SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe polls in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hij zegt net dat hij nog steeds dezelfde lekkere gozer ziet als ervoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Ygritte het volgende:
Ruud voelt zich weer helemaal het mannetje nu een millimeter van zijn haar en baard af is.
Ralph Lauren paardjequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Welke initialen heeft die malloot op zijn borst staan?
JLquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
S.S. of A.Hquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik denk dat het een met het ander te maken heeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En haar goede humeur. Al máánden kwijt.
Neej, relaxed wel eigenlijk, rustige cos, niet eens zo heel veel dom gelul, voetbal op tv, gaat helemaal lekker.quote:
Ach, boeit het? Als ze nou chirurgische ingrepen zonder medische opleiding uitvoerde...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Knippen en scheren door een non-kapper, that is.
A.L.D.I.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
De mijne ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Dinus het volgende:
Nicolien: "Wijn is mijn lievelingsfruitsap"
Dronk ie eerst geen wijn dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen: Rienk aan de wijn. Kennelijk kan ie tóch van z'n geloof vallen als het maar bevalt.
tja het had me niet verbaasd ;-)quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Ygritte het volgende:
Ruud vraagt nog even aan Joey of het een hakenkruis is...
Jezus dronk ook wijn, want van water werd je ziek!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen: Rienk aan de wijn. Kennelijk kan ie tóch van z'n geloof vallen als het maar bevalt.
De kist van Dennis. Dennis weet het al maar heeft geen zin om hem te zoeken.quote:
zo grappig ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ruud heeft Dennis zijn kist verstopt
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
De kist van Dennis............zo grappig.quote:
Oké, wist ik niet, ik heb hem op zo'n feestje ook wel eens zien staan pimpelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij was enorm tegen wijn: "dat verandert een mens".
Hahahahahahaha, wat is het toch een gekkerd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zou die kist van Ruud over het hek flikkerenquote:
Het was één van de eerste dingen waar hij fel op tegen was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, wist ik niet, ik heb hem op zo'n feestje ook wel eens zien staan pimpelen.
Vrees dat Dennis nog wel vaker het slachtoffer van Ruud zal zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
Hij is bijna overal fel op tegen als het hem uitkomt ;-)quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was één van de eerste dingen waar hij fel op tegen was.
Ik zou Ruud over het hek flikkeren. Billy erachteraan maar dat gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou die kist van Ruud over het hek flikkeren
Klopt!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij is bijna overal fel op tegen als het hem uitkomt ;-)
Ik zou het hek over Ruud gooien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zou Ruud over het hek flikkeren. Billy erachteraan maar dat gaat vanzelf.
Oh, dat heb ik met Isa.........quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die stem van Nicolien trek ik niet meer
Ik trek ze allebei nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik met Isa.........
Vruchtensap hé (wijn dus).quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Voxs het volgende:
Lot wil een sappendieet van 5 dagen doen? Dat lukt haar nooit!
Naast haar normale eten, zeker?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Voxs het volgende:
Lot wil een sappendieet van 5 dagen doen? Dat lukt haar nooit!
Ja, seks voor het huwelijk is toch ook uit den boze? Nu dwingt hij Nicoline bijna om wel seks met hem te hebben op 7-7. Ondanks dat haar ouders en vriendin/zus het haar sterk afraden met 160 camera's op hun snuffert. Zij zien geen verschil tussen de PB en op tv van bil gaan. Het laatste lijkt me toch echt veel erger.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij is bijna overal fel op tegen als het hem uitkomt ;-)
IK zou Charlotte op Ruud gooien!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het hek over Ruud gooien.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die is gevallen en de airback is naar buiten gekomen
Is ook een belachelijk idee, om op een vaste datum voor het eerst met elkaar naar bed te gaan. Terwijl er 160 camera's meedraaien en half Nederland meekijkt. Plus: het is Rienks jubileum dat ie 7 jaar terug precies op die datum, voor het laatst sex heeft gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, seks voor het huwelijk is toch ook uit den boze? Nu dwingt hij Nicoline bijna om wel seks met hem te hebben op 7-7. Ondanks dat haar ouders en vriendin/zus het haar sterk afraden met 160 camera's op hun snuffert. Zij zien geen verschil tussen de PB en op tv van bil gaan. Het laatste lijkt me toch echt veel erger.
Hoezo wil je als vrouw sex met iemand hebben op de datum dat hij het laatst sex had met een andere vrouw?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, seks voor het huwelijk is toch ook uit den boze? Nu dwingt hij Nicoline bijna om wel seks met hem te hebben op 7-7. Ondanks dat haar ouders en vriendin/zus het haar sterk afraden met 160 camera's op hun snuffert. Zij zien geen verschil tussen de PB en op tv van bil gaan. Het laatste lijkt me toch echt veel erger.
EN IK KOTS ZO OP JOU VIEZE GELOOFSFANAAT! GA MAAR NAAR DE HOEREN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is ook een belachelijk idee, om op een vaste datum voor het eerst met elkaar naar bed te gaan. Terwijl er 160 camera's meedraaien en half Nederland meekijkt. Plus: het is Rienks jubileum dat ie 7 jaar terug precies op die datum, voor het laatst sex heeft gehad.
Dat Nicolien niet zegt: "Dat wil ik niet oekel!!!!. En ik vindt jouw hele idee DEBIEL!!!!"
Het is raarquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoezo wil je als vrouw sex met iemand hebben op de datum dat hij het laatst sex had met een andere vrouw?
Totaal on-be-grij-pe-lijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoezo wil je als vrouw sex met iemand hebben op de datum dat hij het laatst sex had met een andere vrouw?
dat zegt ie serieus?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Bestweldonker het volgende:
Als je nooit met iemand ruzie maakt, krijg je nooit kanker - Rienk.
Ja, kon ze dát maar zeggen!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
EN IK KOTS ZO OP JOU VIEZE GELOOFSFANAAT! GA MAAR NAAR DE HOEREN!!!!!!!!
Zo dan..quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Joey, staan jullie achter mij in deze?
Hij is GEK! (op zn Máxima's in Luckytv)quote:
Een klootzak is het.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Bestweldonker het volgende:
Diegozer valt steeds meer door de mandquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Mirjam152 het volgende:
Rienk weet het weer beter. Van ruzie krijg je kanker.
[ afbeelding ]
Vuile smeerlap! Hoe durftie!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Mirjam152 het volgende:
Rienk weet het weer beter. Van ruzie krijg je kanker.
[ afbeelding ]
Als een blok beton.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Uit zijn eigen, zielige, kromme geest. Ze moesten hem opsluiten, spoort voor geen meter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Ygritte het volgende:
Volgens Rienk is het niet goed voor je om veel ruzie te maken met je geliefden, krijg je kanker van.
Waar die dat nou weer vandaan haalt?
Begint-ie weer? Wat een dwaas is het ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Bestweldonker het volgende:
Die beland wel bij Djowie in zijn nest denk ik...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Charlotte ziet er nogal... eh... verhit... zeg maar.... hitsig uit vanavond.
Attentie regie.
Die ligt altijd in haar bed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Billyboy is moe geworden van dat ene schilderij omdat ze in bed ligt?
ik vraag me ook af wat zijn beweegredenen zijn, macht ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
wat een enorme paardelul...quote:
Nee, ze heeft last van een existentiële crisis.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Billyboy is moe geworden van dat ene schilderij omdat ze in bed ligt?
Nummer 1840 inmiddels.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft last van een existentiële crisis.
quote:
Nicolien vind het primaquote:
ik sta ook in de polonaise achter jequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
als in stress maakt je ziek en verlaagt je weerstand en dan nog wat kronkels er achteraan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Ygritte het volgende:
Volgens Rienk is het niet goed voor je om veel ruzie te maken met je geliefden, krijg je kanker van.
Waar die dat nou weer vandaan haalt?
Krijgt hij niet zegt hij zelf. Hij had laatst last van een jeukende moedervlek, zegt Robin; 'misschien moet je daar even naar laten kijken'. Was volgens Rienk niet nodig want 'zulk soort dingen krijgt hij niet'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Stroom het volgende:
[..]
wat een enorme paardelul...
ow, btw, dan zou hij het dus volgens zijn eigen theorie dus moeten krijgen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef STAP01 het volgende:
A, gatverdamme! Nog zo'n smerige hondenlul, bij RTL Late Night. Badrrr brrrr.
Staat dat duimpje vast ofzoquote:
Ik mag voor hem hopen dat hij niet met een pleuris klap op aarde terugkomt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijgt hij niet zegt hij zelf. Hij had laatst last van een jeukende moedervlek, zegt Robin; 'misschien moet je daar even naar laten kijken'. Was volgens Rienk niet nodig want 'zulk soort dingen krijgt hij niet'.
Van Stichting Doen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Voxs het volgende:
Aike laat een sappendetoxmadame aanrukken..![]()
altijd handig, je eigen arts zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijgt hij niet zegt hij zelf. Hij had laatst last van een jeukende moedervlek, zegt Robin; 'misschien moet je daar even naar laten kijken'. Was volgens Rienk niet nodig want 'zulk soort dingen krijgt hij niet'.
De beweegredenen van Rienk vind ik niet zo boeiend. Het verwondert mij, dat iemand zoals Nico daar in mee gaat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wat zijn beweegredenen zijn, macht ofzo?
quote:
Ik kijk pertinent niet naar RTL late night.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef STAP01 het volgende:
A, gatverdamme! Nog zo'n smerige hondenlul, bij RTL Late Night. Badrrr brrrr.
hahahahaahahquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik mag voor hem hopen dat hij niet met een pleuris klap op aarde terugkomt.
Opdracht van regie misschien?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Dinus het volgende:
Lot heeft iemand uitgenodigd, en dat hoeft dan blijkbaar niet overlegd te worden, dat is toch ook geld van de groep?
Dre zit vanavond bij P&W las ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kijk pertinent niet naar RTL late night.
Liever dwdd en soms P&W
Past bij zijn anderequote:
Hij leeft in een permanente waan. Kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik mag voor hem hopen dat hij niet met een pleuris klap op aarde terugkomt.
Ik begreep je al niet. Vervelende gewoontequote:
Ik heb hem al vaker dit soort uitspraken zien doen over kanker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Bestweldonker het volgende:
om een beetje grijze muis af te zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De beweegredenen van Rienk vind ik niet zo boeiend. Het verwondert mij, dat iemand zoals Nico daar in mee gaat?
Wat voor filosofe ben je dan? Waarom ga je niet voor jezelf, maar totaal voor een ander en dan ook nog op camera?
Wie zegt dat ze echt gaat seksen op de 7e van de 7e?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De beweegredenen van Rienk vind ik niet zo boeiend. Het verwondert mij, dat iemand zoals Nico daar in mee gaat?
Wat voor filosofe ben je dan? Waarom ga je niet voor jezelf, maar totaal voor een ander en dan ook nog op camera?
ik geloof er niet inquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze echt gaat seksen op de 7e van de 7e?
Vooral als ze aan het einde van haar betoog haar betoog zo ongelofelijk grappig vindt dat ze bijna neervalt van het lachen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef renevanlaaren het volgende:
als aike praat doen me oren echt zeer met haar getetter
Ze weten vaak niet welke dag het is en vergeet je plots je dochters verjaardagquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze echt gaat seksen op de 7e van de 7e?
Al lang bekend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Ygritte het volgende:
Aike verlult zich... Aike zat in een programma wat ging over tatoeages...
Geen Acteurs aldus meneer de molquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike is ook al eerder op tv geweest, maar dat was een geintje.
Gemist!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef renevanlaaren het volgende:
regie doe me een lol roep aike om haar zender lager te hangen .
met koptelefoon niet te doen
In een programma verschijnen dat gaat over de beweegredenen achter tatoeages kun je niet bepaald acteren noemen.quote:
ook maar haar geluid is gewoon veel harder als bij die anderen in een gesprekquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gemist!
Was ze weer heerlijk aan het lachen?
Je gaat me toch niet vertellen dat ze er zelf een heeft?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Ygritte het volgende:
Aike verlult zich... Aike zat in een programma wat ging over tatoeages...
Gaby? Was dat een zlotyhoertje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kunnen toch gewoon dat Poolse hoertje dat ook in DGK kwam voor Rienk inhuren op 7/7?
Dat zag je toch? Op haar pols.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze er zelf een heeft?
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nieuws voor je is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Echt haar BSN nummerquote:
I love it!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ook maar haar geluid is gewoon veel harder als bij die anderen in een gesprek
Lot gaat echt voor Joey met haar charmesquote:
Ja, echt wel!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nieuws voor je is?
Ik wist niet dat ze Pools was.quote:
De kwark zal wel op zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Lot gaat echt voor Joey met haar charmes
En dat kon Hij ook heul handig, zo maar omtoveren!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jezus dronk ook wijn, want van water werd je ziek!
22quote:
Nog zooooo jong! Dus elke keer als ze vals loenzend als een ouwe heks loopt te stoken dan moet je maar denken: het is de leeftijd.quote:
Ja binnenkant linker pols. Iets wat symboliseert de dag te plukken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haar charmes? Die liggen zeker op de bovenste plank van de koelkast?"quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja binnenkant linker pols. Iets wat symboliseert de dag te plukken.
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft dit weekend nog aan Dennis verteld wat de gedachte erachter was. Een soort carpe diem-idee, geloof ik.quote:
En het indootje!quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog zooooo jong! Dus elke keer als ze vals loenzend als een ouwe heks loopt te stoken dan moet je maar denken: het is de leeftijd.
Dat zijn haar onderkinnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Graftakke loods !!quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Joey wrijft in z'n ogen van ellende.
[ afbeelding ]
Ja Joey, televisie maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Joey wrijft in z'n ogen van ellende.
[ afbeelding ]
In deze wel ja is een misselijk ventjequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Ik ook omdat het fout gaatquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ik vindt Joey en Lot wel leuk samen. Mag dat
Jawel joh, doe es gekquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
O ja. Maar daar hoef je niet aan te denken, dat roept ze zelf wel bij elke "gelegenheid".quote:
Maar... hij is totaal niet geïnteresseerd in Lot...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Daarom is het ook leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar... hij is totaal niet geïnteresseerd in Lot...
Geeft niks als het maar beelden oplevert. Overdag geen reet te beleven als ik de cos terug lees.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar... hij is totaal niet geïnteresseerd in Lot...
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom is het ook leuk.
Maar misschien wil hij hem er weleens bij haar inhangen na een fles wijn en een paar halve liters bier.
Beauty is in the eye of the beholder ....quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, beetje positief over de mooiste utopianen
Zag ze er trouwens nog een beetje leuk uit onder dat masker?quote:
ja dat komt ervan he nu is andrea weg en is het saaiquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geeft niks als het maar beelden oplevert. Overdag geen reet te beleven als ik de cos terug lees.
Veel keus heeft ze niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar... maar.... waarom snápt Lot niet dat Joey haar niet wil???? Dat zie je toch aan alles???
Hij wil wel maar durft niet. Even een paar drankjes ingieten dan maar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar... maar.... waarom snápt Lot niet dat Joey haar niet wil???? Dat zie je toch aan alles???
Heb je al een date met haar gepland met cams want ik wil meegenieten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja dat komt ervan he nu is andrea weg en is het saai![]()
ik zag zo mooie toekomst voor haar in utopia me schatje
Dan de publieksstem maar weer en vieze Billy erbijquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud verwacht de volgende keer geen stemmen, dat stinkdier denkt echt dat hij populair is.
Omdat het een domme, dikke drol isquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Bedoelde hij niet: geen stemmen van de andere inwoners.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud verwacht de volgende keer geen stemmen, dat stinkdier denkt echt dat hij populair is.
Ruud gaat er voorlopig niet uit. Denk eerder Rienk of Nicoline om in de zomer los te kunnen gaan daar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
ik hou haar voor mezelf jullie wilde haar niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb je al een date met haar gepland met cams want ik wil meegenieten.
Kan je geld mee verdienen...met drollenquote:
Lekker ding is het wel. Wat stoort je aan hem?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Joey is echt op weg naar de status van uto-pispaaltje hè
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan je geld mee verdienen...met drollen
Ik hoorde het ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef blanket het volgende:
[..]
Zijn rot kopquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lekker ding is het wel. Wat stoort je aan hem?
Ik verbaas me er nog steeds een beetje over hoe veel leuker, grappiger, aardiger ze was toen haar familie op bezoek was.quote:
Hij heeft geen tieten en een piemel ....quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kwam tijdens centraal ter sprakequote:
Ik wel. Niet iedereen was tegen haar al zei ze van welquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hou haar voor mezelf jullie wilde haar niet meer
Carpe Diem?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nieuwe taak voor Ruud dan,past precies bij hem.,Misschien kan hij ook zijn bullen verkopen en die van Billyquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef blanket het volgende:
[..]
Kapsel verknoeit door die playmate want die wilde de mooiste zijn daarquote:
ja geweldig mens was het vooral de eerste maandenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik wel. Niet iedereen was tegen haar al zei ze van welNu mis ik haar leen praktijken. En wat dacht je van het overschot eieren wat moeten ze daar nu mee.
Ohh nou goquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Kwam tijdens centraal ter sprakeBiologisch toilet en ze verkopen de pies en poep.
Oh goed planquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Kwam tijdens centraal ter sprakeBiologisch toilet en ze verkopen de pies en poep.
Een achterbakse lul, niksnut, luiwammes, praatjesmaker, kasthomo die graag het tegendeel wil bewijzen door het liefst met alle vrouwen te rotzooien..quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja klopt in onze pies zit de grootse wereldvoorraad fluorquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef blanket het volgende:
[..]
In Hillywood zijn er genoegquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja geweldig mens was het vooral de eerste maanden![]()
tijd dat er nog meer van dat soort mensen in komen![]()
![]()
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een achterbakse lul, niksnut, luiwammes, praatjesmaker, kasthomo die graag het tegendeel wil bewijzen door het liefst met alle vrouwen te rotzooien..
Kortom: een DGK-Dennix II
En hij kijkt met z'n rechteroog in je linker broekzak
Was dat genoeg?
Niet overtuigend helaas voor mij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een achterbakse lul, niksnut, luiwammes, praatjesmaker, kasthomo die graag het tegendeel wil bewijzen door het liefst met alle vrouwen te rotzooien..
Was dat genoeg?
En antidepressiva...vandaar dat de vissen zo blij zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja klopt in onze pies zit de grootse wereldvoorraad fluor
Past prima bij Lot dus. Als hoop ik stiekem dat ze de deksel op haar neus krijgt.quote:
Ik merk ook dat hij hard op weg is naar de status van "lulletje van de groep".quote:
Doe jij ook weleens dat soort uitspraken? Ik niet namelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Djowie leek er geen probleem mee te hebben.
Periscoop in de aanslag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef renevanlaaren het volgende:
mogen lot en joey nog een keer in bad
Joey heeft een bepaalde arrogantie om zich heen hangen die hem niet siert.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik merk ook dat hij hard op weg is naar de status van "lulletje van de groep".
Als je net ook weer hoorde hoe Emil en Ruud over hem spraken in de gym en zijn 'zingen' belachelijk maakten..
Agree to disagree. Op alle fronten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niet overtuigend helaas voor mij.
Hij doet niet meer of minder als een ander daar. Hij heeft best een lekker koppie en lult niet zo dom uit zijn nek dan de meeste daar.
ow jeej, das bootquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef renevanlaaren het volgende:
mogen lot en joey nog een keer in bad
night-nightquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. A.u.b. blijven filmen, want er broeit wat tussen Robin en Gio, Joey en Lot en Nicolien kijkt al een stuk minder verliefd en dat is ook fijn om te zien.
Trusten mede-fans
Omdat hij te horen heeft gekregen dat het een lekker ding is van menig geen die binnen kwamen daar. Maar dat is het ook en focust zich teveel op website zou wat anders moeten gaan doen daar. Maar wat heeft Kees in nog onder de hoed voor hem.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Joey heeft een bepaalde arrogantie om zich heen hangen die hem niet siert.
Hij maakt zichzelf met regelmaat van de klok belachelijk en dat blijft niet onopgemerkt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Joey heeft een bepaalde arrogantie om zich heen hangen die hem niet siert.
Ik snap wel dat het lastig is om die dooie pier te 'lezen'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
ja vast. Ik kon het niet zien, maar zag dat ze het Dennis liet zien en er over vertelde.quote:
We hadden ergens een lijstje gemaakt...waar is het geblevenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was dat genoeg?
Dat zijn vijf dezelfde dingen die op hetzelfde neer komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
We hadden ergens een lijstje gemaakt...waar is het gebleven
oetlul
lamzak
lulletje rozenwater
dooie pier
jandoedel
etc
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat zijn vijf dezelfde dingen die op hetzelfde neer komen.
Jongeman?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]We zochten een accuraat woord voor Joey en kwamen op steeds hetzelfde ;-)
1puntje nog, een enorm hoge dunk van zichzelf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was dat genoeg?
Luie flikker dekt de hele lading.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
We hadden ergens een lijstje gemaakt...waar is het gebleven
oetlul
lamzak
lulletje rozenwater
dooie pier
jandoedel
etc
Lekker jong die nog los komen moet om zijn plan uiteen te zetten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]We zochten een accuraat woord voor Joey en kwamen op steeds hetzelfde ;-)
Ahhh je hebt nog steeds dezelfde avaquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef bamby het volgende:
[..]
1puntje nog, een enorm hoge dunk van zichzelf.
Hij doet de website en denkt plannen uit met andere wat ik zie en hoor maar kijk vaak alleen 's avonds.quote:
Was haar antwoord op Rienks Dave Chappelle-imitatiequote:Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef Baconbus het volgende:
Robin heeft al haar hoerenkleren thuis gelaten.
Net als DGK-Dennis: Morgen gaat-ie knallenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lekker jong die nog los komen moet om zijn plan uiteen te zetten.
Dan kun je je toch beter in je gezicht laten tatoeëren, dan zien de mensen het altijd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Soury het volgende:
Robin laat haar tatoe even zien en trekt haar broek even omlaag
Heb Joey het nog nooit horen zeggen. Dennix en Laura teveel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net als DGK-Dennis: Morgen gaat-ie knallen
Naast Ruud de grootste lambal die er is ;-)quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hij doet de website en denkt plannen uit met andere wat ik zie en hoor maar kijk vaak alleen 's avonds.
Nooit gezegd nee, Maar het moet bij hem wel morgen zijn, want vandaag doet-ie het in elk geval niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb Joey het nog nooit horen zeggen. Dennix en Laura teveel.
Het staat op sommige hun voorhoofd zonder ze erg in hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je je toch beter in je gezicht laten tatoeëren, dan zien de mensen het altijd.
Vind zo'n lieve meid...eeuwig jammer dat ze aan Rienk is gaan plakken.quote:
Vindt ik niet maar ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naast Ruud de grootste lambal die er is ;-)
Jammer dat ze dat gedeelte van haar garderobe thuis gelaten heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was haar antwoord op Rienks Dave Chappelle-imitatie
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben er nog steeds blij mee
Vaak kan ik aan het voorhoofd van een vrouw al zien dat ze een gewei boven d'r reet heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het staat op sommige hun voorhoofd zonder ze erg in hebben
+1quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat gedeelte van haar garderobe thuis gelaten heeft.
Dat is geen gave hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vaak kan ik aan het voorhoofd van een vrouw al zien dat ze een gewei boven d'r reet heeft.
Met een moeder als Vanass ben je alleen beter af.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef Ygritte het volgende:
Vanas overweegt om de kinderen eerder te laten komen omdat ze niet meer bij elkaar wonen.
Dochter woont bij vriend, Zoon 2 dagen bij zus, 2 dagen bij opa en Oma en 2 dagen bij tante.
Vanas vind dat niet tof...
(ga gewoon naar huis! je kind heeft je nodig!)
Nauwelijks nee.quote:
En 1 dag per week ligt-ie onder een brugquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef Ygritte het volgende:
Vanas overweegt om de kinderen eerder te laten komen omdat ze niet meer bij elkaar wonen.
Dochter woont bij vriend, Zoon 2 dagen bij zus, 2 dagen bij opa en Oma en 2 dagen bij tante.
Vanas vind dat niet tof...
(ga gewoon naar huis! je kind heeft je nodig!)
Gquote:
Gio lukt het nietquote:
Ja is het nu niet, dan straks wel... Arm kind, je zou maar elke 2 dagen ergens anders moeten slapen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En 1 dag per week ligt-ie onder een brug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |