Sperma.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand geadopteerd is, en daarna zijn zaadleiders laat knippen dan klopt het ineens wel?!
Ik las dat net in het Feijenoordtopic. Caland zette het neer.quote:
Kun je nagaan hoe ingewikkeld de Nederlandse taal is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand geadopteerd is, en daarna zijn zaadleiders laat knippen dan klopt het ineens wel?!
Religiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben nu overtuigd en ook maar meteen boeddhist geworden.
Muto weet jij wat voor wedstrijd 4feb is ? ik heb roda - fey in mn agenda...das op een dinsdag :Squote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Typ zal wel niet weten dat ze op vrijdag spelen en dus geen vrij gevraagd hebben. Typisch, Typ, Sherlock.
Sta je al onder de afkapping? of sta je er nog voor ?quote:
Bijna net zo ingewikkeld als een mummy identificerenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ingewikkeld de Nederlandse taal is.
quote:
vitesse toch ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik las dat net in het Feijenoordtopic. Caland zette het neer.
Beker? edit: Oh nee, dat is tegen Ajax.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Muto weet jij wat voor wedstrijd 4feb is ? ik heb roda - fey in mn agenda...das op een dinsdag :S
Een mummie op zich is al ingewikkeld genoeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna net zo ingewikkeld als een mummy identificeren
Kan wel. Kerkrade is bang voor Feyenoordsupporters en heeft verboden de wedstrijd in het weekend te houden. Dus het moest doordeweeks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Muto weet jij wat voor wedstrijd 4feb is ? ik heb roda - fey in mn agenda...das op een dinsdag :S
jawel geloof me nou jimboquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]nu geloof ik je niet meer.
je kan mn baard niet waarderen
Dat is in januari alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beker? edit: Oh nee, dat is tegen Ajax.
Wat gaat meneer doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet om 20:03 weg. Heb nog maar 20 minuten om deze geweldige muziek te luisteren en met mijn goede FOK! vriendjes te chatten.
Als je gelukkig bent gaat tijd veel te snel.
Hoezo helaas? Uitverkocht avondwedstrijdjequote:
Dat was de grap ja, nu heb jij het verpest, jij vuile boeddhistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een mummie op zich is al ingewikkeld genoeg.
Hahahaha
Ahh is dat het.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan wel. Kerkrade is bang voor Feyenoordsupporters en heeft verboden de wedstrijd in het weekend te houden. Dus het moest doordeweeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |