De duizend actiefste mensen op utopiatv.nl.quote:
Ja...daar kwam ik net achter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De nieuwe kan altijd nog Hakim of Billy naar huis sturen he
Uiteindelijk heeft ie vrij weinig te zeggen denk ik,want hij moet nog een tijdje daar wonen he.Wat betekent dat ie de groep niet tegen zich wil hebben en diezelfde groep zal hem heel duidelijk maken dat Billy en Hakim geliefd zijn en dat Peter toch al naar huis wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...daar kwam ik net achter.
Ik vind het toch raar dat de nieuwe zo veel te zeggen heeft
Varkensvlees, en het manipuleren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 06:34 schreef OeJ het volgende:
Ik volg het helemaal niet, wat heeft Hakim op zijn kerfstok, dat hij nú minder populair is dan Billy?
Ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 06:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Varkensvlees, en het manipuleren.
Die stem op Billy nog meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef Max23 het volgende:
Die elite stem op Hakim lijkt toch wel effect te hebben
Hij is niet genomineerd. Jimmy billy en peterquote:Op donderdag 23 januari 2014 06:34 schreef OeJ het volgende:
Ik volg het helemaal niet, wat heeft Hakim op zijn kerfstok, dat hij nú minder populair is dan Billy?
Nee, de nieuwe kiestquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:23 schreef Uiltje90 het volgende:
stemt de kijker uiteindelijk wie van de 3 genomineerden het huis moet verlaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |