Serieus niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet wat je ermee wil zeggen...
Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:23 schreef Kees22 het volgende:
Ja jongens, zo kan ie wel weer.
Trusten of zo.
Ik vind van niet. Joodse lobby-organisaties bestaan er niet om economisch winst te maken, maar om het daadwerkelijke antisemitisme dat er nog is te bestrijden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar die is er toch ook?
Van mij mag het, maar lijkt nogal haaks te staan op je uitgangspunt..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, wat maakt het nu uit dat ik dan Joodse lobbyclubs en organisaties tref ?
Welk uitgangspunt ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar lijkt nogal haaks te staan op je uitgangspunt..
Beetje kletsen en elkaar aan de praat houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Truste overigens!
Naar mijn idee slagen ze daar dan bar slecht in.. Ze zijn er wel goed in om werkelijk alles onder antisemitisme te scharen.. En schieten zichzelf daarmee in de voet.. De wal heeft het schip gekeerd, en steeds meer mensen irriteren zich daar openlijk aan..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Joodse lobby-organisaties bestaan er niet om economisch winst te maken, maar om het daadwerkelijke antisemitisme dat er nog is te bestrijden.
De discussie is niet academisch genoeg? En/of we moeten vragen van anderen maar negeren?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Beetje kletsen en elkaar aan de praat houden.
Is wel leuk, maar heeft geen structuur of zin.
Neenee, het is best wel gezellig. Maar ik moet wel even omschakelen van argumenteren naar kletsen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De discussie is niet academisch genoeg? En/of we moeten vragen van anderen maar negeren?
Nou sorry dan, maar rond dit tijdstip ben ik echt niet meer academisch aan het onderbouwen. Trouwens: meestal niet op Fok!, al geef ik wel altijd mijn bronnen (niet dat iemand die leest vervolgens)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Neenee, het is best wel gezellig. Maar ik moet wel even omschakelen van argumenteren naar kletsen.
Kijk, daar erger ik mij zeer aan: taalfouten als de doorstreepte/vetgemaakte.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar mijn idee slagen ze daar dan bar slecht in.. Ze zijn er wel goed in om werkelijk alles onder antisemitisme te scharen.. En schieten zichzelf daarmee in de voet.. De wal heeft het schip gekeerd, en steeds meer mensen irriteren ergeren zich daar openlijk aan..
Maar wat is mijn uitgangspunt precies ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou sorry dan, maar rond dit tijdstip ben ik echt niet meer academisch aan het onderbouwen. Trouwens: meestal niet op Fok!, al geef ik wel altijd mijn bronnen (niet dat iemand die leest vervolgens)
Ja, sommige organisaties hebben wel lange tenen, maar ikzelf ervaar dat niet als storend.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar mijn idee slagen ze daar dan bar slecht in.. Ze zijn er wel goed in om werkelijk alles onder antisemitisme te scharen.. En schieten zichzelf daarmee in de voet.. De wal heeft het schip gekeerd, en steeds meer mensen irriteren zich daar openlijk aan..
Mee eens, maar dan moet ik me morgen weer verantwoorden voor iets wat ik nu heb gezegd. Tja, dat valt wel eens zwaar: volkomen vergeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou sorry dan, maar rond dit tijdstip ben ik echt niet meer academisch aan het onderbouwen. Trouwens: meestal niet op Fok!, al geef ik wel altijd mijn bronnen (niet dat iemand die leest vervolgens)
Ik erger me ook enorm aan taalfouten (waaronder mits en tenzij omgekeerd gebruiken, is ipv eens, me ipv mijn etc), maar ik merk dat ik de laatste jaren enorm afglij en fouten maak waar ik echt bijna letterlijk ziek van word..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Kijk, daar erger ik mij zeer aan: taalfouten als de doorstreepte/vetgemaakte.
Ik heb wel eens gesteld dat joden de grootste antisemieten zijn. Jij verwoordt precies wat ik bedoelde.
"Holocaust misbruiken"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar wat is mijn uitgangspunt precies ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |