Feyenoord speelt 31 januari een avondwedstrijd. Dus als ik voor die dag niemand meet, ga ik dan gewoon biertje doen met Typ en Jimbo. Als mensen eerder willen meeten zoals tjacka, dan ga ik eerder.quote:
Niet goed?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh, waarom zet je Beschrijvend (descriptief) neer
muto is een enorme hoolie, je zou hem eens op t vak los moeten zien gaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Tjacka het volgende:
ik dacht vroeger dat muto en inso hooligans waren
ondertussen weet ik wel beter
maar inso heeft wel een plekje in mijn hart veroverd
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook gelukkig geworden van FOK!
Jij hebt echt veel aanstekers van mij, denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
muto is een enorme hoolie, je zou hem eens op t vak los moeten zien gaan
Als je in het woordenboek zoekt naar de term 'adoptie', dan zal er niet als voorbeeld bijstaan: "de zaadleiders van die man zijn doorgeknipt, hij is geadopteerd"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar komt het in zekere zin wel op neer.
Dat is gezelligquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord speelt 31 januari een avondwedstrijd. Dus als ik voor die dag niemand meet, ga ik dan gewoon biertje doen met Typ en Jimbo. Als mensen eerder willen meeten zoals tjacka, dan ga ik eerder.
Hoezo, ik kan toch gewoon mijn hoofd hebben gestoten toen ik in mijn moeders buik zat en al mijn geheugens van mijn vorige leven(s) vergeten heb. En en ehh, Rembrandt had gewoon zin om in mijn moeder te gaan zitten als een baby ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je begrijpt niet eens wat een wederopstanding inhoudt. Je bent nog erger dan badschaap, toen hij zei dat de definitie van 'adoptie' is; "geen kinderen kunnen krijgen"
gooi je die naar achter dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel aanstekers van mij, denk ik.
Ik vind stofje opeens stomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
ik dacht altijd dat jimbo een zwerver was
dat denk ik nog steeds
Ik stel een LMI TT voor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Tjacka het volgende:
HAHHAHA
nu kan ik gewoon de tt aanpassen
hahahha
zo kan ik elk topic kapen
Typ zal wel niet weten dat ze op vrijdag spelen en dus geen vrij gevraagd hebben. Typisch, Typ, Sherlock.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is gezelligAlleen typ doet geen biertje voor de wedstrijd
maar je bent van harte welkom om bij mij en mn maten te komen staan. Als je maar niet zegt dat je me via fok kent
Maar wat nou als iemand geadopteerd is, en daarna zijn zaadleiders laat knippen dan klopt het ineens wel?!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je in het woordenboek zoekt naar de term 'adoptie', dan zal er niet als voorbeeld bijstaan: "de zaadleiders van die man zijn doorgeknipt, hij is geadopteerd"
Ik sta best hoog.quote:
vrijdags? Godverdommequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Typ zal wel niet weten dat ze op vrijdag spelen en dus geen vrij gevraagd hebben. Typisch, Typ, Sherlock.
nee hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind stofje opeens stom
wacht, nogsteeds
Ik ben nu overtuigd en ook maar meteen boeddhist geworden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan toch gewoon mijn hoofd hebben gestoten toen ik in mijn moeders buik zat en al mijn geheugens van mijn vorige leven(s) vergeten heb. En en ehh, Rembrandt had gewoon zin om in mijn moeder te gaan zitten als een baby ofzo.
Sperma.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand geadopteerd is, en daarna zijn zaadleiders laat knippen dan klopt het ineens wel?!
Ik las dat net in het Feijenoordtopic. Caland zette het neer.quote:
Kun je nagaan hoe ingewikkeld de Nederlandse taal is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand geadopteerd is, en daarna zijn zaadleiders laat knippen dan klopt het ineens wel?!
Religiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben nu overtuigd en ook maar meteen boeddhist geworden.
Muto weet jij wat voor wedstrijd 4feb is ? ik heb roda - fey in mn agenda...das op een dinsdag :Squote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Typ zal wel niet weten dat ze op vrijdag spelen en dus geen vrij gevraagd hebben. Typisch, Typ, Sherlock.
Sta je al onder de afkapping? of sta je er nog voor ?quote:
Bijna net zo ingewikkeld als een mummy identificerenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ingewikkeld de Nederlandse taal is.
quote:
vitesse toch ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik las dat net in het Feijenoordtopic. Caland zette het neer.
Beker? edit: Oh nee, dat is tegen Ajax.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Muto weet jij wat voor wedstrijd 4feb is ? ik heb roda - fey in mn agenda...das op een dinsdag :S
Een mummie op zich is al ingewikkeld genoeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna net zo ingewikkeld als een mummy identificeren
Kan wel. Kerkrade is bang voor Feyenoordsupporters en heeft verboden de wedstrijd in het weekend te houden. Dus het moest doordeweeks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Muto weet jij wat voor wedstrijd 4feb is ? ik heb roda - fey in mn agenda...das op een dinsdag :S
jawel geloof me nou jimboquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]nu geloof ik je niet meer.
je kan mn baard niet waarderen
Dat is in januari alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beker? edit: Oh nee, dat is tegen Ajax.
Wat gaat meneer doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet om 20:03 weg. Heb nog maar 20 minuten om deze geweldige muziek te luisteren en met mijn goede FOK! vriendjes te chatten.
Als je gelukkig bent gaat tijd veel te snel.
Hoezo helaas? Uitverkocht avondwedstrijdjequote:
Dat was de grap ja, nu heb jij het verpest, jij vuile boeddhistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een mummie op zich is al ingewikkeld genoeg.
Hahahaha
Ahh is dat het.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan wel. Kerkrade is bang voor Feyenoordsupporters en heeft verboden de wedstrijd in het weekend te houden. Dus het moest doordeweeks.
doegquote:
ok, sofjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel geloof me nou jimbo
ik heb je zelfs in mijn woordenboek gezet
ja maar vrijdag. ik en mn maten werken gewoon fulltime dus dat is dan een late pmds. Als t op zaterdag avond is dan is de pmsd rond 2 uurquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Uitverkocht avondwedstrijdje
Had je maar gelovig moeten zijn, ongelovige pruim.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was de grap ja, nu heb jij het verpest, jij vuile boeddhist
Ik heb me dan aangemeld voor een bedrijvendiner. Maar dat is dus kansloos, want ik ga sowieso naar Feijenoord.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok, sofje
[..]
ja maar vrijdag. ik en mn maten werken gewoon fulltime dus dat is dan een late pmds. Als t op zaterdag avond is dan is de pmsd rond 2 uur
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef LETMEIN het volgende:
Bertrand Traoré zal Ajax eens flink te kakken zetten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb me dan aangemeld voor een bedrijvendiner. Maar dat is dus kansloos, want ik ga sowieso naar Feijenoord.
Ik lieg tenminste niet over mijn piemellengtequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had je maar gelovig moeten zijn, ongelovige pruim.
Hebben ze deze zomer ook al tegen gespeeld toch?quote:
Er is dan ook weinig om over te liegen. AdoraBelle stijft je eruit vriend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lieg tenminste niet over mijn piemellengte
Dit vraagt om meer, Rodawa.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is dan ook weinig om over te liegen. AdoraBelle stijft je eruit vriend.
5-0 voor Gala wordt hetquote:
tegen?quote:
Yilmazquote:
zou niet weten waarom ik je zou uitlachenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb geen zin om te kijken
jullie mogen mij uitlachen nu
doeeegquote:
nee, ik lach jou niet graag uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb geen zin om te kijken
jullie mogen mij uitlachen nu
Weet ik niet meer, weet wel dat t gewoon weer een kut wedstrijd word waar je je dood aan ergertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze deze zomer ook al tegen gespeeld toch?
niemand geeft een fuck.quote:
Altijdquote:
Hoezo?quote:
Ik geil juist op de fuck. Snap je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Muto het volgende:
[..]
niemand geeft een fuck.
Misschien begrijp je dit beter dan het woordje boeien.
heb je het bonnetje nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
Tering, wat een theatrale muts heb ik weer in huis gekregen
quote:
Tjackaquote:
jij haat mij héquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Om Tjacka. Voor het eerst.
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij haat mij hé
op tc merk ik ook altijd een spanning tussen ons
Dat is seksuele spanning.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij haat mij hé
op tc merk ik ook altijd een spanning tussen ons
Jij haat mij juist.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"
Dat creëert meteen zo'n onnodig vijandige sfeer.
inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"
Dat creëert meteen zo'n onnodig vijandige sfeer.
waar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Oh Lady Gaga wordt opgezet. De scrubs komen tevoorschijn.
Wat een feest
Niets oog om oog. Jij doet altijd meteen je cam uit als ik er ben en je zegt nooit iets liefs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand. [ afbeelding ]
Gewoon even in zijn oor poepen Rodawa.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand. [ afbeelding ]
Ik ben gewoon bang voor jouw oordeel, oke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets oog om oog. Jij doet altijd meteen je cam uit als ik er ben en je zegt nooit iets liefs.
M`n broertje en z`n vriend hebben een vriendin hier voor vanavond.quote:
Niet schijnheilig doen Rodawa. Je vindt mij gewoon niet aardig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor jouw oordeel, oke.
Staat zijn cam überhaupt soms aan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets oog om oog. Jij doet altijd meteen je cam uit als ik er ben en je zegt nooit iets liefs.
Kan Etsu daar niet gaan rondhuppelen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje en z`n vriend hebben een vriendin hier voor vanavond.
Ik voorspel 3 Abba-zingende meisjes over 2 uur.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe jij dan als 4 Abba-meisje mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wacht even. Kun je ze ook per dag bestellen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hebben een vriendin hier voor vanavond.
is hij een echte homoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, bedankt.quote:
Ah. Ik heb maar 1 of 2 keer gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Heel vaak als ik tc open klikt 'ie m snel weg.
Nee, ik ben gewoon bang dat je mij niet mooi vindt...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet schijnheilig doen Rodawa. Je vindt mij gewoon niet aardig.
Nee, voor de sier.quote:
En ben jij al moe?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef supersof het volgende:
mijn been slaapt
is altijd raar he die prikkels
Neem maar van mij aan, dat zijn cam vroeger overuren moest draaien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah. Ik heb maar 1 of 2 keer gezien.
Was wel genieten overigens.
tv denk ikquote:
nopequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, dat zijn cam vroeger overuren moest draaien.
huhquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh
je hebt dus kasthomo's
sierhomo's
en echte homo's
waarom doen ze zo moeilijk
JNG kwam klaar, dat was ook gelijk het einde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]True, vroeger ging ik vaak vele uren op de laptop op cam. Leek net of ik bij de hoeren zat met dat rode licht, tering.
Coolquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Cool.
Want een Fokavondje zonder jou kan ik me niet voorstellen.
JNG-tijden op TC waren wel oprecht tof overigens. Toentertijd hadden we ook nog Moffel & Piertje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JNG kwam klaar, dat was ook gelijk het einde.
Oja fuck, Moffel & Piertjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
JNG-tijden op TC waren wel oprecht tof overigens. Toentertijd hadden we ook nog Moffel & Piertje.
En zelfs dan ben je een en al gezelligheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
nou nou nou
ik ben beetje afwezig, ben aan het werk
Mis ze nietquote:
Seksueel getinte show is dat, niet te geloven. Je moet maar een willekeurige aflevering op youtube kijken, binnen enkele minuten kom je al seksuele opmerkingen tegen, meestal uit de mond van die teef Piertje.quote:
jij bent jong@quote:
Wat was die naam van die andere show?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Seksueel getinte show is dat, niet te geloven. Je moet maar een willekeurige aflevering op youtube kijken, binnen enkele minuten kom je al seksuele opmerkingen tegen, meestal uit de mond van die teef Piertje.
oke dankjewel ouwequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef Jimbo het volgende:
Mensen die JNG leuk vonden zijn bij voorbaat te jong om echt goede forums meegemaakt te hebben.
Welke? Hier kan ik niks mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat was die naam van die andere show?
jonge meisjesquote:
hoe jong?quote:
de helft + 7quote:
neus ?quote:
Sorry, I DNO BR0Vquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Ik bedoel die serie van zwerty
16 plus in nederland , 18 over de grensquote:
rijmt met ?quote:
Als je nou een echte held bent zeg je wat je dacht.quote:
nee, sorryquote:
Ik kan mij hier niks meer perrimenteren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nou een echte held bent zeg je wat je dacht.
quote:
quote:
De voorbipsquote:
nu weet ik je leeftijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag ik vanaf 21.
Dat is prima.
Oudjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag ik vanaf 21.
Dat is prima.
Gelul. 50 jarigen zouden dan 18 jarigen pakken. Dan ben je geen pedofiel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pedofielen hanteren altijd de helft - 7.
Leeftijd staat ook in mijn profiel, dus sja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
nu weet ik je leeftijd.![]()
Ik vanaf 18,5.
In welke zin?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen worden slechts beter met ouderdom.
Nee, ik vind dat ook best jong eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leeftijd staat ook in mijn profiel, dus sja.
18,5 zo jongZou niet doen.
Gelukkig is het meisje dat ik leuk vind, 21.
Gewoon dat aanvoeren als bewijs in de rechtbank dus. "Ik hanteer deze vuistregel dus ik kan haar helemaal niet betast hebben"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelul. 50 jarigen zouden dan 18 jarigen pakken. Dan ben je geen pedofiel.
oke, koosquote:
12-quote:
Platte bips.quote:
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was Jhali niet te oud voor je?
Je bent wel van de advocatuur vandaag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon dat aanvoeren als bewijs in de rechtbank dus. "Ik hanteer deze vuistregel dus ik kan haar helemaal niet betast hebben"
Rodawa de bemiddelaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent wel van de advocatuur vandaag.
Asians hebben op latere leeftijd ook soms nog een platte bips.quote:
asiansquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Asians hebben op latere leeftijd ook soms nog een platte bips.
Dat wou ik zeggenquote:
negers een vette grotequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja daarom moet er eigenlijk in mn sig dat alles een werk van pure fictie isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef LETMEIN het volgende:
Is iedereen hiervan op de hoogte?
[ afbeelding ]
negerinnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
negers een vette grote
al op jonge leeftijd
Natuurlijk, wie leest er nou niet de algemene voorwaarderen voor je ergens mee instemt? Dat zou wel heel dom zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef LETMEIN het volgende:
Is iedereen hiervan op de hoogte?
[ afbeelding ]
Ik vind dat echt kanjer lelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
negers een vette grote
al op jonge leeftijd
je monitor was kapotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Toto69 het volgende:
kut pc is kapotdus nu zit ik op een mini netbookje
Ik vind dit zo leuk. Je doet precies waar ik op uit benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Muto het volgende:
LMI heeft Puush uitgevonden zo te zien.
Die loopt al heel de avond zinloze printscreens te plaatsen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind dit zo leuk. Je doet precies waar ik op uit ben
Dat weet ik. Ik geef graag de aandacht die je tekort komt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind dit zo leuk. Je doet precies waar ik op uit ben
TS is tjackaquote:
Mooi, als je nu de fout in gaat ga je niet 1x de fout in, maar 2x.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk, wie leest er nou niet de algemene voorwaarderen voor je ergens mee instemt? Dat zou wel heel dom zijn.
Asiansquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel bier drinken.quote:
Perfectiequote:
Wie is ts?quote:
mwoah. Niet mijn type.quote:
Zie het meer als traps zetten waar jij steeds in loopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik geef graag de aandacht die je tekort komt.
taylor swiftquote:
Zou wel een Asian trouwen en lieve slimme kindjes mee maken.quote:
hoi Insoquote:
Ik zal op mijn hoede zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mooi, als je nu de fout in gaat ga je niet 1x de fout in, maar 2x.
+ mooiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel een Asian trouwen en lieve slimme kindjes mee maken.
quote:
dat kan ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze luistert mijn versie van henk westbroek
Vind het meer zomermuziek.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal op mijn hoede zijn.
Heb ik je deze al eens laten horen? Fijn nummer.
Ik weet niet, ik ben niet de knapste. Hopelijk krijgen ze dat dan van hun moeder.quote:
Qua innerlijk een mengeling tussen tjacka en fok-it.quote:
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben niet de knapste. Hopelijk krijgen ze dat dan van hun moeder.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Qua innerlijk een mengeling tussen tjacka en fok-it.
Geil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Qua innerlijk een mengeling tussen tjacka en fok-it.
Dan begrijpen we elkaar.quote:
je hebt toch een mac?quote:
Al mogen ze wel mijn krullen en ogen hebben. Daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Dan begrijpen we elkaar.
Oh beterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
fokkie, ik was vannacht toch aan het werk? toen zei ik dat ik nog heel veel moest doen, maar het valt best mee![]()
meevallertje
Nee helaas niet, maar het gaat opeens snelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beterheb je het nog weten te fixen?
Scheelt je weer een paar uurtjes vannachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar het gaat opeens snel
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt je weer een paar uurtjes vannacht
Verdien je een beetje goed daarmee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar het gaat opeens snel
nou doordat ik ook bij de ah werkte moest bij deze loonheffingskorting ofzo eraf. dus toen was het wat minder. maar het verdient wel goed jaquote:
doeiquote:
Oh ja, maar dat krijg je in april terug hč.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nou doordat ik ook bij de ah werkte moest bij deze loonheffingskorting ofzo eraf. dus toen was het wat minder. maar het verdient wel goed ja
ja ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef Rodawa het volgende:
Nog mensen hier in het bezit van een Xbox 360 + GTA5 / Fifa 14?
ja hopelijk welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat krijg je in april terug hč.
ik maakte maar een grapjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, welke van de twee of allebei? Heb je ook XBL?
gezondheidquote:
Nou ja, zeker weten.quote:
zeker weten??? hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, zeker weten.
Ik kreeg vorig jaar ook zoiets. Had toen ook nog twee baantjes.
jaquote:
ligt eraan welke studie ik ga doenquote:
Nou ja, niets is zeker. Maar omdat ik niet verwacht dat jij in totaal met beide baantjes zoveel verdient dat je boven het bedrag komt dat daar voor staat. Dus als je eronder bent gebleven, dan krijg je het sowieso wel terug.quote:
wat is dat bedrag ongeveer?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, niets is zeker. Maar omdat ik niet verwacht dat jij in totaal met beide baantjes zoveel verdient dat je boven het bedrag komt dat daar voor staat. Dus als je eronder bent gebleven, dan krijg je het sowieso wel terug.
Geen idee. Vrij hoog.quote:
oke chillquote:
quote:
insoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
Of hij een lekker ding is weet ik niet, wél dat het een toffe gast is.
daar zit ik dik over heenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon waar hoor. Of 1400, daar ergens in de buurt.
ik zou inso wel doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
Of hij een lekker ding is weet ik niet, wél dat het een toffe gast is.
neequote:
1400 per maand?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon waar hoor. Of 1400, daar ergens in de buurt.
Bij de AH maakte je toch niet zoveel uren?quote:
Zal wel 1400 per jaar zijn.quote:
Nee man, de heffingskorting alleen al is meer dan dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zal wel 1400 per jaar zijn.
Ik weet het niet precies meer, staat wel op de belangstinssite ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |