SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaSOONY
Ik snap dat niet zo goed. Hij wist dat ze populair was voordat ie erin ging.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:06 schreef Alocanda het volgende:
Ivan speelt het spel daarom zit Isa in de weg.
Volgens mij een vondst van Oma Nijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef schizolientje het volgende:
waar is de krijsende enkelband gebleven ( de beste bijnaam ever)
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Volgens mij een vondst van Oma Nijn.
Ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef sararaats het volgende:
Ik heb al dik spijt dat ik destijds op vettige gluipstaart stemde
ze zoeken nog bewoners!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:09 schreef formule het volgende:
Ik kijk de streams en denk ik ga naar bed
Ivan is ook een verloren inwoner - was veelbelovend maar nu ook aangesloten bij de nixnutten en ver weg van de popie-top-3quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Hij wist dat ze populair was voordat ie erin ging.
Het zou veel slimmer zijn geweest om dan juist met Isa aan te pappen en op haar succes mee te liften en haar er dan tegen het einde uit te stemmen. Nog 4 maanden te gaan, dat is best lang
Isa wekt nu irritatie op dus speelt hij daarop in. Ideaal als je haar eruit wilt hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Hij wist dat ze populair was voordat ie erin ging.
Het zou veel slimmer zijn geweest om dan juist met Isa aan te pappen en op haar succes mee te liften en haar er dan tegen het einde uit te stemmen. Nog 4 maanden te gaan, dat is best lang
O, over de top 3 gesproken. Op zondag is het toch altijd stemmen op de favo inwoner?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ivan is ook een verloren inwoner - was veelbelovend maar nu ook aangesloten bij de nixnutten en ver weg van de popie-top-3
ik weet het niet meer maar ik lag in een deuk toen ik het lasquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Volgens mij een vondst van Oma Nijn.
Ja, zal ook wel beledigend zijn denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef Scherzo het volgende:
Dus een Rotterdammer een Rotterdammer noemen is ook iets van de vorige eeuw...
Iddquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:09 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk grootbek links liggen, lijkt wel een bejaardentehuis!!!
Maar zijn laatste nieuws van zijn zus was dat hij op 2 stond onder Isa.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
O, over de top 3 gesproken. Op zondag is het toch altijd stemmen op de favo inwoner?
Zit dromen te vangen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Iddhet is ne luie gendarme
maal 1000
Colinda is zo stil vandaag?
Mooi dan... Respect...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, zal ook wel beledigend zijn denk ik
Dat is ze meestal....quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
maal 1000
thanx voor de reminder even gestemd op joeyquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
O, over de top 3 gesproken. Op zondag is het toch altijd stemmen op de favo inwoner?
Colinda kan me niet stil genoeg zijn met dat gezwets van haar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
maal 1000
quote:
snap ik niet dat die staart zo hoog staat zeker tv kijkersquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef Mirjam152 het volgende:
Ja hoor, je kunt weer stemmen op de favoriete inwoner. René staat op de vierde plaats![]()
http://www.utopiatv.nl/news/detail/11776/wie-is-jouw-favoriet
Ik toch maar weer op Isa. Joey is te klef met die Steukneus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
thanx voor de reminder even gestemd op joey
Mjaquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Colinda kan me niet stil genoeg zijn met dat gezwets van haar.
Sinds hij er is, zijn de streams wat minder saai. Kan zijn dat het daar in zit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
snap ik niet dat die staart zo hoog staat zeker tv kijkers
de kinderkamers? aanfluiting... vond hout veel mooier in sfeer passen... nog even en ikea meubeltjes worden naar binnen geredenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef DKUp het volgende:
Ik moet nog wennen aan die bijzonder (lelijk) felle kleuren
Weinig kans op de elitestem danquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef Mirjam152 het volgende:
Ja hoor, je kunt weer stemmen op de favoriete inwoner. René staat op de vierde plaats![]()
Laura 3quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef Mirjam152 het volgende:
gisteren had ik sbs aan en tussendoor de spotjes over utopia lieten hem ruim aan het woord steedsquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Ikea kan best mooi zijn vergeleken met die zooi daarquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
de kinderkamers? aanfluiting... vond hout veel mooier in sfeer passen... nog even en ikea meubeltjes worden naar binnen gereden
idd en wie staan er on top?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Gio op de 2de plaats.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef Mirjam152 het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:09 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het er wel een stuk beter uitzien zo met die lichte muren, raam, opgeruimde bedden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:09 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
niemand die hem mist onze reMIEneequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
de harde werker om 12:11 nog in zijn nest
50% op Isa....quote:
Mensen zien in de uitzending alleen Renéé en Isa wat doen, de rest doet standaard niksquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
Volgens mij ben je behoorlijk gestoord als je op die LUL stemt.
Ik heb op Joey gestemd, 1.6%quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
50% op Isa....Dat betekend dat diegene die hier onder post een Isaïst is procentueel gezien...
ieder zijn smaak - maar vind het te popperig en totaal sfeerloosquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het er wel een stuk beter uitzien zo met die lichte muren, raam, opgeruimde bedden.
Daar heeft ReNee wel gelijk in.
Want wat was het een smerige walgelijke benauwde teringzooi die slaapkamers.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
zou fles the hots hebben voor reneen colie ook
Thanks!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
heerlijk gesjellugh met zn allenquote:
Ik denk het... Want hij brengt verandering daar en dat zal op de tv-kijker wel positief overkomen. Zij horen hem niet urenlang roddelen over Isa en zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Gewoon een aandachtsuurtje met de psy...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:21 schreef bull1966 het volgende:
ik had gelezen dat d.a.e.v.r. gisteren d'r 24 uur had aangevraagd ?
of was dat weer een dooie mus ?
Of je stemt op Isa om de anderen een sneer mee te gevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
50% op Isa....Dat betekend dat diegene die hier onder post een Isaïst is procentueel gezien...
Ik zit toevallig net de sv door te spitten om na te gaan of ze al officieel heeft aangekondigd dat ze besloten heeft te blijven....quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:21 schreef bull1966 het volgende:
op de site staat van wel, maar ze zei gisteren al dat ze bleefquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:21 schreef bull1966 het volgende:
In het commentaar op de site van Utopia kunnen mensen zich ook niet voorstellen dat een streamer op René stemt. En daar uiten ze zich in dezelfde bewoordingen als jij. Gestoord idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
Precies! Als ik naar lieve schattige mensjes wil kijken, koop ik wel een dvd-box van Little house on the prairie of zo.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
op de site staat van wel, maar ze zei gisteren al dat ze bleef
Tactisch stemmen....daarom zitten we nu met een kabinet PVDA-VVD.....quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:22 schreef floske het volgende:
[..]
Of je stemt op Isa om de anderen een sneer mee te geven
dooie mussen familie inmiddels... de mus raakt bijna uitgestorven door hetquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:21 schreef bull1966 het volgende:
Ik denk dat Gio inderdaad de meest kans maakt om te gaan winnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gio op de 2de plaats.
Zeiden we in het begin niet dat hij wel eens zou kunnen gaan winnen? Omdat ie toen zo onzichtbaar en saai was? Dankzij het achterlijke gedrag van de anderen valt hij ineens op en stijgt hij dus.Beetje het Isabellaverhaal
die ruud is zon lamlulquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
op de site staat van wel, maar ze zei gisteren al dat ze bleef
Misschien tot het einde van de maand? Dus vandaag nog en morgen niet meer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Lol, ik kan nog steeds inloggen op een paspoort dat ik allang opgezegd heb.
Ik noem mensen gewoon liever bij hun naam. Al die scheldwoorden en verbasteringen zijn zo treurig simplistisch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef mazaru het volgende:
![]()
We houden het gewoon bij 'crackhoer' 'kampslet' en 'ransaap'
Ik gun het hem ook wel. Een jong gastje die iedereen achter zich laat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk dat Gio inderdaad de meest kans maakt om te gaan winnen.
Isa wordt nog voor het einde geloosd vrees ik. En als de inwoners zelf een stem erin hebben, dan gaat ze never nooit winnen.
Gio is zowel daarbinnen als buiten gewaardeerd. Hij is stabiel, opgewekt, is erg loyaal, leuk met alle gasten van buiten, niet te beroerd om zijn handen uit zijn mouwen te steken, heeft humor. Maakt eigenlijk nooit echt ruzie, en lijkt als een van de weinigen niet te acteren en een narcistische debiel.
Gio moet oppassen - want als Isa wieberen is en men krijgt er lucht van dat hij de populairste is gaan die vals wijven (met reNEE voorop) dan aanval op Gio beginnen - ze gunnen elkaar zoveel maar never nooit de overwinning...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Isa wordt nog voor het einde geloosd vrees ik. En als de inwoners zelf een stem erin hebben, dan gaat ze never nooit winnen.
Gio is zowel daarbinnen als buiten gewaardeerd. Hij is stabiel, opgewekt, is erg loyaal, leuk met alle gasten van buiten, niet te beroerd om zijn handen uit zijn mouwen te steken, heeft humor. Maakt eigenlijk nooit echt ruzie, en lijkt als een van de weinigen niet te acteren en een narcistische debiel.
Dat ga ik even uitproberen, maar ik had het al twee maanden geleden opgezegd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Injetta het volgende:
[..]
Misschien tot het einde van de maand? Dus vandaag nog en morgen niet meer?
Dat is handiger voor die stagiaires daar...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef DKUp het volgende:
Ik moet nog wennen aan die bijzonder (lelijk) felle kleuren
Smaken verschillen, maar het was echt te erg. Zo donker, vol. Bedden met bergen kleding en andere rotzooi, de wanden bezaaid met foto's en knip en plakwerkjes, die kasten open uitpuilend met kleding en rommel, en op die kasten bezaaid met meuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
ieder zijn smaak - maar vind het te popperig en totaal sfeerloos
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Scherzo het volgende:
In plaats van schoenen voor Vanessa zou René toch kuierlatten voor haar kunnen maken...
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is handiger voor die stagiaires daar...![]()
Stagiaire 1: Even inzoomen in kamer Lot!
Stagiaire 2: Kamer Lot?
Stagiaire 1: Ja! Kamer Lot!
Stagiaire 2: Ja maar welke kamer heeft ze nu dan???
Stagiaire 1 "Zucht" A Ja! Inzoomen in de groene kamer graag......
Maakt niet meer uit...quote:
Omdat zijn gluiperige gedrag op tv niet zo sterk in beeld wordt gebracht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Logisch toch.. De fans hebben het gedownload. Een normaal mens die dat hele Utopia niet kent, kan dat nummer toch niet echt iets vinden met die vreselijke snerpende piepstem van Isa?quote:
Bij mij ook niet.. ik denk dat wij het in NL niet kunnen kijken/ontvangen omdat het een Amerikaanse website is.. helaasquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:29 schreef D-B het volgende:
Kan ik hier niet gratis kijken hij gaat bij mijn nou niet aan?
http://www.utopiatv.com/home
Oh... tja.. ha ha... dan lekker doorstreamen zou ik zeggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ga ik even uitproberen, maar ik had het al twee maanden geleden opgezegd.
http://www.utopiatv.nl/livequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:29 schreef D-B het volgende:
gm.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:29 schreef D-B het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Logisch toch.. De fans hebben het gedownload. Een normaal mens die dat hele Utopia niet kent, kan dat nummer toch niet echt iets vinden met die vreselijke snerpende piepstem van Isa?
Wij hebben het weer gedaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Omdat zijn gluiperige gedrag op tv niet zo sterk in beeld wordt gebracht.
We zien het allemaal verkeerd op de streams
Nee, maar serieus, wat had je verwacht? Dat Isa de "Bohemian Rhapsody" van zijn plaats zou stoten in de top 1000 aller tijden? Een niks zeggend 13 in een dozijn zangeresje met een zelfde zanger en een plaatje wat omhoog stoot door streamverslaafde Isaïsten die het aanschaffen, is nooit een lang leven beschoren.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh... tja.. ha ha... dan lekker doorstreamen zou ik zeggen.
Kan wel. In het USA topic staat al het eea.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:29 schreef D-B het volgende:
ze heeft al kleine oogjesquote:
Nee, uiteraard. Viel me alleen op hoe snel het gaatquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, wat had je verwacht? Dat Isa de "Bohemian Rhapsody" van zijn plaats zou stoten in de top 1000 aller tijden? Een niks zeggend 13 in een dozijn zangeresje met een zelfde zanger en een plaatje wat omhoog stoot door streamverslaafde Isaïsten die het aanschaffen, is nooit een lang leven beschoren.
Hij is momenteel mijn favoriet. Sinds het vertrek van Aike geen goede mensen meer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ivan is ook een verloren inwoner - was veelbelovend maar nu ook aangesloten bij de nixnutten en ver weg van de popie-top-3
Jij hebt een piepstem ?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, wat had je verwacht? Dat Isa de "Bohemian Rhapsody" van zijn plaats zou stoten in de top 1000 aller tijden? Een niks zeggend 13 in een dozijn zangeresje met een zelfde zanger en een plaatje wat omhoog stoot door streamverslaafde Isaïsten die het aanschaffen, is nooit een lang leven beschoren.
Kortom,Gio is een karakterloze lege huls zonder enige inhoud en ook nog eens gezegend met een laag IQ,de ideale JDM RLS slaafquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
[..]
Kortom,Gio is een karakterloze lege huls zonder enige inhoud en ook nog eens gezegend met een laag IQ,de ideale JDM RLS slaaf
Gio heeft zeker geen laag IQ. Is een van de slimmeren de graftakkenloods. Is echt zo'n type ballerig studentje. Paste goed bij Aike, alleen wat jong.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
[..]
Kortom,Gio is een karakterloze lege huls zonder enige inhoud en ook nog eens gezegend met een laag IQ,de ideale JDM RLS slaaf
Punkman heeft een goede tip hier..quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:29 schreef D-B het volgende:
Geen laag IQ?!?!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gio heeft zeker geen laag IQ. Is een van de slimmeren de graftakkenloods. Is echt zo'n type ballerig studentje. Paste goed bij Aike, alleen wat jong.
Je hebt hem wel eens met die "boekhouding" zien hannesen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gio heeft zeker geen laag IQ. Is een van de slimmeren de graftakkenloods. Is echt zo'n type ballerig studentje. Paste goed bij Aike, alleen wat jong.
geliefde de vacature te betalenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen laag IQ?!?!![]()
![]()
Dan moet je toch wat beter opletten, of je standaard is belachelijk laag.
Iemand die moet vragen in welke hoek een postzegel moet, mag wat mij betreft naar de afdeling hersendood.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Eens met bovenstaanden.
Hersendood dekt de lading niet eens
Ha ha, hoezo karakterloos? Ik vind het nogal getuigen van een sterk karakter als je normaal en jezelf blijft daar temidden van die psychiatrische patienten. Ook vind ik het sterk als je je niet laat verleiden tot geroddel en achterklap.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dat is 'weinig algemene kennis' , is niet identiek aan IQ.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen laag IQ?!?!![]()
![]()
Iemand die moet vragen in welke hoek een postzegel moet, mag wat mij betreft naar de afdeling hersendood.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Eens met bovenstaanden.
Hersendood dekt de lading niet eens
inderdaad , om te kunnen boekhouden zijn er inkomsten en uitgaven nodig en alleen de uitgaven bijhouden is niet zo moeilijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Gio moet oppassen - want als Isa wieberen is en men krijgt er lucht van dat hij de populairste is gaan die vals wijven (met reNEE voorop) dan aanval op Gio beginnen - ze gunnen elkaar zoveel maar never nooit de overwinning...
maar ach.. wat valt er te winnen? ooh ja... 3 ton als die boekhouder erin komt hahaha... dream on
Wat is het exact wat je zo geweldig vindt aan Colinda?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef sararaats het volgende:
Colinda nog steeds in der nest?
ik heb vandaag een baaldag zeg
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef DH37 het volgende:
Zoals die Isa nu aan het lullen is....daar word je toch direct stapelgek van. Wat een vreselijk wijf....
Meisje waarom neem je niet een paspoort voor ¤ 2,50 per maand.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef sararaats het volgende:
Colinda nog steeds in der nest?
ik heb vandaag een baaldag zeg
Nou ja, dat van die postzegel vind ik niet zo gek in het digitale tijdperk. Wanneer verstuur je nog een brief? Ik eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen laag IQ?!?!![]()
![]()
Nog nek klachten? ..daglicht allergie?... vanwaar die zonnebril de hele dag?quote:
dan zie je die gluiperige ogen nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Nog nek klachten? ..daglicht allergie?... vanwaar die zonnebril de hele dag?
liever nietquote:
En anderen verwijten dat ze niets doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Veel noten op haar zang maar eigenlijk een vreselijk lui wijf dus.
Uhh ja, Renéé doet ieder geval een uur per dag ietsquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
basiskennisquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou ja, dat van die postzegel vind ik niet zo gek in het digitale tijdperk. Wanneer verstuur je nog een brief? Ik eigenlijk nooit meer.
van de knuffels ??quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Heel veel mensen willen geld terug. Vanavond in het centraal hoor je het wel.
Billy tegen ruud.
nee, dat kan niet, die is druk bezig met niksen, ook een vakquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:52 schreef schizolientje het volgende:
Billy zit te niksen, die even vragen hahahaha
Ruud is nog niet 'off the hook'quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Billy kijkt weer naar trouwjurken
zeg me dat het niet waar isquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ze wilde er niet over praten verder. Zou best kunnen dat het om de koeien zonder staart en oormerken gaat.quote:
echt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Natuurlijk, wat het moet en zal doorgaan in Utopiaquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gio vroeg het aan de postbode. Een paar dagen later vroeg Laura het ook aan iemandquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat vroeg lau laatst, was gio niet
Ha Haquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ze wilde er niet over praten verder. Zou best kunnen dat het om de koeien zonder staart en oormerken gaat.
Iets zou een keer goed gaan hequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:48 schreef Ransjih het volgende:
de akkerdemie mensen komen en nico is straal vergeten de lunch voor te bereiden
rienk heeft absoluut geen zin op de akker te staan
haar mooie smile en haar benenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat is het exact wat je zo geweldig vindt aan Colinda?
Fixedquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ruud is nog niet 'off the hooker'
gaat dat vanuit Belgie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Hittepetitje het volgende:
[..]
Meisje waarom neem je niet een paspoort voor ¤ 2,50 per maand.
Dan kan je jouw geliefde Colly zo veel zien als je wilt.
en vooral.........je zal elkaar eens even helpen hè? Vergeten/vergissen is menselijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Iets zou een keer goed gaan he
Het is een vreselijk wijf idd en ze is lui. Takketrol.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Koeien gatequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Billy tegen ruud.
Ging dat over de knuffels of over het zakgeld?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Billy tegen ruud.
of ze mailen met elkaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bil weer foetsie met de tablet,
Ruud speelt met de telefoon.
Ze wachten op bestellingen
Ja hoor ben met vakantie geweest in Belgie en kon zo streamenquote:
Zelfs in Moldavië kon ik streamenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ben met vakantie geweest in Belgie en kon zo streamen
Maar dat kan je toch testen met de ene gratis stream, als je die ziet kan je streamen
Knuffelsquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:03 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ging dat over de knuffels of over het zakgeld?
Vanuit Engeland ging ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
[..]
Zelfs in Moldavië kon ik streamen
Dan kun je dus overal streamen
Dat moet Billy inleveren bij De Fles als ze weg gaat. Kan haar groepje er weer peuken van kopenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Knuffels
Over het Zakgeld hadden Gio en Vanfles het daarstraks
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Knuffels
Over het Zakgeld hadden Gio en Vanfles het daarstraks
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou ja, dat van die postzegel vind ik niet zo gek in het digitale tijdperk. Wanneer verstuur je nog een brief? Ik eigenlijk nooit meer.
Tuurlijk,een twintig jarige zal nog nooit een envelop met postzeger er op gezien hebben,en de postbode komt ook al een jaar of 15 geen post meer bezorgen natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Haropro het volgende:
[..]
zover was ik ook al maar die andere streams?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ben met vakantie geweest in Belgie en kon zo streamen
Maar dat kan je toch testen met de ene gratis stream, als je die ziet kan je streamen
vanuit het luchtkasteel ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zelfs in Moldavië kon ik streamen
Dan kun je dus overal streamen
Mensen hebben ook een premium account van Utopia USAquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
zover was ik ook al maar die andere streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |