SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe polls in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hij zegt net dat hij nog steeds dezelfde lekkere gozer ziet als ervoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Ygritte het volgende:
Ruud voelt zich weer helemaal het mannetje nu een millimeter van zijn haar en baard af is.
Ralph Lauren paardjequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Welke initialen heeft die malloot op zijn borst staan?
JLquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
S.S. of A.Hquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik denk dat het een met het ander te maken heeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En haar goede humeur. Al máánden kwijt.
Neej, relaxed wel eigenlijk, rustige cos, niet eens zo heel veel dom gelul, voetbal op tv, gaat helemaal lekker.quote:
Ach, boeit het? Als ze nou chirurgische ingrepen zonder medische opleiding uitvoerde...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Knippen en scheren door een non-kapper, that is.
A.L.D.I.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
De mijne ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Dinus het volgende:
Nicolien: "Wijn is mijn lievelingsfruitsap"
Dronk ie eerst geen wijn dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen: Rienk aan de wijn. Kennelijk kan ie tóch van z'n geloof vallen als het maar bevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |