Waarom is het altijd: kritiek = antisemitisme???quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mensen die tegen Israël zijn kunnen met Finkelstein schermen omdat hij Joods is.. Dan kunnen ze mooi zeggen, "hij zegt het ook! En hij is Joods! En zijn ouders zaten in een kamp! Dus wij zijn geen antisemieten, want deze man is prima!"
En het tweede gedeelte van wat je zegt snijdt geen hout meer nu we weten dat het meisje Duits is, natuurlijk.
Ik denk dat je jezelf niet helemaal begrijpt..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt .
Dus ook niet om je hele academische carrière te baseren op een slecht onderbouwde studie en daarmee de halve westerse wereld over te reizenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, daaruit haalt hij zijn recht om te zeggen dat je die feiten niet mag misbruiken voor iets anders dan je eigen lot. Niet voor het onderdrukken van Palestijnen, niet voor het stichten van een joodse staat, niet voor het wat dan ook.
Exactquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Finkelstein misbruikt de holocaust niet om israel te bekritiseren.
Hij zegt dat Israel de holocaust misbruikt om zich te rechtvaardigen.
Wat mensen die tegen Israël zijn (ik ben dat overigens niet) maken per definitie gebruik van zulke nonargumenten ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mensen die tegen Israël zijn kunnen met Finkelstein schermen omdat hij Joods is.. Dan kunnen ze mooi zeggen, "hij zegt het ook! En hij is Joods! En zijn ouders zaten in een kamp! Dus wij zijn geen antisemieten, want deze man is prima!"
En het tweede gedeelte van wat je zegt snijdt geen hout meer nu we weten dat het meisje Duits is, natuurlijk.
Jawel, heel goed zelfs.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf niet helemaal begrijpt..
Slecht onderbouwd als "het zijn geen bezette gebieden"? Zoiets?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dus ook niet om je hele academische carrière te baseren op een slecht onderbouwde studie en daarmee de halve westerse wereld over te reizen
Niet altijd. Soms wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is het altijd: kritiek = antisemitisme???
En dat ze "semitisch"even opzoeken, die vervelende joodse "anti-semieten"
Dan tref je dus joodse lobbyclubs en organisaties.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, heel goed zelfs.
Ik vind dat mensen die de holocaust misbruiken voor hun eigen gewin/mening of iets anders lijfstraffen mogen ondergaan.
Het ging over zijn studie "The Holocaust Industry".quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slecht onderbouwd als "het zijn geen bezette gebieden"? Zoiets?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan tref je dus joodse lobbyclubs en organisaties.
Vast wel, en ook nog allerlei andere mensen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan tref je dus joodse lobbyclubs en organisaties.
Sommigen denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat mensen die tegen Israël zijn (ik ben dat overigens niet) maken per definitie gebruik van zulke nonargumenten ?
Niet gelezen, maar die is er toch ook?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het ging over zijn studie "The Holocaust Industry".
Niks "dus", ik zei net precies hetzelfde en toen snapte ik het niet volgens jou..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
[..]
Vast wel, en ook nog allerlei andere mensen.
Dus ?
Ik begrijp gewoon niet wat je ermee wil zeggen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks "dus", ik zei net precies hetzelfde en toen snapte ik het niet volgens jou..
Serieus niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet wat je ermee wil zeggen...
Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:23 schreef Kees22 het volgende:
Ja jongens, zo kan ie wel weer.
Trusten of zo.
Ik vind van niet. Joodse lobby-organisaties bestaan er niet om economisch winst te maken, maar om het daadwerkelijke antisemitisme dat er nog is te bestrijden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar die is er toch ook?
Van mij mag het, maar lijkt nogal haaks te staan op je uitgangspunt..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, wat maakt het nu uit dat ik dan Joodse lobbyclubs en organisaties tref ?
Welk uitgangspunt ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar lijkt nogal haaks te staan op je uitgangspunt..
Beetje kletsen en elkaar aan de praat houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Truste overigens!
Naar mijn idee slagen ze daar dan bar slecht in.. Ze zijn er wel goed in om werkelijk alles onder antisemitisme te scharen.. En schieten zichzelf daarmee in de voet.. De wal heeft het schip gekeerd, en steeds meer mensen irriteren zich daar openlijk aan..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Joodse lobby-organisaties bestaan er niet om economisch winst te maken, maar om het daadwerkelijke antisemitisme dat er nog is te bestrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |