Kanonne wat is ze ook mooi en wat moest ik om haar lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:53 schreef glasshole het volgende:
Ik ga voor Nina maar had Nena ook wel leuk gevonden.
[ afbeelding ]
De meerderheid van de inwoners blijkt het bij stemming eens met deze poll. De shoot gaat niet door.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:38 schreef Gert het volgende:
Poll gemaakt door Boca_Raton, op verzoek gekopieerd:
Poll: Moeten ze in zee gaan met de Playboy of niet?
• Ja, doen
• Nee, niet doen
• Weet niet/geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Was een moeilijke deze keer.quote:
Ik blijf ook op Andrea stemmen, tot ze weg isquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:14 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Was een moeilijke deze keer.
Kon niet echt kiezen tussen lot of andrea, maar ben toch voor andrea gegaan.
Zonder geld geen utopia?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef dbox307 het volgende:
Ruud moet er gewoon uit, hij past gewoon niet in Utopia.
De andere bewoners doen alles ervoor om geld in de la te krijgen, maar wat doet Ruud hij besteeld de groep door achter hun rug de tracktor te verkopen, terwijl deze in een evenement van Emil nodig is. Dat lijkt toch nergens op als hij mede Utopiaan is ?
Dus eruit met die gast.
Billy is zo smerig om te zien dat ik het niet meer aan kan zien. Omdat Ruud te veel zelfvertrouwen geeft aan Billy moet hij er uit, ook al ben ik het met je eens dat deze types nodig zijn om het leuk te houden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:30 schreef Pavement het volgende:
man man man, stem die Joey/Laura eruit die geen reet doen, maar toch niet de mensen die het programma leuk maken om naar te kijken. Ook al erger je eraan het is wel zo dat hun het programma leuk maken in de cos etc.
Zonder Ruud Billy Lot Vanas Andrea etc kan je toch beter gewoon naar de Streamlocks kijken of de koeien. Als je mensen eruit stemt die wat doen is er geen reet meer aan.
Vergeet niet dat het een programma is wat moet leven en niet een achtergrond muziekje moet worden waar geen reet in gebeurt.
Ruud moet blijven kom op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |