waar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Oh Lady Gaga wordt opgezet. De scrubs komen tevoorschijn.
Wat een feest
Niets oog om oog. Jij doet altijd meteen je cam uit als ik er ben en je zegt nooit iets liefs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand. [ afbeelding ]
Gewoon even in zijn oor poepen Rodawa.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand. [ afbeelding ]
Ik ben gewoon bang voor jouw oordeel, oke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets oog om oog. Jij doet altijd meteen je cam uit als ik er ben en je zegt nooit iets liefs.
M`n broertje en z`n vriend hebben een vriendin hier voor vanavond.quote:
Niet schijnheilig doen Rodawa. Je vindt mij gewoon niet aardig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor jouw oordeel, oke.
Staat zijn cam überhaupt soms aan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets oog om oog. Jij doet altijd meteen je cam uit als ik er ben en je zegt nooit iets liefs.
Kan Etsu daar niet gaan rondhuppelen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje en z`n vriend hebben een vriendin hier voor vanavond.
Ik voorspel 3 Abba-zingende meisjes over 2 uur.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe jij dan als 4 Abba-meisje mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wacht even. Kun je ze ook per dag bestellen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hebben een vriendin hier voor vanavond.
is hij een echte homoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, bedankt.quote:
Ah. Ik heb maar 1 of 2 keer gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Heel vaak als ik tc open klikt 'ie m snel weg.
Nee, ik ben gewoon bang dat je mij niet mooi vindt...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet schijnheilig doen Rodawa. Je vindt mij gewoon niet aardig.
Nee, voor de sier.quote:
En ben jij al moe?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef supersof het volgende:
mijn been slaapt
is altijd raar he die prikkels
Neem maar van mij aan, dat zijn cam vroeger overuren moest draaien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah. Ik heb maar 1 of 2 keer gezien.
Was wel genieten overigens.
tv denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |