Snelheid ging rap naar beneden hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee! Zeker niet met die snelheid![]()
Ja
en
ja, super
Nee. Gelukkig maar voor de aanwezigenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Snelheid ging rap naar beneden haha
Gelukkig heb je 'n mooie avond gehadmoest er zelf 'vroeg' in jammer genoeg..
no drinky drinky for me. Nu wel tijd voor een biertje dus
Haaa, nog karaoke gedaan gisteravond?
Als die allemaal dronken zijn merken ze er toch niks van?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig maar voor de aanwezigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Als die allemaal dronken zijn merken ze er toch niks van?
Of worden ze boos omdat hun bierglazen geknapt zijnDenk dat het etablissement dan heel snel leeg was geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat? Eten?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Divje het volgende:
Oe, Cloudy with a chance of meatballs 2 is verkrijgbaarff kuiken.
Zo erg zal het toch niet zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat het etablissement dan heel snel leeg was geweest
Haha, een filmpjequote:
Hij huiltquote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn
[..]
Haha, een filmpjewel over eten
Het regent gehaktballen 2 (2013) - IMDb
[ afbeelding ]
Ook weleens lekker toch? Zondag is van oorsprong een rustdag dus goed bezigquote:
Stoere man die huiltquote:
Wil je niet huilen of kan je niet huilen?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Stoere man die huiltalleen deze wil 't niet.. Nie zo stoer dus
Ohh, ik had het over die gifquote:Op zondag 12 januari 2014 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je niet huilen of kan je niet huilen?
Persoonlijke vraag. Als je niet wilt hoef je geen antwoord te geven hoor Div.
Oh sorryquote:Op zondag 12 januari 2014 18:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh, ik had het over die gif
Als ik moet huilen laat ik het gewoon lopen. Al heeft het wel lang geduurd voor ik echt kon huilen om iets
Geeft nietquote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Huilen kan ik gewoon niet tegenhouden. Als het komt komt het.
Hoorde vandaag nog een verhaal waar ik om moest huilen.
Dit was zo'n triest verhaal . Ik denk dat niemand het droog houdt als ze het horen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Geeft niet
Soms lijkt me dat wel vervelend als je ergens om moet huilen terwijl je het eigenlijk niet wil zeg maar..
Aan de andere kant, huilen kan ook heel prettig (opluchtend) zijn
En soms is iets zo verdrietig dat je het idd niet tegenhoudt
Ohhquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit was zo'n triest verhaal . Ik denk dat niemand het droog houdt als ze het horen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit was zo'n triest verhaal . Ik denk dat niemand het droog houdt als ze het horen.
Ja, die heb je. Maar je moet toch wel keihard zijn als dit je niet raakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:32 schreef theguyver het volgende:
[..]hmm je hebt sommige mensen die gewoon ook geen emotie tonen he.
Hmm, weet ik niet..quote:Op zondag 12 januari 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je het verhaal horen? Of liever niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |