SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaSOONY
Ik snap dat niet zo goed. Hij wist dat ze populair was voordat ie erin ging.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:06 schreef Alocanda het volgende:
Ivan speelt het spel daarom zit Isa in de weg.
Volgens mij een vondst van Oma Nijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef schizolientje het volgende:
waar is de krijsende enkelband gebleven ( de beste bijnaam ever)
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Volgens mij een vondst van Oma Nijn.
Ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef sararaats het volgende:
Ik heb al dik spijt dat ik destijds op vettige gluipstaart stemde
ze zoeken nog bewoners!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:09 schreef formule het volgende:
Ik kijk de streams en denk ik ga naar bed
Ivan is ook een verloren inwoner - was veelbelovend maar nu ook aangesloten bij de nixnutten en ver weg van de popie-top-3quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Hij wist dat ze populair was voordat ie erin ging.
Het zou veel slimmer zijn geweest om dan juist met Isa aan te pappen en op haar succes mee te liften en haar er dan tegen het einde uit te stemmen. Nog 4 maanden te gaan, dat is best lang
Isa wekt nu irritatie op dus speelt hij daarop in. Ideaal als je haar eruit wilt hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Hij wist dat ze populair was voordat ie erin ging.
Het zou veel slimmer zijn geweest om dan juist met Isa aan te pappen en op haar succes mee te liften en haar er dan tegen het einde uit te stemmen. Nog 4 maanden te gaan, dat is best lang
O, over de top 3 gesproken. Op zondag is het toch altijd stemmen op de favo inwoner?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ivan is ook een verloren inwoner - was veelbelovend maar nu ook aangesloten bij de nixnutten en ver weg van de popie-top-3
ik weet het niet meer maar ik lag in een deuk toen ik het lasquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Volgens mij een vondst van Oma Nijn.
Ja, zal ook wel beledigend zijn denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef Scherzo het volgende:
Dus een Rotterdammer een Rotterdammer noemen is ook iets van de vorige eeuw...
Iddquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:09 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk grootbek links liggen, lijkt wel een bejaardentehuis!!!
Maar zijn laatste nieuws van zijn zus was dat hij op 2 stond onder Isa.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
O, over de top 3 gesproken. Op zondag is het toch altijd stemmen op de favo inwoner?
Zit dromen te vangen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Iddhet is ne luie gendarme
maal 1000
Colinda is zo stil vandaag?
Mooi dan... Respect...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, zal ook wel beledigend zijn denk ik
Dat is ze meestal....quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Iddhet is ne luie gendarme
maal 1000
Colinda is zo stil vandaag?
thanx voor de reminder even gestemd op joeyquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
O, over de top 3 gesproken. Op zondag is het toch altijd stemmen op de favo inwoner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |