Moet appen.quote:
Bedankt kerelquote:
ja hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hey Tjack. Lekker weekendje gehad? Was de quiz gister leuk?
Nou dan ap je eerst voorzichtig. Gewoon hoi! Hoe is het?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet appen.Als ze bij het eerste contact al gaat commanderen heb ik er geen zin meer in
![]()
Maar ben te verlegen verder..
[..]
Bedankt kerelheb ik wat aan.
![]()
Eigenlijk is 't niet veel anders dan op Fok hou ik mezelf maar voorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ap je eerst voorzichtig. Gewoon hoi! Hoe is het?
Voorzichtig, als je zoveel vraagt in een eerste app kan je net zo goed afsluiten met: morgen neuken?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ap je eerst voorzichtig. Gewoon hoi! Hoe is het?
stuur een foto van je dikke buikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't niet veel anders dan op Fok hou ik mezelf maar voor
Dus of het wordt een complete failure of het slaagt.
Ik stuur wel een foto van het gedeelte onder de gordel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stuur een foto van je dikke buik
ohnee wacht
ahahhaha
hoe veel cm heb je daarquote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto van het gedeelte onder de gordel.
divje heb je fifa14?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto van het gedeelte onder de gordel.
Genoeg om geen gordel/riem te hoeven dragenquote:
Eerst ff uitvissen wat ze wilquote:Op zondag 12 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet appen.Als ze bij het eerste contact al gaat commanderen heb ik er geen zin meer in
![]()
Maar ben te verlegen verder..
[..]
Bedankt kerelheb ik wat aan.
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Voorzichtig, als je zoveel vraagt in een eerste app kan je net zo goed afsluiten met: morgen neuken?
Ziet er leuk uit.. Hnnngquote:Op zondag 12 januari 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerst ff uitvissen wat ze wil
Plus als het een leuke meid is.. doen.
@lavje sorry boeren nuchterheid, heb dat soort verhalen te veel gehoord
neequote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Genoeg om geen gordel/riem te hoeven dragen
Heb geen fifa14, wel 13.
Heeft iemand hier ook dat als je iets hebt besteld en je kan niet wachten je veel naar een foto van het voorwerp zit te kijken?
hij is zo lekker hequote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij jou begrijp ik dat wel.. Jij kijkt alleen naar Daley
Awwquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ben gekomen divje
we hebben lavje en guyvie en blaadjes weggejaagd
het werd te ordinair
dat vind ik alleen maar lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwsoms moet Lavje ff een flinke koek uitdelen aan ons om ons in het gareel te houden
haha nee hoor, ben serie aan het kijken tussendoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ben gekomen divje
het werd te ordinair
Het ging over centimeters he? Boeiendquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ben gekomen divje
het werd te ordinair
Wow lavje , dit soort taal ben ik niet van je gewendquote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ging over centimeters he? Boeiend![]()
Daar wordt veel teveel een punt-hihi-van gemaakt.
Wat maakt het uit. Als er aan die pik maar een leuke vent vastzit, dat is het belangrijkste.
Met een paar centimeter kun je net zulke leuke dingen doen als met de 30+ zoals gangbaar is op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |