouten maak waar ik echt bijna letterlijk ziek van word..
Pfff, het is wat inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, dat kan ik meevoelen. Soms ben ik bijna teleurgesteld als ik na "de grootste" niet het woord "ooit" hoor. Of als iemand zegt: "de beste tot nog toe"
Gruwel!
We hadden het over Joodse lobby-organisaties die Finkelstein beticht van het uitbuiten van de holocaust. Jij hebt het over Israëliërs. Die organisaties bevinden zich in de VS. Een wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snap je niet. Iets meer uitleg graag.
Daar heeft het absoluut niets mee te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vind ik vreemd. Het is nog maar 73 jaar geleden dat de eerste gaskamers opengingen. Ik snap wel dat mensen zich hard willen maken om een herhaling daarvan te voorkomen.
Ik heb het al lang niet meer over Finkelstein..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
We hadden het over Joodse lobby-organisaties die Finkelstein beticht van het uitbuiten van de holocaust. Jij hebt het over Israëliërs. Die organisaties bevinden zich in de VS. Een wezenlijk verschil.
Ik wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het al lang niet meer over Finkelstein..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |