quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef LETMEIN het volgende:
Tjacka, laat Ezell met rust godverredomme!!
Ik werk niet. Derhalve gebaseerd op louter leugens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
LR, leg uit, wat doe jij op habitRPG?!
ik heb een spreekkoor geuitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zit je al in man.
Je hebt duidelijk gisteren niet gelezen daar
HALLO MUTOquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Met een Hoi Muto was ik al blij geweest, maar zelfs daarvoor voelt hij zich te goed. Terwijl ik dacht dat we een goede vriendschap hadden. Ik wilde hem zelfs een biertje op mijn kosten aanbieden.
Cool. Gelukkig.quote:
Tjacka, is het nou officieel dat je cachet doet ? zij zegt van welquote:
Lul niet zo, idioot.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
Muto is altijd spontaan in het reageren op anderen
quote:
Wat sarcastisch toch weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
Muto is altijd spontaan in het reageren op anderen
ze laat mij links liggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tjacka, is het nou officieel dat je cachet doet ? zij zegt van wel
ik zou jhali nemenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze laat mij links liggen
ik ga wel met een pool
Was serieus hoor.quote:
Kies mij, kies mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze laat mij links liggen
ik ga wel met een pool
Jij zou Jhali nemen, ja?quote:
Ha, had ik dus toch gelijk dat jij er nog niet van af wistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze laat mij links liggen
ik ga wel met een pool
oh, maak je kans op een biertje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Muto het volgende:
Gaan we nou allemaal mij groeten omdat je dan kans maakt op een biertje?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |