gewoon stone islandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
ik ben mijn werk overhemd kwijt jongens
Gewoon zonder gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
ik ben mijn werk overhemd kwijt jongens
Geen ideequote:
Als je alcohol nodig hebt om te kunnen functioneren. Dat is een aardig signaal.quote:
Doei xxquote:
Vraag je dat nooit? Of overleg je dat nooit?quote:
Mooi. Dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je alcohol nodig hebt om te kunnen functioneren. Dat is een aardig signaal.
Ben niet echt in een mood om ook maar iets te overleggen irlquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag je dat nooit? Of overleg je dat nooit?
Wat wordt het vandaag?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet altijd al wat we gaan eten voor het op tafel staat
Ik zei tijdens het eten dat ik na school vaak bier ga drinken met medestudenten.quote:
ahquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben niet echt in een mood om ook maar iets te overleggen irl
Dat is gezond.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zei tijdens het eten dat ik na school vaak bier ga drinken met medestudenten.
Zegt ze dat ik alcoholverslaafde ben.
Tosti`s.quote:
Niets mis mee man. Vooral NA school.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch ook, gewoon dagelijks een halve liter moet kunnen.
Dat is wel zo verschrikkelijk smerig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tosti`s.
Gister Indiase curry en morgen nog geen idee
Jij bent echt gekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is wel zo verschrikkelijk smerig.
Oke, ik ben overduidelijk niet verslaafd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga je maar zorgen maken als je 2 halve liters opent wegtikt om uberhaupt op school te komen LMI.
Ik maak me zorgen. Ik heb dat wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga je maar zorgen maken als je 2 halve liters opent wegtikt om uberhaupt op school te komen LMI.
2 halve liters chocomel zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen. Ik heb dat wel eens gedaan.
Ja want als je gaat stappen drink je veel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/tee(...)study-160315679.html
Ligt eraan. Maar met verse ingredienten en niet uit een potje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had dat in Londen gehad, bah wat vies. Ik had toen mild ofzo?
oh, vervelendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want als je gaat stappen drink je veel.
Ik heb dan ook geen vrienden.
Ja ik was toen in zo'n Indiaas restaurant.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Maar met verse ingredienten en niet uit een potje.
En dan met naanbrood erbij. Zalig man.
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, vervelend
gelukkig heb je tjacka nu
Dat artikel klopt trouwens wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, vervelend
gelukkig heb je tjacka nu
Dan is het helemaal lekker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ik was toen in zo'n Indiaas restaurant.
De geur en de smaak is niet aan mij besteed. Ik kon de smaak totaal niet plaatsen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het helemaal lekker.
Wat vond je er niet lekker aa ndan?
Hou je ook niet van andere rijstgerechten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De geur en de smaak is niet aan mij besteed. Ik kon de smaak totaal niet plaatsen.
Ik had het laten staan en toen at ik gewoon het knoflookbrood op, die was wel lekker.
Fifit of Vifit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef xcachet het volgende:
Ik kreeg een gratis pak fifit vandaag.
Jawel, rijst is lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je ook niet van andere rijstgerechten?
ik at pasta met tonijn en tomaten sausquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eetze![]()
Wat ga je eten?
[..]
Heb je al veel mensjes gemeet van den fok?
not bad, not badquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik at pasta met tonijn en tomaten saus
Er zit anders een groot verschil tussen die twee, dat je het ff weet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit boeit dus echt he-le-maal niemand
Ik mag jou niet.
Nee wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zit anders groot verschil tussen die twee, dat je het ff weet.
Echt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
cachet wist je al dat typisch ook komt 25 januari?
Misschien is typ wel heel engquote:
Spelling verbeteren en duidelijkheid scheppen zijn niet gelijk aan elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef xcachet het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mensen mijn spelling gaan verbeteren.
heb je gewerkt vandaag?quote:
Oke lmi. Oke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Spelling verbeteren en duidelijkheid scheppen zijn niet gelijk aan elkaar.
ging het goed?quote:
je bent zelf duidelijkheidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Spelling verbeteren en duidelijkheid scheppen zijn niet gelijk aan elkaar.
ik weet wel hoe Typisch eruit zietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Ik weet niet hoe hij eruit ziet. Hoezo wil hij ook dan?
hoe was het?quote:
wat moest je doenquote:
kantoorwerk eerste 4 uur en toen de kas inquote:
lekker tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kantoorwerk eerste 4 uur en toen de kas in
die gasten werken best hard
welke uren danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
uren zijn wel chiller dan bij de kaas
dat is chill manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
half 8 tot kwart over 5
en zaterdag en zondag vrij
ik weet niet hoeveel 5x die uren zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is chill man
goed voor elkaar
hoeveel uur per week?
hey inso ik dacht net aan jequote:
oh gewoon vijf dagenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel 5x die uren zijn
ik dacht het wat zou inso over tjacka's nieuwe werk zeggenquote:
ik verwacht dat ik volgende week ontslagen benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gewoon vijf dagen
nice goed voor elkaar
dat ie weer arbeider isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht het wat zou inso over tjacka's nieuwe werk zeggen
Net als mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik verwacht dat ik volgende week ontslagen ben
waaromquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik verwacht dat ik volgende week ontslagen ben
wie mag LMI wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit boeit dus echt he-le-maal niemand
Ik mag jou niet.
kan toch in de pauzequote:
ik wilde dit ook reageren maar vond het lullig voor lmi dus deed ik het nietquote:
heb geen internet op mobielquote:
doe gewoon goedkope sim onlyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb geen internet op mobiel
ik moet dat maar kopen ja
begon ook al te trillen tijdens het werk enzo en dacht omg omg wat hebben ze over mij gezegd
hahah dan kan ik 100 minuten ezell bellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
doe gewoon goedkope sim only
simyo is wel goed
heb ik ook 13 euro
1000 mb 100 bel/sms
Haal je dat uberhaupt? Ik heb aan 500 mb al genoeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
simyo is wel goed
heb ik ook 13 euro
1000 mb 100 bel/sms
omg goed moment om binnen te vallenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahah dan kan ik 100 minuten ezell bellen
Voor 12 euro heb je 2GBquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
simyo is wel goed
heb ik ook 13 euro
1000 mb 100 bel/sms
Gerķddeld hebben ze. Gewoon niet mooi meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
begon ook al te trillen tijdens het werk enzo en dacht omg omg wat hebben ze over mij gezegd
had vorige maand voor het eerst 1000 heb 801 gehaaldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Haal je dat uberhaupt? Ik heb aan 500 mb al genoeg.
Ah, maar jij hebt het thuis niet op WIFI staan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
had vorige maand voor het eerst 1000 heb 801 gehaald
zelfs in bnw sc'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gerķddeld hebben ze. Gewoon niet mooi meer
neuh vergeet soms uit te zettenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, maar jij hebt het thuis niet op WIFI staan?
Oke, 800 mb vind ik wel veel namelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
neuh vergeet soms uit te zetten
vaak in het weekend wel
Ik heb enkel voor whatsapp internet op mijn mobiel en echt heel weinig om die reden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar waren er alleen maar mooie woordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zelfs in bnw sc'
nou daar kom ik ook niet meer
Oh ok.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
onze gesprekken zijn altijd heel leuk
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef Muto het volgende:
Tjacka is een beetje boos op mij de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
LR, leg uit, wat doe jij op habitRPG?!
kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Oke, 800 mb vind ik wel veel namelijk.
Je zult wel veel vrienden hebben.
nee ik doe zo mijn best om te posten in die scquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar waren er alleen maar mooie woorden
Gelukkig hebben we elkaar nog.quote:
Ik was ook niet sarcastisch hoor.quote:
Ja. We laten tjacka wel links liggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog.
[..]
Ik was ook niet sarcastisch hoor.
Daar zit je al in man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik doe zo mijn best om te posten in die sc
en ik mag niet eens in de f-shite van bnw zitten
'
wtf man
Met een Hoi Muto was ik al blij geweest, maar zelfs daarvoor voelt hij zich te goed. Terwijl ik dacht dat we een goede vriendschap hadden. Ik wilde hem zelfs een biertje op mijn kosten aanbieden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. We laten tjacka wel links liggen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef LETMEIN het volgende:
Tjacka, laat Ezell met rust godverredomme!!
Ik werk niet. Derhalve gebaseerd op louter leugens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
LR, leg uit, wat doe jij op habitRPG?!
ik heb een spreekkoor geuitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zit je al in man.
Je hebt duidelijk gisteren niet gelezen daar
HALLO MUTOquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Met een Hoi Muto was ik al blij geweest, maar zelfs daarvoor voelt hij zich te goed. Terwijl ik dacht dat we een goede vriendschap hadden. Ik wilde hem zelfs een biertje op mijn kosten aanbieden.
Cool. Gelukkig.quote:
Tjacka, is het nou officieel dat je cachet doet ? zij zegt van welquote:
Lul niet zo, idioot.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
Muto is altijd spontaan in het reageren op anderen
quote:
Wat sarcastisch toch weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
Muto is altijd spontaan in het reageren op anderen
ze laat mij links liggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tjacka, is het nou officieel dat je cachet doet ? zij zegt van wel
ik zou jhali nemenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze laat mij links liggen
ik ga wel met een pool
Was serieus hoor.quote:
Kies mij, kies mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze laat mij links liggen
ik ga wel met een pool
Jij zou Jhali nemen, ja?quote:
Ha, had ik dus toch gelijk dat jij er nog niet van af wistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze laat mij links liggen
ik ga wel met een pool
oh, maak je kans op een biertje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Muto het volgende:
Gaan we nou allemaal mij groeten omdat je dan kans maakt op een biertje?.
Ja, maar Tjacka krijgt als eerste een biertjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh, maak je kans op een biertje?
lekker
jij word genomenquote:
Ik mis totoquote:
door wiequote:
computer doet het niet toch en hij vindt mobiel fok kutquote:
Ons allemaalquote:
*wordt.quote:
aha. Mobiel fokken is wel chill, als het niet te druk isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
computer doet het niet toch en hij vindt mobiel fok kut
Gebant?quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer het dat ik je met mijn aanwezigheid kan plezieren.
*Geband. Maar nee. Na die kaap van gisteren heb ik ze hier niet meer gezien. Dat wel.quote:
Bedankt Muto. Wat ben je toch van waarde in mijn fok-carričrequote:
bahquote:
Oké, jij krijgt ooit een biertje van me.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt Muto. Wat ben je toch van waarde in mijn fok-carričre
ik vind het vervelend dat je zelf moet refreshenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aha. Mobiel fokken is wel chill, als het niet te druk is
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké, jij krijgt ooit een biertje van me.
succesquote:
Neinquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze laat mij links liggen
ik ga wel met een pool
Xeorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Hoe is Xeor-gate afgelopen na het posten van ezellwtfhugepenis.jpg, is zijn account nog actief?
Deze informatie is belangrijk voor mij als advocaat.
heeft ban jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Hoe is Xeor-gate afgelopen na het posten van ezellwtfhugepenis.jpg, is zijn account nog actief?
Xeor beroept zich op zijn zwijgrecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Bans worden hier niet besproken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Oh jee, ik zie het. Nou, dan zit mijn werk er ook al op, ik stuur hem nog wel een factuur. Voor hoe lang is hij verdwenen?
Ga maar uit van een half jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Oh jee, ik zie het. Nou, dan zit mijn werk er ook al op, ik stuur hem nog wel een factuur. Voor hoe lang is hij verdwenen?
Dat is momenteel ook zijn enige recht op fok. Het wordt hem zelfs opgedrongen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Xeor beroept zich op zijn zwijgrecht.
Voor altijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is momenteel ook zijn enige recht op fok. Het wordt hem zelfs opgedrongen.
Onjuist. Hij kan mailen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is momenteel ook zijn enige recht op fok. Het wordt hem zelfs opgedrongen.
Zou je willen stoppen met het bespreken van de bans?quote:
een filmquote:
Boks. Wij zijn een goed teamquote:
Voor jou altijd, Muto.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met het bespreken van de bans?
Gr. Muto
En dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijzelf verbannen van fok tot en met donderdag.
ok tot morgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
Gaat je niet lukken. Wat wedden we erom?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
ik zou dat ook moeten doen maar yoloquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
oke doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
Precies, 'Snakes on a plane' wordt ook helemaal kapotgedraaid in de televisiestudio's. Topfilm.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan moet het vast een goede film zijn.
Kunst.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef supersof het volgende:
als ik gs en kunst laat vallen dan is het leven zo chill
Snakes on a plane?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, 'Snakes on a plane' wordt ook helemaal kapotgedraaid in de televisiestudio's. Topfilm.
ok doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
Wauw. Als je zegt dat je jezelf gaat verbannen wordt je echt veel gequote. Cool
ja op mijn oude school ws het wel leukquote:
Als het mij niet lukt post ik een naaktpic.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Wat wedden we erom?
Als jij een Rembrandt laat vallen krijg je daar gezeik mee. Daar wordt je leven echt niet beter van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef supersof het volgende:
als ik gs en kunst laat vallen dan is het leven zo chill
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jij een Rembrandt laat vallen krijg je daar gezeik mee. Daar wordt je leven echt niet beter van.
Nou, post hem maar. Je hebt nu al gepost na je aankondiging.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als het mij niet lukt post ik een naaktpic.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren. Je doet niet aardig.
okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jij een Rembrandt laat vallen krijg je daar gezeik mee. Daar wordt je leven echt niet beter van.
ok doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren. Je doet niet aardig.
Tjacka, we kunnen op jou vertrouwen toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want zei niet wanneer ik weg ging. Vanaf morgen. Nu moet ik toch werken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, post hem maar. Je hebt nu al gepost na je aankondiging.
is goed. Ik wens je succes. En als je het haalt? Dan krijg je een drankje van me. En Tjacka nog een biertje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want zei niet wanneer ik weg ging. Vanaf morgen. Nu moet ik toch werken.
Wat ben je vrijgevig Mutoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
is goed. Ik wens je succes. En als je het haalt? Dan krijg je een drankje van me. En Tjacka nog een biertje.
Deal. Ik post woensdag gewoon onder jouw naam, je wachtwoord is nog steeds 'berepak3' tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
laten we ca een ban aannaaienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
is goed. Ik wens je succes. En als je het haalt? Dan krijg je een drankje van me. En Tjacka nog een biertje.
Hij is toch allang dood, dus wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof ik jullie ooit ga meeten.quote:
Morgen sta ik bij je huis.quote:
ja jij blijft de fok autist die niet meetquote:
Ik meet ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij blijft de fok autist die niet meet
quote:
quote:
maar zodra we muto zien, dan gaat het ook goed los ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goed.quote:
Nee, ik ga voor februari meeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig met dickmans of wat bedoel je precies.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
Gelukkig zijn is geweldig, ik had dit jaren eerder moeten doen
met wie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Nee, ik ga voor februari meeten.
Jezus ook, maar toen gingen die klootzakken dingen roepen als 'boeee jezus was gwn dikke klootzak en dike lul', nou, drie dagen later stond hij op en toen waren ze allemaal de lul.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij is toch allang dood, dus wat maakt dat uit?
Ik ben gewoon gelukkig tegenwoordig sinds ik in JNG SC kwam, en het bevalt me wel ergquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gelukkig met dickmans of wat bedoel je precies.
Gelukkig worden van een forum ja?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelukkig tegenwoordig sinds ik in JNG SC kwam, en het bevalt me wel erg
heb jij dat niet?quote:
Ik ga niemand meer meeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Mensen van hier?quote:
Misschien is hij al opgestaan ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jezus ook, maar toen gingen die klootzakken dingen roepen als 'boeee jezus was gwn dikke klootzak en dike lul', nou, drie dagen later stond hij op en toen waren ze allemaal de lul.
Dus: oppassen met wat je doet, Ryan.
Dan maak ik het over.quote:
En je drankliefde danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook gelukkig geworden van FOK!
Hm. Somsquote:
FOK!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Je begrijpt niet eens wat een wederopstanding inhoudt. Je bent nog erger dan badschaap, toen hij zei dat de definitie van 'adoptie' is; "geen kinderen kunnen krijgen"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien is hij al opgestaan ?
Misschien ben ik hem wel!!?!
Ik ben RembrandtIk
![]()
En ik houd niet eens van schilderijen
Ja best bijzonderquote:
Inso vond ik ook een hooli jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Tjacka het volgende:
ik dacht vroeger dat muto en inso hooligans waren
ondertussen weet ik wel beter
maar inso heeft wel een plekje in mijn hart veroverd
Euh, waarom zet je Beschrijvend (descriptief) neerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij:
[ afbeelding ]
Tot zover deze update.
geluk is voor de dommenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar komt het in zekere zin wel op neer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je begrijpt niet eens wat een wederopstanding inhoudt. Je bent nog erger dan badschaap, toen hij zei dat de definitie van 'adoptie' is; "geen kinderen kunnen krijgen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |