met wie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Nee, ik ga voor februari meeten.
Jezus ook, maar toen gingen die klootzakken dingen roepen als 'boeee jezus was gwn dikke klootzak en dike lul', nou, drie dagen later stond hij op en toen waren ze allemaal de lul.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij is toch allang dood, dus wat maakt dat uit?
Ik ben gewoon gelukkig tegenwoordig sinds ik in JNG SC kwam, en het bevalt me wel ergquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gelukkig met dickmans of wat bedoel je precies.
Gelukkig worden van een forum ja?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelukkig tegenwoordig sinds ik in JNG SC kwam, en het bevalt me wel erg
heb jij dat niet?quote:
Ik ga niemand meer meeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
is goed. Ik wens je succes. En als je het haalt? Dan krijg je een drankje van me. En Tjacka nog een biertje.
Geen idee. Mensen van hier?quote:
Misschien is hij al opgestaan ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jezus ook, maar toen gingen die klootzakken dingen roepen als 'boeee jezus was gwn dikke klootzak en dike lul', nou, drie dagen later stond hij op en toen waren ze allemaal de lul.
Dus: oppassen met wat je doet, Ryan.
Dan maak ik het over.quote:
En je drankliefde danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook gelukkig geworden van FOK!
Hm. Somsquote:
FOK!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Je begrijpt niet eens wat een wederopstanding inhoudt. Je bent nog erger dan badschaap, toen hij zei dat de definitie van 'adoptie' is; "geen kinderen kunnen krijgen"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien is hij al opgestaan ?
Misschien ben ik hem wel!!?!
Ik ben RembrandtIk
![]()
En ik houd niet eens van schilderijen
Ja best bijzonderquote:
Inso vond ik ook een hooli jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Tjacka het volgende:
ik dacht vroeger dat muto en inso hooligans waren
ondertussen weet ik wel beter
maar inso heeft wel een plekje in mijn hart veroverd
Euh, waarom zet je Beschrijvend (descriptief) neerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij:
[ afbeelding ]
Tot zover deze update.
geluk is voor de dommenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |