Als ze eruit gaat scheelt me dat irritaties, maar dan kan ik ook niet meer over haar klagen, wat ook wel weer lekker is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Billy staat bovenaan? Misschien terecht... ik poep op dr, maar ik hoop dat ze er nog lang in zal blijven. Puur omdat het anders saai(er) wordt
Nou ik kan haar kop echt niet meer zien..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Billy staat bovenaan? Misschien terecht... ik poep op dr, maar ik hoop dat ze er nog lang in zal blijven. Puur omdat het anders saai(er) wordt
Ze zorgt ook voor vermaak en materie om over te klagen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef IPA het volgende:
[..]
Als ze eruit gaat scheelt me dat irritaties, maar dan kan ik ook niet meer over haar klagen, wat ook wel weer lekker is.
Als je je aan hem ergert voegt-ie al iets toequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Steinerized het volgende:
Djodjo, omdat hij gewoon geen reet toevoegt.
Leuk he? Niemand wil saaie bewoners, maar degenen die ervoor zorgen dat het niet saai is moeten vervolgens wel als eersten vertrekken. Mensen zijn soms zo voorspelbaar.quote:
Datte dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Flow3r het volgende:
Aike voegt weinig toe zover, dus mag van mij wel wieberen
Dat zie je altijd met RLS. Mensen willen de meest spraakmakende mensen eruit stemmen. Ik snap dat nooit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zie je altijd met RLS. Mensen willen de meest spraakmakende mensen eruit stemmen. Ik snap dat nooit.
Ze moeten paul er uit stemmen dan word het pas echt leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zie je altijd met RLS. Mensen willen de meest spraakmakende mensen eruit stemmen. Ik snap dat nooit.
Per definitie zou altijd zo iemand weg moeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:47 schreef Rica het volgende:
Minst interessant, valt niet op, voeg niks toe, opvulling, mis je niks aan.
F5 anders werkt ie plaatje niet bijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Dotteke het volgende:
Heb Billy gestemd maar hij telt niet bij?
A z thnx hidihoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
F5 anders werkt ie plaatje niet bij
Het is natuurlijk de Elite van Utopiaquote:
lol, moet kunnenquote:
De duizend actiefste mensen op utopiatv.nl.quote:
Ja...daar kwam ik net achter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De nieuwe kan altijd nog Hakim of Billy naar huis sturen he
Uiteindelijk heeft ie vrij weinig te zeggen denk ik,want hij moet nog een tijdje daar wonen he.Wat betekent dat ie de groep niet tegen zich wil hebben en diezelfde groep zal hem heel duidelijk maken dat Billy en Hakim geliefd zijn en dat Peter toch al naar huis wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...daar kwam ik net achter.
Ik vind het toch raar dat de nieuwe zo veel te zeggen heeft
Varkensvlees, en het manipuleren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 06:34 schreef OeJ het volgende:
Ik volg het helemaal niet, wat heeft Hakim op zijn kerfstok, dat hij nú minder populair is dan Billy?
Ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 06:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Varkensvlees, en het manipuleren.
Die stem op Billy nog meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef Max23 het volgende:
Die elite stem op Hakim lijkt toch wel effect te hebben
Hij is niet genomineerd. Jimmy billy en peterquote:Op donderdag 23 januari 2014 06:34 schreef OeJ het volgende:
Ik volg het helemaal niet, wat heeft Hakim op zijn kerfstok, dat hij nú minder populair is dan Billy?
Nee, de nieuwe kiestquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:23 schreef Uiltje90 het volgende:
stemt de kijker uiteindelijk wie van de 3 genomineerden het huis moet verlaten?
Hji is tevens favoriet, dus zegt niet veel denk ik. Misschien hoe ie met dieren is?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:01 schreef Tourniquet het volgende:
Vanwaar opeens al die stemmen op Ruud in de laatste "wie moet eruit" poll?
Het is wel opvallend dat hij in 1 keer van constant 1-2 stemmen naar 31 gaat. Die grappen is hij al langer mee bezig toch? Dacht dat ik iets gemist had.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hji is tevens favoriet, dus zegt niet veel denk ik. Misschien hoe ie met dieren is?
En die "grappen"
Nee, ik denk dat de meeste nu wel weten dat er twee polls zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat hij in 1 keer van constant 1-2 stemmen naar 31 gaat. Die grappen is hij al langer mee bezig toch? Dacht dat ik iets gemist had.
Of het zijn stemmers die dachten op de favoriete inwoner poll te stemmen.
UTO / [INWONERS] Hakimquote:
Rechts bovenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:07 schreef djell het volgende:
Hoe kon je ook weer "Quote" toepassen??
Dan kijk jij zeker de stream? Van Jimmy zie ik niet veel op TV.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
UTO / [INWONERS] Hakim
31 mensen die Ruud weg willen hebben?Ruud en Jimmy zijn mijn favorieten.
Nee, maar ik lees soms mee in de COS.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Dan kijk jij zeker de stream? Van Jimmy zie ik niet veel op TV.
Niemand krijgt veel stemmen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Poll: LET OP!!!! Wie is jouw FAVORIET????
• Niemand
Vanavond weerquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Klapskaats het volgende:
Alle deelnemers eruit, en het hele programma deleten. Opgelost.
Is Ruud begonnen met het "bouwen" van Utopia camping?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef jovencita01 het volgende:
ruud gaat als hij klaar is met "bouwen"
Vandaag die ruzie tussen Hakim en Isabella op tv geweest.quote:
Dat is het nadeel als je geen stream kijkt, je mist hele delen. Maar ondanks dat het erg kinderachtig is van Isabella om zo te reageren, is Hakim gisteren veel te ver gegaan. Puur pestgedrag, tot het graatje bloed onder de nagels vandaan willen halen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
Hehe, kan ik eindelijk weer stemmen.
Isabella.
Dat lucht op.
citaat uit streamverslagen:
'Boer Klaver is ondertussen samen met Isabella in de stal, voer is bijna op, ja ik had geen dienst he vanmorgen antwoord Isabella,'
Gemeen kreng!
Ze maakt er n wedstrijd van wie t beste voor de koeien zorgt,
ten koste van de koeien.
En nou heeft ze als enige de verantwoording voor de koeien!
dat vind ik zielig!
Ik zeg Hakim eruit doet niks alleen ouwelullen en de boel opnaaien..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Eens. Nou ja, gedeeltelijk. Hakim & Paul graag blijven. Isabella mag er wel uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:32 schreef FooRancid het volgende:
In ieder geval niet Hakim, die speelt het spel met Paul heel goed, van mij mag Emil, Isabel of Nico eruit, retesaaie mensen, als zij in beeld verschijnen ga ik altijd naar de andere stream!!
Absoluutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
Poll: Gaat Rienk nog sex hebben dit jaar?
• Ja
• Nee
• Geen idee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanonne wat is ze ook mooi en wat moest ik om haar lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:53 schreef glasshole het volgende:
Ik ga voor Nina maar had Nena ook wel leuk gevonden.
[ afbeelding ]
De meerderheid van de inwoners blijkt het bij stemming eens met deze poll. De shoot gaat niet door.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:38 schreef Gert het volgende:
Poll gemaakt door Boca_Raton, op verzoek gekopieerd:
Poll: Moeten ze in zee gaan met de Playboy of niet?
• Ja, doen
• Nee, niet doen
• Weet niet/geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Was een moeilijke deze keer.quote:
Ik blijf ook op Andrea stemmen, tot ze weg isquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:14 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Was een moeilijke deze keer.
Kon niet echt kiezen tussen lot of andrea, maar ben toch voor andrea gegaan.
Zonder geld geen utopia?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef dbox307 het volgende:
Ruud moet er gewoon uit, hij past gewoon niet in Utopia.
De andere bewoners doen alles ervoor om geld in de la te krijgen, maar wat doet Ruud hij besteeld de groep door achter hun rug de tracktor te verkopen, terwijl deze in een evenement van Emil nodig is. Dat lijkt toch nergens op als hij mede Utopiaan is ?
Dus eruit met die gast.
Billy is zo smerig om te zien dat ik het niet meer aan kan zien. Omdat Ruud te veel zelfvertrouwen geeft aan Billy moet hij er uit, ook al ben ik het met je eens dat deze types nodig zijn om het leuk te houden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:30 schreef Pavement het volgende:
man man man, stem die Joey/Laura eruit die geen reet doen, maar toch niet de mensen die het programma leuk maken om naar te kijken. Ook al erger je eraan het is wel zo dat hun het programma leuk maken in de cos etc.
Zonder Ruud Billy Lot Vanas Andrea etc kan je toch beter gewoon naar de Streamlocks kijken of de koeien. Als je mensen eruit stemt die wat doen is er geen reet meer aan.
Vergeet niet dat het een programma is wat moet leven en niet een achtergrond muziekje moet worden waar geen reet in gebeurt.
Ruud moet blijven kom op!
Als je Aike en Giorgio hoort is er voldoende geld in kas, waar de andere Utopianen hard voor werken, maar wat doet Ruud met dat geld hij geeft het gewoon Weg zonder met de groep overleg te voeren. Als je toch met mensen samenwerkt behoor je dat toch in overleg te doen ?quote:
Vind ik wel fijn, want ik mis wel eens wat in de COS.quote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef Dottey het volgende:
Ohw.. ik wist niet dat het hier ook in hoorde
Optioneel, LS doet het ook nietquote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef Dottey het volgende:
Ohw.. ik wist niet dat het hier ook in hoorde
Vergeef me, als ik het vergeet (wat vast gaat gebeuren)quote:Op maandag 21 april 2014 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Optioneel, LS doet het ook niet
Is wel makkelijk terugzoeken
lol ja hoorquote:Op maandag 21 april 2014 01:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vergeef me, als ik het vergeet (wat vast gaat gebeuren)
quote:Op maandag 21 april 2014 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol ja hoor
en wat mensen die niet inloggen vroegen erom want spoilers konden ze niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Zoals ik dinsdag hier al zei:quote:
Ik zal eens kijken...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Stranger het volgende:
Heb je nog ergens een keer zo'n grafiekje van het stemverloop?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:05 schreef Gert het volgende:
De enige aan wie ik echt een hekel heb, die ik weerzinwekkend vind, is "Billy" en hopelijk gaat het binnen afzienbare tijd gebeuren dat zij niet langer de streams vervuilt.
Als 9 mensen zie lijst onder totaal 27 stemmen geven aan Ruud,Billy,Charlotte.quote:Op woensdag 18 juni 2014 05:53 schreef Hicham. het volgende:
Ik vind Ruud en Billy vreselijk en dat klevende stelletje Nicolien en Rienk is ook niets. Stelletjes maken een RLS stuk. omdat ze gehele dagen aan elkaar hangen en zo minder contact met andere bewoners hebben.
Maar het alle ergste erger ik mij aan Charlotte. Er zit zo'n afschuwelijk karakter in en zij heeft een enorme negatieve invloed op de andere bewoners. Als zij weg is zou utopia in een positieve manier bevrijdt worden. De contacten onderling tussen de bewoners zullen ook beter worden, want Charlotte is een stoorzender. Net als met Hakim eruit zal het voor ons en de utopianen een grote bevrijding zijn als Charlotte weg is.
Maar waarschijnlijk zal dat nooit gebeuren. Ruud, Billy en Charlotte hebben blijkbaar een beschermde status. Ruud bijvoorbeeld is vaste bewoner geworden, omdat hij de (mislukte) clown moet spelen. Je ziet duidelijk dat Ivan hem er wel wilde uitgooien, maar mocht het niet.
Het is eigenlijk wel het bekende trucje. De irritante mensen blijven tot het laatste erin zitten en dan uiteindelijk zal iemand die publiekslieveling is (bijvoorbeeld Isabella) utopia winnen.
Zie jij het gebeuren? Ik niet en indien wel dan zal Billy het veld moeten ruimen. Het varken en de mislukte clown hebben inderdaad een beschermde status om kijkers te 'trekken'. Terwijl ze deze eerder wegjagen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:58 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Als 9 mensen zie lijst onder totaal 27 stemmen geven aan Ruud,Billy,Charlotte.
9 per persoon dan zijn deze drie genomineerd.
Rienk
Nicoline
Joey
Marije
Ivar
Ron
Giorgi
Aike
Isa
ik hoop hetquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Zie jij het gebeuren? Ik niet en indien wel dan zal Billy het veld moeten ruimen. Het varken en de mislukte clown hebben inderdaad een beschermde status om kijkers te 'trekken'. Terwijl ze deze eerder wegjagen.
Dat gaat toch niet werken. Nicolien, Marije, Ron en Isabella zouden een stemafspraak met elkaar kunnen maken. Maar Rienk, Joey, Ivan en Aike zijn onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:58 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Als 9 mensen zie lijst onder totaal 27 stemmen geven aan Ruud,Billy,Charlotte.
9 per persoon dan zijn deze drie genomineerd.
Rienk
Nicoline
Joey
Marije
Ivar
Ron
Giorgi
Aike
Isa
Lotte heeft lieve ouders maar dan alleen voor dat verwende nest zelf. Er is ons altijd voorgehouden dat brieven aan bewoners licht gecensureerd werden zodat er geen dingen bekend werden gemaakt die in de buitenwereld moesten blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:23 schreef FooRancid het volgende:
Zo heb ik dat ook met Lot, maar dan andersom , niet dat ik haar zo super vindt om wat ze doet maar zij levert haar bijdrage wel in de groep, ze verkoopt haar spulletjes goed!!!
Verder is het een meid van 22 en van deze tijd, jong en onbezonnen heeft lieve betrokken ouders die haar al het goede van het leven gunt, ze is eerlijk en spaart zichzelf ook niet, ik denk dat zij irritatie opwekt omdat ze zelfverzekerd overkomt en mensen toch iets van jaloezie voelen, al zal niemand dat toegeven.
Nico, Ron, Dennis, hebben veel meer uitgegeven dan wie dan ook, naar iedereen viel over lot om die luizige honderd euro voor kleding.
Het gaat er niet om WAT iemand doet, maar WIE het doet, dat klopt niet!!
Ben het helemaal met je eens hoor. Maar voor mij mag toch die verkrachtende tyfuszwerver er als de wiedeweerga uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Lotte heeft lieve ouders maar dan alleen voor dat verwende nest zelf. Er is ons altijd voorgehouden dat brieven aan bewoners licht gecensureerd werden zodat er geen dingen bekend werden gemaakt die in de buitenwereld moesten blijven.
Tot gisteren; toen Lotte aan een groot deel van de bewoners de afgunst van de familie en vrienden van haar jegens Marije en Joey bekend maakte onder het mom van "meisje je bent zo goed bezig en die 2 zijn zo slecht'
Te belachelijk voor woorden. Lotte is de grootste verwende volgevreten secreet die daar rondloopt. Doet met Joey precies hetzelfde (of eigenlijk erger) door met Laura te gaan lopen vozen na een kus met Joey. Daarna gaat Marije met hem de kuil in en is het hek van de dam. Want dat kan toch niet? Dit terwijl ze tig keer tegen Marije had gezegd dat ze Joey moest pakken terwijl ze samen een gestolen fles vodka van de jongens leeg aan het zuipen waren.
Daarnaast steelt Lotte, roddelt constant vol met leugens haar vijanden zwart en blijft maar zeuren om kleren. Terwijl ze de meeste van iedereen heeft maar ze simpelweg niet past omdat ze ze maar blijft vreten en nog geen 100 meter per dag beweegt.
Dan zijn het voor mij geen lieve ouders maar ouders die hun eigen slechte opvoeding proberen te verbloemen door dat secreet nog verder de hemel in te prijzen. Een heel kippenhok in die dikke reet wordt er gestoken. En de regie staat dat afbranden van anderen in de brieven gewoon toe. Voor mij een teken van selectief sturen en partij trekken dan wel een puur gescript verhaal.
Die beelden heb ik niet gezien dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:51 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor. Maar voor mij mag toch die verkrachtende tyfuszwerver er als de wiedeweerga uit.
Japie spreekt uit wat velen hier denken (en schrijven)... Lot is een volgevreten, leugenachtig, verwend, achterbaks stuk vreten en één van de veroorzakers (zo niet hoofdverdachte) van gemanipuleer, gekonkel en gezeik in de groep.... (en dat inderdaad voor een 22 jarige... dan ben je knap verknipt..)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef FooRancid het volgende:
Nou Japie 1971 wat minder kan ook!! Wat een overdreven reactie, wat ik al zei, het is een meid van deze tijd, nog jong lekker egocentrisch en zich druk maakt om meidendingen, waarom moet je zo beledigend reageren dat zegt meer over jou dan over lot, je moet je schamen!!
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Japie spreekt uit wat velen hier denken (en schrijven)... Lot is een volgevreten, leugenachtig, verwend, achterbaks stuk vreten en één van de veroorzakers (zo niet hoofdverdachte) van gemanipuleer, gekonkel en gezeik in de groep.... (en dat inderdaad voor een 22 jarige... dan ben je knap verknipt..)
De harde waarheid is geen belediging dus ik ga mij allesbehalve schamen. PUNTquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef FooRancid het volgende:
Nou Japie 1971 wat minder kan ook!! Wat een overdreven reactie, wat ik al zei, het is een meid van deze tijd, nog jong lekker egocentrisch en zich druk maakt om meidendingen, waarom moet je zo beledigend reageren dat zegt meer over jou dan over lot, je moet je schamen!!
Ik vond het ook een prima omschrijving van Lotje thxquote:Op zondag 22 juni 2014 08:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
De harde waarheid is geen belediging dus ik ga mij allesbehalve schamen. PUNT
Daantje.. jêutje, wat een statement zeg.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:37 schreef DaniqueV het volgende:
Allemaal! ben ze daar stuk voor stuk allemaal zat, voor mij de slechtste RLS allertijden.
Maar één ding moet ik wel zeggen, hulde voor diegene die ze als utopianen heeft uitgekozen, knap om zoveel mafkezen bij elkaar te vinden en bij elkaar te zetten. Ik zeg "bommetjeeee", meteen kakkerlakkenprobleem opgelost en begin opnieuw!
Met eindelijk de dokter en piloot erbij .....wat vast meer boeiende beelden gesprekken zal opleveren!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oké voor de mannen misschien zoiets erin?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
precies, ik had het niet beter kunnen schrijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Lotte heeft lieve ouders maar dan alleen voor dat verwende nest zelf. Er is ons altijd voorgehouden dat brieven aan bewoners licht gecensureerd werden zodat er geen dingen bekend werden gemaakt die in de buitenwereld moesten blijven.
Tot gisteren; toen Lotte aan een groot deel van de bewoners de afgunst van de familie en vrienden van haar jegens Marije en Joey bekend maakte onder het mom van "meisje je bent zo goed bezig en die 2 zijn zo slecht'
Te belachelijk voor woorden. Lotte is de grootste verwende volgevreten secreet die daar rondloopt. Doet met Joey precies hetzelfde (of eigenlijk erger) door met Laura te gaan lopen vozen na een kus met Joey. Daarna gaat Marije met hem de kuil in en is het hek van de dam. Want dat kan toch niet? Dit terwijl ze tig keer tegen Marije had gezegd dat ze Joey moest pakken terwijl ze samen een gestolen fles vodka van de jongens leeg aan het zuipen waren.
Daarnaast steelt Lotte, roddelt constant vol met leugens haar vijanden zwart en blijft maar zeuren om kleren. Terwijl ze de meeste van iedereen heeft maar ze simpelweg niet past omdat ze ze maar blijft vreten en nog geen 100 meter per dag beweegt.
Dan zijn het voor mij geen lieve ouders maar ouders die hun eigen slechte opvoeding proberen te verbloemen door dat secreet nog verder de hemel in te prijzen. Een heel kippenhok in die dikke reet wordt er gestoken. En de regie staat dat afbranden van anderen in de brieven gewoon toe. Voor mij een teken van selectief sturen en partij trekken dan wel een puur gescript verhaal.
precies, ik had het niet beter kunnen schrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Ja weg met de oude zooi en opnieuw beginnenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daantje.. jêutje, wat een statement zeg.![]()
Ohhw maarrehh hoe zit je nieuwe jumpsuit eigenlijk ?
Kan mij helemaal vinden in je woorden!quote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef Hicham. het volgende:
Er komen geen dokters, piloten of andere hoogopgeleiden in. De utopia concept zal namelijk meteen door de mand vallen als 1 zo'n laag opgeleide de rol van dokter/piloot op zich moet nemen. Fouten zijn als je er geen studie in gehad heb snel gemaakt. Een foute antwoord en iedereen weet dat er acteurs in zitten.
Ik bekijk de inwoners al een tijdje en ik denk dat de meeste laag opgeleiden zijn met een laag iq en sommige hebben ook psychisch een steekje los. Of hebben/hadden problemen met drugs/alcohol/schulden. Het is gewoon een vakantie/activiteitenoord voor mensen die in het dagelijks leven niet of moeilijk meekomen. De Utopia leiding probeert dat te verbloemen, maar het goed te zien.
Gaat niet gebeuren.. het Script staat al vast tot eind Decemberquote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja weg met de oude zooi en opnieuw beginnen ;-)![]()
Kweet nog niet, verzenden ze volgende week als het goed is
To much honourquote:Op zondag 22 juni 2014 18:06 schreef patboem het volgende:
[..]
precies, ik had het niet beter kunnen schrijven.
[..]
precies, ik had het niet beter kunnen schrijven
type hotlips uit Mash is ook lachenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daantje.. jêutje, wat een statement zeg.![]()
Ohhw maarrehh hoe zit je nieuwe jumpsuit eigenlijk ?
jou probleem, niet de mijne.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef FooRancid het volgende:
Nou ik zou dat toch zeker wel doen, schaam je diep!!!! Meer wil ik er niet meer over zeggen!!
Toch wel: heeeeel zielig!!!
Niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.. het Script staat al vast tot eind December![]()
En dat je zowaar wat gewonnen hebt..sjee nee écht
mag ik niet lachen?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. ga jij lagge om Daantje? Daar word ik niet vrolijk van
Neeequote:Op zondag 22 juni 2014 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. ga jij lagge om Daantje? Daar word ik niet vrolijk van
Dat is echt voor de 'oudere jongeren' onder ons. Jemig de pemigquote:Op zondag 22 juni 2014 18:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neee, hotlips moet hij om lachen
![]()
[ afbeelding ]
Jaaa......golden seriesquote:Op zondag 22 juni 2014 18:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Dat is echt voor de 'oudere jongeren' onder ons. Jemig de pemig![]()
is een jaar of 15 op de buis geweest. Nest als cheers... was ook topquote:Op zondag 22 juni 2014 18:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa......golden seriesVoorste mag ook wel in utopia
![]()
[ afbeelding ]
Ja sommige series blijven je altijd bij, stem voor een tvkanaal met al die serie's in de herhalingquote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is een jaar of 15 op de buis geweest. Nest als cheers... was ook top
130quote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is een jaar of 15 op de buis geweest. Nest als cheers... was ook top
Voorste is inmiddels rond de 130 denk ik![]()
boeiendquote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja sommige series blijven je altijd bij, stem voor een tvkanaal met al die serie's in de herhalingMaar ik ga een beetje off van het onderwerp in dit topic.
Alan Alda, speelt nu een bad guy in The Blacklist,, ook met James Spader uit Stargatequote:Op zondag 22 juni 2014 18:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa......golden seriesVoorste mag ook wel in utopia
![]()
[ afbeelding ]
ik vond de blacklist 2 afleveringen te pruimen en toen ben ik afgehaakt. Te doorzichtig allemaal. Typische RTL 4 troepquote:Op zondag 22 juni 2014 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alan Alda, speelt nu een bad guy in The Blacklist,, ook met James Spader uit Stargate
Best leuk!
Jammer, dat dacht ik ook, tot afl 5 zo'n beetje en toen... je moet er even inkomenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:39 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik vond de blacklist 2 afleveringen te pruimen en toen ben ik afgehaakt. Te doorzichtig allemaal. Typische RTL 4 troep
zal wel aan mijn geduld liggenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer, dat dacht ik ook, tot afl 5 zo'n beetje en toen... je moet er even inkomen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:33 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom kan ik niet op hakim stemmen?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:33 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom kan ik niet op hakim stemmen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:47 schreef RijstNatie het volgende:
Waar is het stem topic gebleven van utopia?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
UTO / Stem topic! Wie moet er weg?
Geen poll meer in dit topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |