Ik zal eens kijken...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Stranger het volgende:
Heb je nog ergens een keer zo'n grafiekje van het stemverloop?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:05 schreef Gert het volgende:
De enige aan wie ik echt een hekel heb, die ik weerzinwekkend vind, is "Billy" en hopelijk gaat het binnen afzienbare tijd gebeuren dat zij niet langer de streams vervuilt.
Als 9 mensen zie lijst onder totaal 27 stemmen geven aan Ruud,Billy,Charlotte.quote:Op woensdag 18 juni 2014 05:53 schreef Hicham. het volgende:
Ik vind Ruud en Billy vreselijk en dat klevende stelletje Nicolien en Rienk is ook niets. Stelletjes maken een RLS stuk. omdat ze gehele dagen aan elkaar hangen en zo minder contact met andere bewoners hebben.
Maar het alle ergste erger ik mij aan Charlotte. Er zit zo'n afschuwelijk karakter in en zij heeft een enorme negatieve invloed op de andere bewoners. Als zij weg is zou utopia in een positieve manier bevrijdt worden. De contacten onderling tussen de bewoners zullen ook beter worden, want Charlotte is een stoorzender. Net als met Hakim eruit zal het voor ons en de utopianen een grote bevrijding zijn als Charlotte weg is.
Maar waarschijnlijk zal dat nooit gebeuren. Ruud, Billy en Charlotte hebben blijkbaar een beschermde status. Ruud bijvoorbeeld is vaste bewoner geworden, omdat hij de (mislukte) clown moet spelen. Je ziet duidelijk dat Ivan hem er wel wilde uitgooien, maar mocht het niet.
Het is eigenlijk wel het bekende trucje. De irritante mensen blijven tot het laatste erin zitten en dan uiteindelijk zal iemand die publiekslieveling is (bijvoorbeeld Isabella) utopia winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |