Nou, post hem maar. Je hebt nu al gepost na je aankondiging.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als het mij niet lukt post ik een naaktpic.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren. Je doet niet aardig.
okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jij een Rembrandt laat vallen krijg je daar gezeik mee. Daar wordt je leven echt niet beter van.
ok doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren. Je doet niet aardig.
Tjacka, we kunnen op jou vertrouwen toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want zei niet wanneer ik weg ging. Vanaf morgen. Nu moet ik toch werken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, post hem maar. Je hebt nu al gepost na je aankondiging.
is goed. Ik wens je succes. En als je het haalt? Dan krijg je een drankje van me. En Tjacka nog een biertje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want zei niet wanneer ik weg ging. Vanaf morgen. Nu moet ik toch werken.
Wat ben je vrijgevig Mutoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
is goed. Ik wens je succes. En als je het haalt? Dan krijg je een drankje van me. En Tjacka nog een biertje.
Deal. Ik post woensdag gewoon onder jouw naam, je wachtwoord is nog steeds 'berepak3' tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
laten we ca een ban aannaaienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
is goed. Ik wens je succes. En als je het haalt? Dan krijg je een drankje van me. En Tjacka nog een biertje.
Hij is toch allang dood, dus wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jij een Rembrandt laat vallen krijg je daar gezeik mee. Daar wordt je leven echt niet beter van.
Alsof ik jullie ooit ga meeten.quote:
Morgen sta ik bij je huis.quote:
ja jij blijft de fok autist die niet meetquote:
Ik meet ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij blijft de fok autist die niet meet
quote:
quote:
maar zodra we muto zien, dan gaat het ook goed los ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goed.quote:
Nee, ik ga voor februari meeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig met dickmans of wat bedoel je precies.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
Gelukkig zijn is geweldig, ik had dit jaren eerder moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |