succesquote:
Neinquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze laat mij links liggen
ik ga wel met een pool
Xeorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Hoe is Xeor-gate afgelopen na het posten van ezellwtfhugepenis.jpg, is zijn account nog actief?
Deze informatie is belangrijk voor mij als advocaat.
heeft ban jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Hoe is Xeor-gate afgelopen na het posten van ezellwtfhugepenis.jpg, is zijn account nog actief?
Xeor beroept zich op zijn zwijgrecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Bans worden hier niet besproken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Oh jee, ik zie het. Nou, dan zit mijn werk er ook al op, ik stuur hem nog wel een factuur. Voor hoe lang is hij verdwenen?
Ga maar uit van een half jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Oh jee, ik zie het. Nou, dan zit mijn werk er ook al op, ik stuur hem nog wel een factuur. Voor hoe lang is hij verdwenen?
Dat is momenteel ook zijn enige recht op fok. Het wordt hem zelfs opgedrongen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Xeor beroept zich op zijn zwijgrecht.
Voor altijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is momenteel ook zijn enige recht op fok. Het wordt hem zelfs opgedrongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |