Geil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Qua innerlijk een mengeling tussen tjacka en fok-it.
Dan begrijpen we elkaar.quote:
je hebt toch een mac?quote:
Al mogen ze wel mijn krullen en ogen hebben. Daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Dan begrijpen we elkaar.
Oh beterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
fokkie, ik was vannacht toch aan het werk? toen zei ik dat ik nog heel veel moest doen, maar het valt best mee![]()
meevallertje
Nee helaas niet, maar het gaat opeens snelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beterheb je het nog weten te fixen?
Scheelt je weer een paar uurtjes vannachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar het gaat opeens snel
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt je weer een paar uurtjes vannacht
Verdien je een beetje goed daarmee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar het gaat opeens snel
nou doordat ik ook bij de ah werkte moest bij deze loonheffingskorting ofzo eraf. dus toen was het wat minder. maar het verdient wel goed jaquote:
doeiquote:
Oh ja, maar dat krijg je in april terug hè.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nou doordat ik ook bij de ah werkte moest bij deze loonheffingskorting ofzo eraf. dus toen was het wat minder. maar het verdient wel goed ja
ja ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef Rodawa het volgende:
Nog mensen hier in het bezit van een Xbox 360 + GTA5 / Fifa 14?
ja hopelijk welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat krijg je in april terug hè.
ik maakte maar een grapjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, welke van de twee of allebei? Heb je ook XBL?
gezondheidquote:
Nou ja, zeker weten.quote:
zeker weten??? hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, zeker weten.
Ik kreeg vorig jaar ook zoiets. Had toen ook nog twee baantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |