doegquote:
ok, sofjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel geloof me nou jimbo
ik heb je zelfs in mijn woordenboek gezet
ja maar vrijdag. ik en mn maten werken gewoon fulltime dus dat is dan een late pmds. Als t op zaterdag avond is dan is de pmsd rond 2 uurquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Uitverkocht avondwedstrijdje
Had je maar gelovig moeten zijn, ongelovige pruim.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was de grap ja, nu heb jij het verpest, jij vuile boeddhist
Ik heb me dan aangemeld voor een bedrijvendiner. Maar dat is dus kansloos, want ik ga sowieso naar Feijenoord.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok, sofje
[..]
ja maar vrijdag. ik en mn maten werken gewoon fulltime dus dat is dan een late pmds. Als t op zaterdag avond is dan is de pmsd rond 2 uur
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef LETMEIN het volgende:
Bertrand Traoré zal Ajax eens flink te kakken zetten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb me dan aangemeld voor een bedrijvendiner. Maar dat is dus kansloos, want ik ga sowieso naar Feijenoord.
Ik lieg tenminste niet over mijn piemellengtequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had je maar gelovig moeten zijn, ongelovige pruim.
Hebben ze deze zomer ook al tegen gespeeld toch?quote:
Er is dan ook weinig om over te liegen. AdoraBelle stijft je eruit vriend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lieg tenminste niet over mijn piemellengte
Dit vraagt om meer, Rodawa.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is dan ook weinig om over te liegen. AdoraBelle stijft je eruit vriend.
5-0 voor Gala wordt hetquote:
tegen?quote:
Yilmazquote:
zou niet weten waarom ik je zou uitlachenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb geen zin om te kijken
jullie mogen mij uitlachen nu
doeeegquote:
nee, ik lach jou niet graag uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb geen zin om te kijken
jullie mogen mij uitlachen nu
Weet ik niet meer, weet wel dat t gewoon weer een kut wedstrijd word waar je je dood aan ergertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze deze zomer ook al tegen gespeeld toch?
niemand geeft een fuck.quote:
Altijdquote:
Hoezo?quote:
Ik geil juist op de fuck. Snap je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Muto het volgende:
[..]
niemand geeft een fuck.
Misschien begrijp je dit beter dan het woordje boeien.
heb je het bonnetje nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
Tering, wat een theatrale muts heb ik weer in huis gekregen
quote:
Tjackaquote:
jij haat mij héquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Om Tjacka. Voor het eerst.
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij haat mij hé
op tc merk ik ook altijd een spanning tussen ons
Dat is seksuele spanning.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij haat mij hé
op tc merk ik ook altijd een spanning tussen ons
Jij haat mij juist.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"
Dat creëert meteen zo'n onnodig vijandige sfeer.
inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"
Dat creëert meteen zo'n onnodig vijandige sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |