Daar ben ik het dan ook wel weer aardig mee eensquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MvN snapt er anders niet al te veel van
Dolf Jansen
Dolfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MvN snapt er anders niet al te veel van
Dolf Jansen
Ook maar even aangezetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef Norrage het volgende:
Ik ga de hele avond Amnesiac luisteren
Deze man begrijpt. Life in a Glasshouse is mijn favoriet van Amnesiac denk ik. Al vind ik True Love Waits eigenlijk mooier dan alle 11 nummers op Amnesiac. En Hunting Bears maakt het album net wat minder briljant, wat een rotzooi-interludequote:
Die is inderdaad irritantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze man begrijpt. Life in a Glasshouse is mijn favoriet van Amnesiac denk ik. Al vind ik True Love Waits eigenlijk mooier dan alle 11 nummers op Amnesiac. En Hunting Bears maakt het album net wat minder briljant, wat een rotzooi-interlude
I Could Live In Hope wat mij betreft toch wel gewoon.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef kciR het volgende:
Ik ontdek net Low (al bestaan ze natuurlijk al eventjes). Wat is een goed album om mee te beginnen?
Soms gaat iets nieuws ontdekken zo onverwacht. Ik was vandaag sinds lange tijd weer eens in de platenzaak. Daar heb ik oa Palo Santo van Shearwater gekocht. Keek ik even op hun site, zag ik dat ze een split 7" hebben gemaakt met Low. Op kant A hun cover van Frank Ocean en op de andere kant dus Low (met een cover van Rihanna).. En vanaf daar duik ik nu een beetje in Low (al zou die cover wel niet helemaal representatief zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |