doeeegquote:
nee, ik lach jou niet graag uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb geen zin om te kijken
jullie mogen mij uitlachen nu
Weet ik niet meer, weet wel dat t gewoon weer een kut wedstrijd word waar je je dood aan ergertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze deze zomer ook al tegen gespeeld toch?
niemand geeft een fuck.quote:
Altijdquote:
Hoezo?quote:
Ik geil juist op de fuck. Snap je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Muto het volgende:
[..]
niemand geeft een fuck.
Misschien begrijp je dit beter dan het woordje boeien.
heb je het bonnetje nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
Tering, wat een theatrale muts heb ik weer in huis gekregen
quote:
Tjackaquote:
jij haat mij héquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Om Tjacka. Voor het eerst.
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij haat mij hé
op tc merk ik ook altijd een spanning tussen ons
Dat is seksuele spanning.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij haat mij hé
op tc merk ik ook altijd een spanning tussen ons
Jij haat mij juist.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"
Dat creëert meteen zo'n onnodig vijandige sfeer.
inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd met Tchock. Het begint meestal al als hij binnenkomt en roept: "Rodawa, waar is je cam nou, verdomde pussy"
Dat creëert meteen zo'n onnodig vijandige sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |