Ben niet echt in een mood om ook maar iets te overleggen irlquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag je dat nooit? Of overleg je dat nooit?
Wat wordt het vandaag?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet altijd al wat we gaan eten voor het op tafel staat
Ik zei tijdens het eten dat ik na school vaak bier ga drinken met medestudenten.quote:
ahquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben niet echt in een mood om ook maar iets te overleggen irl
Dat is gezond.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zei tijdens het eten dat ik na school vaak bier ga drinken met medestudenten.
Zegt ze dat ik alcoholverslaafde ben.
Tosti`s.quote:
Niets mis mee man. Vooral NA school.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch ook, gewoon dagelijks een halve liter moet kunnen.
Dat is wel zo verschrikkelijk smerig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tosti`s.
Gister Indiase curry en morgen nog geen idee
Jij bent echt gekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is wel zo verschrikkelijk smerig.
Oke, ik ben overduidelijk niet verslaafd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga je maar zorgen maken als je 2 halve liters opent wegtikt om uberhaupt op school te komen LMI.
Ik maak me zorgen. Ik heb dat wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga je maar zorgen maken als je 2 halve liters opent wegtikt om uberhaupt op school te komen LMI.
2 halve liters chocomel zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen. Ik heb dat wel eens gedaan.
Ja want als je gaat stappen drink je veel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/tee(...)study-160315679.html
Ligt eraan. Maar met verse ingredienten en niet uit een potje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had dat in Londen gehad, bah wat vies. Ik had toen mild ofzo?
oh, vervelendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want als je gaat stappen drink je veel.
Ik heb dan ook geen vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |