SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiGroot fan van User Wotte
Ik zou west-coast blijven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn achterbuurmeisje is naar Amerika. Eerst west-coast daarna east-coast. Ben jarloes
ik heb een voetbalquizquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgenavond met vriendinnen naar de kroeg hier in het dorp. Er is hier 1 gezellige.
En jij?
leuk met goede vriendinnen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgenavond met vriendinnen naar de kroeg hier in het dorp. Er is hier 1 gezellige.
En jij?
Ik probeer het elke dag, maar het duurt een half uurtje en dat is echt te weinig. En heb ook geen tijd om de streams te kijken dus ik denk niet dat ik het fanatiek ga volgen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik utopia gaan kijken , is dat leuk?
Tof is dat he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een voetbalquiz
veel biertjes dus
heb best een goed team
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof is dat he?
Ben gek op een quiz in de kroeg.
Of karaoke. Niet om zelf te zingen hoor, no way. Maar schitterend hoe sommigen helemaal uit hun dak gaan en denken dat ze fantastisch zingen. Dan lig ik in een deuk
Laatst nog op een feestje iemand karaoke horen doen. Deed pijn aan de orenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik vind karaoke wel echt leuk om te doenvind het leuk om andere mensen ooraids te geven
ik hoopte ook op meer survivalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag, maar het duurt een half uurtje en dat is echt te weinig. En heb ook geen tijd om de streams te kijken dus ik denk niet dat ik het fanatiek ga volgen.
ik ging you are my sunshine met schotten zingen in de kroeg in sunny beachquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laatst nog op een feestje iemand karaoke horen doen. Deed pijn aan de oren. Heb het opgenomen maar kan het hier niet laten zien, wel jammer eigenlijk want het was ge-wel-dig.
ok doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:26 schreef xcachet het volgende:
Tjacka wij verschillen echt te veel van elkaar
Ik ga nu dat liedje Young girl opzoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging you are my sunshine met schotten zingen in de kroeg in sunny beach
waren mooie tijden
Gary Puckett?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga nu dat liedje Young girl opzoeken
Weet niet wie het zingt maar zal het wel vinden.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof is dat he?
Ben gek op een quiz in de kroeg.
Of karaoke. Niet om zelf te zingen hoor, no way. Maar schitterend hoe sommigen helemaal uit hun dak gaan en denken dat ze fantastisch zingen. Dan lig ik in een deuk
Ja, zijn vriendinnen die ik al heel lang heb.
Jij misschien wel, maar die van mij is heel raar. Of te hoog of te laag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef theguyver het volgende:
[..]je hebt vast een gouden keel, net als ik
Niet iets wat hij ooit in zijn leven heeft gezegd, toch, you are too young girl! ?quote:
Nee, de smeerkeesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet iets wat hij ooit in zijn leven heeft gezegd, toch, you are too young girl! ?![]()
hahahaha ik...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar die van mij is heel raar. Of te hoog of te laag.
Hij was meer van they won't believe you! I'm king Jimmy!quote:
Wat bouwen ze?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahahaha ik...
Mussen vallen van het dak, als ik mijn strot los gooi.
btw, er zijn een 4 tal nu bezig met iets bouwen van pallets...
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja fijn he, dat niet meer 's avonds werken. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt?
ja tuurlijk bedoel ik datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja fijn he, dat niet meer 's avonds werken. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja tuurlijk bedoel ik dat
heerlijk nu kan ik lekker s'avonds fokken onder genot van een biertje
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Iets met karaoke erin?
Die kun je beter niet daarin doen maar gewoon spoelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:59 schreef Tjacka het volgende:
mijn ouders hebben bierglazen in de vaatwasser gedaan
ja sukkels héquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kun je beter niet daarin doen maar gewoon spoelen.
Ik heb wel bierglazen maar die spoel ik altijd na gebruik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik hier geen eens bierglazen heb.
Wel 2 dozijn wijnglazen
ik vind uit bierglas drinken best fijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik hier geen eens bierglazen heb.
Wel 2 dozijn wijnglazen
Ik alleen pint glazen, anders liever blik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind uit bierglas drinken best fijn
wat zijn pintglazenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik alleen pint glazen, anders liever blik.
Dat giet lekker snel weg.
Ging dat eerst niet dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
Avond!
Hehe, kan weer (makkelijker) posten.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, mijn modem was ineens naar de knoppen. Heb een nieuwe nu.
Begon al te shakenquote:
Mogguh Lquote:Op zondag 12 januari 2014 10:11 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Laten we de dag eens swingend beginnen
goedemiddagquote:Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dagje uitkateren. Was net even buiten en het was heerlijk fris
Nou gezelligquote:Op zondag 12 januari 2014 13:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jup, ik vond de TT zo aantrekkelijk dat ik het niet kon nalaten om te reageren.
Ik ga dit niet eens aanklikkenquote:
Dat is sowieso een classic.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is goedemorgen morgen engelenmuziek bij . Echt.
die klederdracht is toch om te gierenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Die song ontroert me elke keer weer.
Deze trouwens ook
Dat was de mode toen. Komt vast wel een keer terug en dan lopen we er allemaal zo bijquote:Op zondag 12 januari 2014 16:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
die klederdracht is toch om te gieren
Dit wordt ongetwijfeld ooit weer hip!quote:Op zondag 12 januari 2014 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Die song ontroert me elke keer weer.
Deze trouwens ook
Waar was je naartoe dan Div? Richting zee?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:13 schreef Divje het volgende:
Weer thuis, vanaf 9.00 op pad geweest..
![]()
Apart weer trouwens! ene moment rij je in de stralende zon + lekker temperatuurtje, minuut later rij je een mistbank in en zie je geen hand voor ogen meer en is het koud
Familiebezoek in Gaanderenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar was je naartoe dan Div? Richting zee?
Eng he, mist.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Familiebezoek in GaanderenOp de snelweg tot aan Arnhem was het stralend weer
, daarna reden we echt tegen een witte muur aan zeg maar. En het zicht schommelde de hele tijd tussen 10 en 20 meter. Terugweg zijn we binnendoor gegaan, was nog veel erger qua mist, snel weer de snelweg op gegaan
Hoe was jou dag Lav?
Ik vind mist wel tof. Maar niet met 120km/uquote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eng he, mist.
Mijn dag stond in het teken van de katerbestrijding . Veelen naar buiten.
Nee! Zeker niet met die snelheidquote:Op zondag 12 januari 2014 17:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind mist wel tof. Maar niet met 120km/u![]()
Nu een beetje katervrij?
Dus.. je hebt een leuke avond gehad gisteren!
Snelheid ging rap naar beneden hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee! Zeker niet met die snelheid![]()
Ja
en
ja, super
Nee. Gelukkig maar voor de aanwezigenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Snelheid ging rap naar beneden haha
Gelukkig heb je 'n mooie avond gehadmoest er zelf 'vroeg' in jammer genoeg..
no drinky drinky for me. Nu wel tijd voor een biertje dus
Haaa, nog karaoke gedaan gisteravond?
Als die allemaal dronken zijn merken ze er toch niks van?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig maar voor de aanwezigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Als die allemaal dronken zijn merken ze er toch niks van?
Of worden ze boos omdat hun bierglazen geknapt zijnDenk dat het etablissement dan heel snel leeg was geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat? Eten?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Divje het volgende:
Oe, Cloudy with a chance of meatballs 2 is verkrijgbaarff kuiken.
Zo erg zal het toch niet zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat het etablissement dan heel snel leeg was geweest
Haha, een filmpjequote:
Hij huiltquote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn
[..]
Haha, een filmpjewel over eten
Het regent gehaktballen 2 (2013) - IMDb
[ afbeelding ]
Ook weleens lekker toch? Zondag is van oorsprong een rustdag dus goed bezigquote:
Stoere man die huiltquote:
Wil je niet huilen of kan je niet huilen?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Stoere man die huiltalleen deze wil 't niet.. Nie zo stoer dus
Ohh, ik had het over die gifquote:Op zondag 12 januari 2014 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je niet huilen of kan je niet huilen?
Persoonlijke vraag. Als je niet wilt hoef je geen antwoord te geven hoor Div.
Oh sorryquote:Op zondag 12 januari 2014 18:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh, ik had het over die gif
Als ik moet huilen laat ik het gewoon lopen. Al heeft het wel lang geduurd voor ik echt kon huilen om iets
Geeft nietquote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Huilen kan ik gewoon niet tegenhouden. Als het komt komt het.
Hoorde vandaag nog een verhaal waar ik om moest huilen.
Dit was zo'n triest verhaal . Ik denk dat niemand het droog houdt als ze het horen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Geeft niet
Soms lijkt me dat wel vervelend als je ergens om moet huilen terwijl je het eigenlijk niet wil zeg maar..
Aan de andere kant, huilen kan ook heel prettig (opluchtend) zijn
En soms is iets zo verdrietig dat je het idd niet tegenhoudt
Ohhquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit was zo'n triest verhaal . Ik denk dat niemand het droog houdt als ze het horen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit was zo'n triest verhaal . Ik denk dat niemand het droog houdt als ze het horen.
Ja, die heb je. Maar je moet toch wel keihard zijn als dit je niet raakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:32 schreef theguyver het volgende:
[..]hmm je hebt sommige mensen die gewoon ook geen emotie tonen he.
Hmm, weet ik niet..quote:Op zondag 12 januari 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je het verhaal horen? Of liever niet?
Ja goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker, net kaartjes besteld voor Ajax - Heerenveen.![]()
Met jou?
Wie weet. Zit je in de buurt van vak 113?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja goed.
Leuk, zullen we dan eindelijk een biertje doen?
ja ik zit daar precies bovenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wie weet. Zit je in de buurt van vak 113?
Dat is wel een verhaal wat ik al meerdere keren gehoord over verschillende grotten in verschillende landen met elke keer net een andere situatie....quote:Op zondag 12 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Kennisje van me was in Valkenburg met haar vriend en gingen de grotten daar bekijken met een gids.
Op een gegeven moment zei de gids: nu loop ik even weg en laat jullie hier staan kunnen jullie ervaren hoe aardedonker het hier is.
Nou dat was het dus ze waren onder de indruk.
Toen vertelde hij over twee 15-jarige jongens die boos weggelopen waren van huis en zich toegang verschaft hadden tot de grot.
Dus door de ouders vermist aangegeven maar nergens te vinden.
Twee weken later zijn ze gevonden omdat de gids bloedvegen aan de muur zag en verder is gaan zoeken .
Ze hebben steeds hetzelfde rondje gelopen en hun handen opengehaald aan de muren.
Arme knullen, wat zullen ze bang en in paniek zijn geweest. Moet je je voorstellen, in het aardedonker en nergens de uitgang kunnen vinden.
Vreselijk verhaal, en jammer genoeg echt gebeurd
Eehh..quote:Op zondag 12 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Kennisje van me was in Valkenburg met haar vriend en gingen de grotten daar bekijken met een gids.
Op een gegeven moment zei de gids: nu loop ik even weg en laat jullie hier staan kunnen jullie ervaren hoe aardedonker het hier is.
Toen vertelde hij over twee 15-jarige jongens die boos weggelopen waren van huis en zich toegang verschaft hadden tot de grot.
Twee weken later zijn ze gevonden omdat de gids bloedvegen aan de muur zag en verder is gaan zoeken .
Ze hebben steeds hetzelfde rondje gelopen en hun handen opengehaald aan de muren.
Arme knullen, wat zullen ze bang en in paniek zijn geweest. Moet je je voorstellen, in het aardedonker en nergens de uitgang kunnen vinden.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
nee geen reet aanquote:Op zondag 12 januari 2014 18:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Joh? Wel een beetje gezellig daar in 113?
Niet als Tjacka dronken in apenpak vuilnisbakken om gaat schoppenquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet als Tjacka dronken in apenpak vuilnisbakken om gaat schoppen
Oh, dus het is niet waar? Gelukkig . Pak van mijn hart.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is wel een verhaal wat ik al meerdere keren gehoord over verschillende grotten in verschillende landen met elke keer net een andere situatie....
Het is waarschijnlijk wel echt gebeurt maar, of heeel lang geleden, of in een ander land.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet waar? Gelukkig . Pak van mijn hart.
Oh nee hoor ik zeg niet dat het niet waar is.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet waar? Gelukkig . Pak van mijn hart.
Niet lang meerquote:Op zondag 12 januari 2014 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn allemaal zo nuchter![]()
Ik trap daar met beide benen in en was er de hele dag aan aan het denken
Oooh, kom krijg je een knuffel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn allemaal zo nuchter![]()
Ik trap daar met beide benen in en was er de hele dag aan aan het denken
Ik heb een nummer van een meid gekregen zonder er iets voor te doen. Wat nu?quote:
Bellen natuurlijk!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb een nummer van een meid gekregen zonder er iets voor te doen. Wat nu?
neukenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb een nummer van een meid gekregen zonder er iets voor te doen. Wat nu?
Moet appen.quote:
Bedankt kerelquote:
ja hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hey Tjack. Lekker weekendje gehad? Was de quiz gister leuk?
Nou dan ap je eerst voorzichtig. Gewoon hoi! Hoe is het?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet appen.Als ze bij het eerste contact al gaat commanderen heb ik er geen zin meer in
![]()
Maar ben te verlegen verder..
[..]
Bedankt kerelheb ik wat aan.
![]()
Eigenlijk is 't niet veel anders dan op Fok hou ik mezelf maar voorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ap je eerst voorzichtig. Gewoon hoi! Hoe is het?
Voorzichtig, als je zoveel vraagt in een eerste app kan je net zo goed afsluiten met: morgen neuken?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ap je eerst voorzichtig. Gewoon hoi! Hoe is het?
stuur een foto van je dikke buikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't niet veel anders dan op Fok hou ik mezelf maar voor
Dus of het wordt een complete failure of het slaagt.
Ik stuur wel een foto van het gedeelte onder de gordel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stuur een foto van je dikke buik
ohnee wacht
ahahhaha
hoe veel cm heb je daarquote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto van het gedeelte onder de gordel.
divje heb je fifa14?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto van het gedeelte onder de gordel.
Genoeg om geen gordel/riem te hoeven dragenquote:
Eerst ff uitvissen wat ze wilquote:Op zondag 12 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet appen.Als ze bij het eerste contact al gaat commanderen heb ik er geen zin meer in
![]()
Maar ben te verlegen verder..
[..]
Bedankt kerelheb ik wat aan.
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Voorzichtig, als je zoveel vraagt in een eerste app kan je net zo goed afsluiten met: morgen neuken?
Ziet er leuk uit.. Hnnngquote:Op zondag 12 januari 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerst ff uitvissen wat ze wil
Plus als het een leuke meid is.. doen.
@lavje sorry boeren nuchterheid, heb dat soort verhalen te veel gehoord
neequote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Genoeg om geen gordel/riem te hoeven dragen
Heb geen fifa14, wel 13.
Heeft iemand hier ook dat als je iets hebt besteld en je kan niet wachten je veel naar een foto van het voorwerp zit te kijken?
hij is zo lekker hequote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij jou begrijp ik dat wel.. Jij kijkt alleen naar Daley
Awwquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ben gekomen divje
we hebben lavje en guyvie en blaadjes weggejaagd
het werd te ordinair
dat vind ik alleen maar lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwsoms moet Lavje ff een flinke koek uitdelen aan ons om ons in het gareel te houden
haha nee hoor, ben serie aan het kijken tussendoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ben gekomen divje
het werd te ordinair
Het ging over centimeters he? Boeiendquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ben gekomen divje
het werd te ordinair
Wow lavje , dit soort taal ben ik niet van je gewendquote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ging over centimeters he? Boeiend![]()
Daar wordt veel teveel een punt-hihi-van gemaakt.
Wat maakt het uit. Als er aan die pik maar een leuke vent vastzit, dat is het belangrijkste.
Met een paar centimeter kun je net zulke leuke dingen doen als met de 30+ zoals gangbaar is op FOK!
Sorry, maar ik wilde even de fabel dat vrouwen alleen maar naar de lengte van dat ding kijken uit de wereld helpen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wow lavje , dit soort taal ben ik niet van je gewend
Maar idd denk als er een pol zou komen, zelfs bekende porno acteurs zich achtergesteld voelen bij menig FOK! user
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wilde even de fabel dat vrouwen alleen maar naar de lengte van dat ding kijken uit de wereld helpen.
22,9 cm schijnt de standaard FOK!-maat te zijn. In rustpositie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als er aan die pik maar een leuke vent vastzit, dat is het belangrijkste.
Met een paar centimeter kun je net zulke leuke dingen doen als met de 30+ zoals gangbaar is op FOK!
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
22,9 cm schijnt de standaard FOK!-maat te zijn. In rustpositie.
Nu snap ik waarom er best wel wat lesbiennes te vinden zijn op fok.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
22,9 cm schijnt de standaard FOK!-maat te zijn. In rustpositie.
dat weet ikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel een overgang.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even omschakelen hoor, naar Boer zoekt Vrouw
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat was een behoorlijke switch. Zat steeds te schatten bij die boeren
Ik zit er graag naar te kijken. Drie volkomen vreemden moeten in een paar weken besluiten of ze bij die boer of boerin willen blijven. En deze keer is het nog ingrijpender, het is in Canada, Afrika, Denemarken, Frankrijk en Bonaire. Dus als je zoiets beslist wordt het emigreren.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef theguyver het volgende:
[..]agh jah, is wel leuk.
Enige nadeel is wel weer volledig uitgemolken concept
Je kijkt ook naar de dikte?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wilde even de fabel dat vrouwen alleen maar naar de lengte van dat ding kijken uit de wereld helpen.
Wat zat je precies te schatten dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat was een behoorlijke switch. Zat steeds te schatten bij die boeren
quote:
Ik ben inmiddels naar een interessante documentaire aan het kijken dus ik weet niet waar jullie het over hebbenquote:
Ja, vast.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inmiddels naar een interessante documentaire aan het kijken dus ik weet niet waar jullie het over hebben
Hoho dat zeg ik nietquote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vast.
Vrouwen die doen alsof ze nooit aan seks denken zijn doorzichtig.
Riight!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inmiddels naar een interessante documentaire aan het kijken dus ik weet niet waar jullie het over hebben
quote:
Jaja, soms kunnen dingen ineens over heel andere dingen gaan Bquote:Op zondag 12 januari 2014 23:28 schreef Blaadjes het volgende:
Hoe een simpele vraag over wat te doen met een verkregen tel nr kan uitmonden in totaal iets anders.
idd, maar ik maak me niet dik, dit fenomeen zal nog tot in lengte van jaren blijven.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaja, soms kunnen dingen ineens over heel andere dingen gaan B
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd, maar ik maak me niet dik, dit fenomeen zal nog tot in lengte van jaren blijven.
Truste Lquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
En nu wens ik jullie allemaal een goede nacht en tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Slaap lekker Lavquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen allemaal en Tjacka , jíj succes en sterktequote:
Ah joh dan duur de dag niet zo lang.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef theguyver het volgende:
Morgen peeps, heb me behoorlijk verslapen vanochtend
Nah, ik zit nog stees met naweeen van de feestdagen het is erg rustig dus een dag als deze gaat erg sloom .quote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah joh dan duur de dag niet zo lang.
Hoi!quote:
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoi!
Inmiddels hersteld van je buikgriep, mag ik hopen?
Enjoy!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan weer gewoon eten enzo![]()
Ik denk dat ik zo een smoothie ga maken van banaan, kiwi en framboos
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:59 schreef Divje het volgende:
Halloon
Ess is weer betertijd voor weer een feestje
Dank jequote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan weer gewoon eten enzo![]()
Ik denk dat ik zo 2 smoothies ga maken van banaan, kiwi en framboosen een voor Theguyver die in de haast vanochtend zijn lunch was vergeten.
Van 3,5 meter hoog vallen en alleen een bloedneus hebben?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een idioot. Hoop dat hij een poosje de cel ingaat
http://www.nu.nl/binnenla(...)-val-van-balkon.html
Thnxquote:
Ja zou je wel willen hè?quote:
Het geluk is met de dommen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Van 3,5 meter hoog vallen en alleen een bloedneus hebben?
Helaas viel hij niet iets gunstiger...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Jazekerquote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar eerst even een kopje verse zwarte thee en een mandarijntje![]()
[..]
Ja zou je wel willen hè?![]()
Mensen die hulpverleners aanvallenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Broodje warme beenham kan ook wel lekker zijn hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jazekerheb je dat niet even voor me over anders moet ik maar weer een broodje beenham bestellen.
En Volgens de politie was hij onder invloed van alcohol.
Dus dat verklaard genoeg lijkt me![]()
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen die hulpverleners aanvallen![]()
Al lees ik hier dat het om het slachtoffer gaat, nadat hij 3,5 meter naar beneden is gevallen. Ik ben dan altijd bang voor hersenletselDat lees je namelijk ook wel eens. Dat iemand dan ineens super agressief is en dan een paar uur later sterft door hersenbloedingen enzo
Dan zat er iets niet goed.
Hij had ook pepperspray in zijn zak, dus een lekkere jongen was het sowieso niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al lees ik hier dat het om het slachtoffer gaat, nadat hij 3,5 meter naar beneden is gevallen. Ik ben dan altijd bang voor hersenletselDat lees je namelijk ook wel eens. Dat iemand dan ineens super agressief is en dan een paar uur later sterft door hersenbloedingen enzo
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...
Ahja, in dat geval gaat het bovenste gedeelte van mijn post natuurlijk op:quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had ook pepperspray in zijn zak, dus een lekkere jongen was het sowieso niet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ging ik ook zonder deze kennis al vanuit, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij mij is in ieder geval wel bewezen dat ik hersenen hebhersenschudding jeweetzz
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar ging ik ook zonder deze kennis al vanuit, hoor.
Smoothie klinkt beter zeker als die met veel liefde gemaakt isquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broodje warme beenham kan ook wel lekker zijn hoor![]()
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Divje het volgende:
Ik snap niet hoe je alleen een bloedneus oploopt na zo'n val
Lijkt me toch dat je iig iéts breekt?
Misschien dat zijn dronkenschap hem heeft beschermd.. Doordat je valt span je alles aan (logisch ook natuurlijk) en daardoor breek je eigenlijk veel meer, want je lichaam is niet soepel meer..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Divje het volgende:
Ik snap niet hoe je alleen een bloedneus oploopt na zo'n val
Lijkt me toch dat je iig iéts breekt?
is het ookquote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Smoothie klinkt beter zeker als die met veel liefde gemaakt is
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.
Ja oke. Iets met letterlijk lam zijn enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.
Dit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja oke. Iets met letterlijk lam zijn enzo
Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashesquote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ja
Overigens ook de reden dat bij vliegtuigcrashes kinderen vaker overleven dan volwassenen..
Kinderen hebben vaak nog niet de reflex om je 'voor te bereiden' op de crash en hun lichaam is dus meer ontspannen en soepel, en kan daardoor veel meer van de klap opvangen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.
toen ik naar buiten rende en vroeg wat er gebeurt was en of ik de politie moest bellen.
antwoorde hij vanuit de bosjes dat hij dat al aan het doen was en dat de rden was dat hij beneden lag.
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffectquote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashes
Zou het vet-percentage ook nog meetellen? Iemand met 3% maakt sowieso een hardere klap dan iemand met 15%Misschien was dit wel een dikke gozert die van het balkon flikkerde
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffect.
Nope.quote:
Boy, that escalated quicklyquote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashes
Zou het vet-percentage ook nog meetellen? Iemand met 3% maakt sowieso een hardere klap dan iemand met 15%Misschien was dit wel een dikke gozert die van het balkon flikkerde
Even nog leuk stripje .. ivm de gesprekstof van gisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even nog leuk stripje .. ivm de gesprekstof van gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, hud hud hud hud hudquote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope.
2 weken later kom met een vriend thuis na een lange nacht en zo dronken als een kameel, zonder volgeslobberde waterbult.
Staat er een ME busje voor de deur, staan ongeveer 10 agenten voor het trappenhuis met zo'n stormram om de deur in te beuken.
Dus ik met mijn dronken hoofd,
ik: is een sleutel niet makkelijker.
Agent, Ja we zijn van de politie en we moeten op de 2e etage zijn.
Ik/en vriend teglijk : zijn jullie politie?( kogelvrijvest knuppel en schild al in de handen.)
Agent: ja en we moeten naar boven kan je de deur open doen?
Ik: ah die rare pool weer, mogen we mee, lijkt me gaaf.
Agent: zucht kan je de deur loos doen.
5 minuten later ( duurde ff dronken)
Agent, hud hud hud hud hud, knal boem.. en ze sleurden serieus 9 polen uit appartement.
No it didn't.quote:
Nee, eerder andersom hè?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha, hud hud hud hud hud![]()
zie 't helemaal voor me.
Is wel even spannend natuurlijk zoiets, lijkt me ook wel gaaf
[..]
No it didn't.
Ik was dronken als een aap dus ik hobbelde er in eerste instantie vrolijk achteraan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha, hud hud hud hud hud![]()
zie 't helemaal voor me.
Is wel even spannend natuurlijk zoiets, lijkt me ook wel gaaf
ehquote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]ik ga ff de echte wereld in. Heb m'n hoodie aan om human contact te vermijden:
[ afbeelding ]
Ja dat wel, maar zo ga je toch niet over straatquote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, niet echt hoor. Maar vind 'm wel tof
Haha neequote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zo ga je toch niet over straat
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef theguyver het volgende:
Heb zo pauze en geen broodje en geen smoothie...
Verstandig welquote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]ik ga ff de echte wereld in. Heb m'n hoodie aan om human contact te vermijden:
[ afbeelding ]
Ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Multifunctioneel want tevens helm.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, niet echt hoor. Maar vind 'm wel tof
Zo rollen wij hier in BNWquote:
Brrrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig wel![]()
Stel je voor dat iemand je aanspreekt
Voor het geval dat er teveel gedronken word is het handig jaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Multifunctioneel want tevens helm.
Wat een god.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.
toen ik naar buiten rende en vroeg wat er gebeurt was en of ik de politie moest bellen.
antwoorde hij vanuit de bosjes dat hij dat al aan het doen was en dat de rden was dat hij beneden lag.
quote:
Ik vanaf nu ook op m'n werk vanwege:quote:
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.quote:Een voedingsdeskundige stelt dat het 'een groot chemisch, synthetisch mengsel' is met 'nul voedingswaarde'. "Ik wil jongeren niet aanzetten tot het drinken van alcohol, maar feitelijk is pure wodka minder slecht voor je dan energiedrank."
En ook lekker warm voor in de winter. Vannacht heeft het gevroren, je weet het nooitquote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Brrrrr
Hahaheb ik alleen problemen mee als ik teveel nadenk
[..]
Voor het geval dat er teveel gedronken word is het handig ja
Rode wodka redbull tochquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Ik vanaf nu ook op m'n werk vanwege:
Zorgen om energiedrankjes
En dan met name dit stukje:
[..]
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.
Voor die broodnodige vitamientjes B enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Verder denk ik dat niemand energy drank drinkt voor zijn gezondheid
Iedereen weet toch dat het troep is
Dat ook iddquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook lekker warm voor in de winter. Vannacht heeft het gevroren, je weet het nooit
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.quote:
Ja echt hè?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor die broodnodige vitamientjes B enzo
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.
Rode wodka redbull is wel lekker trouwens..quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.
Ik kreeg het aangebodenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.
Ik kreeg spontaan een rolberoerte.
Club vol gewillige dames neem ik aan?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.
Ik kreeg spontaan een rolberoerte.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rode wodka redbull is wel lekker trouwens..
Het is allemaal een beetje vaag maar het was in warschau dus ik ben gewoon hard gescammed daar.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Club vol gewillige dames neem ik aan?
Ik heb het alleen niet in de jaren '90 gedronkenquote:
Vroeg beginnen is niet ergquote:Op maandag 13 januari 2014 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het alleen niet in de jaren '90 gedronken
Dat was toch wel erg vroeg geweestquote:
Oh haha. had het lang geleden in Roosendaal eens. Waren met werk naar 1 of andere info avond geweest en m'n collega wist nog wel een leuk cafe. uhu. Vond het er al chic uitzien voor een cafe maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje vaag maar het was in warschau dus ik ben gewoon hard gescammed daar.
Jaa da's wel erg jongquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was toch wel erg vroeg geweest![]()
Ik wordt over 9 dagen 24Dan was ik 9 geweest, of nog jonger, en dat is toch wel erg jong
En afstel is nóóit goed!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel zei mijn moeder altijd.
Truequote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel zei mijn moeder altijd.
Klopt, ik ben ook nog geen 24quote:Op maandag 13 januari 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa da's wel erg jong, maar ik dacht dat jij jonger was dan 24
[..]
En afstel is nóóit goed!
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook nog geen 24![]()
Ik ben 23
En wat dronken die? op jullie kostenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh haha. had het lang geleden in Roosendaal eens. Waren met werk naar 1 of andere info avond geweest en m'n collega wist nog wel een leuk cafe. uhu. Vond het er al chic uitzien voor een cafe maar goed.
Ik geef eerste rondje. 3 baco's. Dat is dan 38 gulden meneer. WAT?
Toen was het wel duidelijk en niet veel later kwamen de dames binnen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
[..]zat meer in de richting van 18/19 te denken
waarop dat gebaseerd is weet ik niet! Dacht het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |