Feyenoord speelt 31 januari een avondwedstrijd. Dus als ik voor die dag niemand meet, ga ik dan gewoon biertje doen met Typ en Jimbo. Als mensen eerder willen meeten zoals tjacka, dan ga ik eerder.quote:
Niet goed?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh, waarom zet je Beschrijvend (descriptief) neer
muto is een enorme hoolie, je zou hem eens op t vak los moeten zien gaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Tjacka het volgende:
ik dacht vroeger dat muto en inso hooligans waren
ondertussen weet ik wel beter
maar inso heeft wel een plekje in mijn hart veroverd
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook gelukkig geworden van FOK!
Jij hebt echt veel aanstekers van mij, denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
muto is een enorme hoolie, je zou hem eens op t vak los moeten zien gaan
Als je in het woordenboek zoekt naar de term 'adoptie', dan zal er niet als voorbeeld bijstaan: "de zaadleiders van die man zijn doorgeknipt, hij is geadopteerd"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar komt het in zekere zin wel op neer.
Dat is gezelligquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord speelt 31 januari een avondwedstrijd. Dus als ik voor die dag niemand meet, ga ik dan gewoon biertje doen met Typ en Jimbo. Als mensen eerder willen meeten zoals tjacka, dan ga ik eerder.
Hoezo, ik kan toch gewoon mijn hoofd hebben gestoten toen ik in mijn moeders buik zat en al mijn geheugens van mijn vorige leven(s) vergeten heb. En en ehh, Rembrandt had gewoon zin om in mijn moeder te gaan zitten als een baby ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je begrijpt niet eens wat een wederopstanding inhoudt. Je bent nog erger dan badschaap, toen hij zei dat de definitie van 'adoptie' is; "geen kinderen kunnen krijgen"
gooi je die naar achter dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel aanstekers van mij, denk ik.
Ik vind stofje opeens stomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
ik dacht altijd dat jimbo een zwerver was
dat denk ik nog steeds
Ik stel een LMI TT voor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Tjacka het volgende:
HAHHAHA
nu kan ik gewoon de tt aanpassen
hahahha
zo kan ik elk topic kapen
Typ zal wel niet weten dat ze op vrijdag spelen en dus geen vrij gevraagd hebben. Typisch, Typ, Sherlock.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is gezelligAlleen typ doet geen biertje voor de wedstrijd
maar je bent van harte welkom om bij mij en mn maten te komen staan. Als je maar niet zegt dat je me via fok kent
Maar wat nou als iemand geadopteerd is, en daarna zijn zaadleiders laat knippen dan klopt het ineens wel?!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je in het woordenboek zoekt naar de term 'adoptie', dan zal er niet als voorbeeld bijstaan: "de zaadleiders van die man zijn doorgeknipt, hij is geadopteerd"
Ik sta best hoog.quote:
vrijdags? Godverdommequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Typ zal wel niet weten dat ze op vrijdag spelen en dus geen vrij gevraagd hebben. Typisch, Typ, Sherlock.
nee hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind stofje opeens stom
wacht, nogsteeds
Ik ben nu overtuigd en ook maar meteen boeddhist geworden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan toch gewoon mijn hoofd hebben gestoten toen ik in mijn moeders buik zat en al mijn geheugens van mijn vorige leven(s) vergeten heb. En en ehh, Rembrandt had gewoon zin om in mijn moeder te gaan zitten als een baby ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |