Goeie slow-fox om te dansen ookquote:
Clip ken ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers! En een leuke clip met die geboetseerde katten!
Ik kan niet dansenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goeie slow-fox om te dansen ookal kan ik dat denk ik niet meer.
Kwam volgens mij vrij kort na Reet petite uit, van Jackie Wilson. Ook met kleipoppetjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Clip ken ik niet
Maar deze heb ik wél in mijn nog te digitaliseren Jazz collectie zitten
Oh echt...ik had jou wel ingeschat als dat je de verplichte danslessen gehad hebt.quote:
Deze was toch met die zingende kat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwam volgens mij vrij kort na Reet petite uit, van Jackie Wilson. Ook met kleipoppetjes.
Oh en toen had je ook nog een ander nummer met kleipoppetjes, ehhh......god, wat was dat ook al weer? Heel tof nummer, werd wat sneller op het eind.
Dat wél, met pijn en moeite brons gehaald maar ik ben vlot daarna alles weer vergetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt...ik had jou wel ingeschat als dat je de verplichte danslessen gehad hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze was toch met die zingende kat.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wél, met pijn en moeite brons gehaald maar ik ben vlot daarna alles weer vergeten
OK, ik was niet helemaal eerlijk. Ik dans natuurlijk wél op tafel als de kat van huis isquote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wél, met pijn en moeite brons gehaald maar ik ben vlot daarna alles weer vergeten
quote:
Dit klinkt helemaal niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef ToT het volgende:
Hierna een onbekende, die ik volgens mij 2x hier op de radio heb laten horen, hooguit 3x!Is vrij ernstig, maar toch heeft het ook wel weer iets!
[ afbeelding ]
Ik herken veelquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een burgerlijke opvoeding zoals ik gehad heb kan je je volgens mij ook bijna niet voorstellen
En dan gooi je het bijltje erbij neerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
Als afsluiter:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
Don't give Upquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
Als afsluiter:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan gooi je het bijltje erbij neer
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan gooi je het bijltje erbij neer
quote:
quote:
Dat was weer een referentie naar het nummerquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was weer een referentie naar het nummerik houd al op
quote:
Ja ben een beetje langzaamquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Watertornado het volgende:
Ja jemig hierna ga ik wel naar bed hoor, ben moe.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was weer een referentie naar het nummerik houd al op
Laat geworden gisterenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Watertornado het volgende:
quote:
Whehehe is goed!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
ToT, wil je alsjeblieft ophouden met het posten van die oude koppen
Doet mij beseffen dat ik ook niet meer die jonge godin ben
Op de Radio moeten we eeuwig jong kunnen blijvenquote:
ben je welquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
ToT, wil je alsjeblieft ophouden met het posten van die oude koppen
Doet mij beseffen dat ik ook niet meer die jonge godin ben
quote:
daarom, alles is relatiefquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor een fossiel zoals jij wél ja
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]Ik kon niet zo snel een betere vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker he!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, maar dit is ook wel een heel erg mooi nummer
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg misschien niets, maar ik ben stilletjes van de muziek aan het genieten. Lekkere tracks, ToT
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg misschien niets, maar ik ben stilletjes van de muziek aan het genieten. Lekkere tracks, ToT
Ja ik zat net idd te kijken en zagh niks staan!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Oh, Rob, weet je dat sinds een paar dagen het niet meer zichtbaar is op de site hoeveel luisteraars een DJ of GUP heeft?
quote:
Hiryu is bezig, geloof ik. Ik vraag het even na.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Oh, Rob, weet je dat sinds een paar dagen het niet meer zichtbaar is op de site hoeveel luisteraars een DJ of GUP heeft?
Dacht al zo iets hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hiryu is bezig, geloof ik. Ik vraag het even na.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Ja dus. Hiryu is de teller aan het ombouwen zodat ie werkt voor de nieuwe server. Goed opgemerkt, mensen
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
ToT bedankt voor de verrassende afwisselende muziek
Ik heb 2 biertjs en 1 whisky op vanavond. Ik vind het wel best zo!quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ik vergeten vanavond
nu een bietje laat
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
Maar ik ben er nu ook vandoor!Zoals ik al zei ben ik goed moe door een zware dag.
Trussies mensen!
truste kerelquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
Maar ik ben er nu ook vandoor!Zoals ik al zei ben ik goed moe door een zware dag.
Trussies mensen!
Wordt wringenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en morgenavond:
20:00 - 21:00 DJ Muis Topper of Flopper?
Kijk maarquote:
kiekse en slaapse straxquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
En nu ben ik echt WIDM kijken
Tot Morgen en voor straks slaap lekker
jaquote:
Whehehe have fun!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef robdriessen het volgende:
Nog 42 minuten, en dan de auto in, naar de supermarkt om krachtvoer in te slaan, naar huis om de computer in te laden en naar Maastricht voor een LAN-weekend met vrienden#zinin
Veel plezier Rob!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef robdriessen het volgende:
Nog 42 minuten, en dan de auto in, naar de supermarkt om krachtvoer in te slaan, naar huis om de computer in te laden en naar Maastricht voor een LAN-weekend met vrienden#zinin
Ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier Rob!![]()
Ik nog 30 minuten en dan weekend!
Dat is het grappige: bij die brief zit ook een hele berekening van hoe die uitkering tot stand is gekomen, dus blijkbaar hadden ze mijn gegevens dus WEL!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:19 schreef MaryMouse het volgende:
Bah vervelend ToT. Maar heeft dit nu gevolgen voor jouw uitkering?
Je hebt er recht op, als is het maar een paar euro per maand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is het grappige: bij die brief zit ook een hele berekening van hoe die uitkering tot stand is gekomen, dus blijkbaar hadden ze mijn gegevens dus WEL!
Anyway, dit gaat gelukkig maar om een aanvullende verzekering voor het pensioen; pakweg 4 tientjes per maand. Altijd erg prettig om te krijgen natuurlijk, maar als ze niet binnen 3 weken nog meer gegevens van mij zouden krijgen, zouden ze verder stoppen met de behandeling er van. Dat zou effectief geloof ik betekenen dat ik over heel vorig jaar misschien 10 of 20 euro minder zou krijgen als waar ik recht op heb.
Al deze moeite en gezeik gaat dus echt om procenten van een op zich al relatief laag bedrag. (Het zou over een periode van een paar maand betekenen dat ik bij wijze van spreken recht had op 42 euro per maand i,p.v. 38.)
Toch steek ik die moeite er wel in, want alles is mooi meegenomen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt er recht op, als is het maar een paar euro per maand.
Dus maandagochtend weer bellen met ze?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:38 schreef Uccie het volgende:
Gisteravond voor het slapen gaan de hele quiz weer om gegooid
Maar nu voor mij wat makkelijker bij te benen
Alleen is het aantal vragen nu nog maar 60...eens kijken of ik daar vanavond nog wat aan ga doen.
met 60 vragen zijn we tot diep in de nacht nog bezigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:38 schreef Uccie het volgende:
Gisteravond voor het slapen gaan de hele quiz weer om gegooid
Maar nu voor mij wat makkelijker bij te benen
Alleen is het aantal vragen nu nog maar 60...eens kijken of ik daar vanavond nog wat aan ga doen.
Ja ik schrijf ze allemaal op lootjes, en die zitten in een kartonnen doos.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met 60 vragen zijn we tot diep in de nacht nog bezig
Is het een idee om de quiz in twee delen te splitsen dat je een andere keer het tweede deel doet?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik schrijf ze allemaal op lootjes, en die zitten in een kartonnen doos.
Dus dan trek ik gewoon willekeurig die vragen en wat we niet doen kan ik een andere keer gebruiken.
En aan elk antwoord is ook een liedje verbonden dus die draai ik dan, door het random trekken van vragen wordt mijn playlist automatisch ook random. Vind ik leuker dan zelf een volgorde bepalen.quote:
Das leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
En aan elk antwoord is ook een liedje verbonden dus die draai ik dan, door het random trekken van vragen wordt mijn playlist automatisch ook random. Vind ik leuker dan zelf een volgorde bepalen.
Daar heb ik wel een oplossing voor gevonden, ik heb nu namelijk een redelijk afgekaderde populatie genomen. Anders was ik echt gek geworden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das leuk
Zolang mijn bibliotheek nog een puinzooi is vind ik het erg lastig om echt random te draaien, dan vind ik nooit op tijd het volgende nummer
Dat is wel slim, en je hebt zelf de vragen gemaakt dus weet natuurlijk ook al welk nummer bij het antwoord hoort.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor gevonden, ik heb nu namelijk een redelijk afgekaderde populatie genomen. Anders was ik echt gek geworden.
Maar alles komt uit een Top2000 editie (niet die van 2013) dus staat het in 1 mapje. Sowieso leek me een quiz met mainstream muziek ook wel het leukste omdat iedereen daar wel wat van kent.
Precies, dus op het lootje staat inderdaad een getal dat overeenkomt met de plaats in de T2000 zodat ik die er makkelijk bij kan vinden. En het mapje is natuurlijk gesorteerd op nummer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel slim, en je hebt zelf de vragen gemaakt dus weet natuurlijk ook al welk nummer bij het antwoord hoort.
Waar gaat de show over Uccie, kan je al een tipje van de sluier oplichten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, dus op het lootje staat inderdaad een getal dat overeenkomt met de plaats in de T2000 zodat ik die er makkelijk bij kan vinden. En het mapje is natuurlijk gesorteerd op nummer.
Het is een quiz met vragenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waar gaat de show over Uccie, kan je al een tipje van de sluier oplichten?
quote:
Ik ben erbijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
Om 20:00 Toppers of Floppers op uw eigen Radio49
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
Om 20:00 Toppers of Floppers op uw eigen Radio49
Zing vecht huil bid lach werk en bewonderquote:
Dat we gaan gokken of een nummer een topper of een flop wordt. Oftewel zal het nummer de Top40 of bereiken of nietquote:
Goeie klassiekers, dus dat moet wel!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
Is broertje soms aan het verzoeken?
Oh grappig, maar je hebt de tipparade leeggeharkt ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat we gaan gokken of een nummer een topper of een flop wordt. Oftewel zal het nummer de Top40 of bereiken of niet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh grappig, maar je hebt de tipparade leeggeharkt ?
Viel mij vooral op omdat Bowie en Tina Turner + Bowie achter elkaar aangevraagd warenquote:
Ah!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Viel mij vooral op omdat Bowie en Tina Turner + Bowie achter elkaar aangevraagd waren
Ik denk dat broertje gaat proberen om de hele top49 uit Bowie te laten bestaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Ja ik ben nog niet zo lang ingetuned.
Morgenavond quizzen op R49quote:
quote:
Ja geen idee of het wat wordt hoor.quote:
Bij de karaoke show tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef ToT het volgende:
Weten jullie nog dat Rob dit nummer live op de radio zong?
Dat was ik jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
Is broertje soms aan het verzoeken?
Ow al begonnen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
28. Rough Water - Travie McCoy ft. Jason Mraz
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Flopquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Ik dacht altijd dat hij Travis heette of is dat een ander?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Hij heet Travis, maar noemt zich Traviequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij Travis heette of is dat een ander?
Van Blink 182 toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heet Travis, maar noemt zich Travie
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow al begonnen!
Niet mijn smaak, maar dit klinkt wel als een top.
quote:
Ik denk flop dus 3x Top (doorslaggevende stem van Vinniiee)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
Ik vind het wel een top, lekker plaatje.
Eensquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
Ik vind het wel een top, lekker plaatje.
Wie ?quote:
Oh nee volgens wiki Gym Class Heroesquote:
Ditquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef ToT het volgende:
Tering, hebben ze de Jostiband ingehuurd voor de piano?
Ik vind het echt mooi, vooral de strijkers erbij. Ik houd daar wel van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heeft de 4e plek op de USA Billboard gehaald
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heeft de 4e plek op de USA Billboard gehaald
Eigenlijk moet je deze show over een maand ofzo over doen, kijken wie er kan voorspellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
3x flop 2x Top
Great Big World en Christina, de R49 jury heeft gesproken
De strijkers vind ik sowieso ook wel goed hoor, maar de piano is VEEEEEEEEEEL te eentonig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi, vooral de strijkers erbij. Ik houd daar wel van.
idd, er moet wel teruggekeken worden sowieso!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je deze show over een maand ofzo over doen, kijken wie er kan voorspellen
Yepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
26. Thunder - Jessie J.
[ afbeelding ]
Ik denk Top
Het is de bedoeling dat ik dit ga herhalen en dan begin met terugkijken naar de voorspellingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je deze show over een maand ofzo over doen, kijken wie er kan voorspellen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik dit ga herhalen en dan begin met terugkijken naar de voorspellingen
Heyquote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik dit ga herhalen en dan begin met terugkijken naar de voorspellingen
Niet wat jij er van vindt, maar of het publiek het wilquote:
Ja dat zeg ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet wat jij er van vindt, maar of het publiek het wil
Wordt een minder groot succes als haar vorige nummers, maar sowieso wel Top dit!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
22. Team - Lorde
[ afbeelding ]
Ik voorspel top
psst muis..psst..je gaat een beetje snelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
24. Little Me - Little Mix
[ afbeelding ]
De band Little Mix is de winnaar van het Britse X-Factor 2011
Nee dit horen we nu en niet Lordequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
psst muis..psst..je gaat een beetje snel
Ik had daarnet de verkeerde gepostquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja Lorde heeft ze volgens mij geskipt!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
Beyoncé is altijd een top, omdat Beyoncé en mensen kopen het nog als ze het telefoonboek zingt met dichtgeknepen strot.
Ja puur omdat Beyoncéquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
3x Flop en 2x Top.
Toch denk ik dat Kally en Uccie gelijk gaan krijgen.
Ja, want persoonlijk vind ik dit echt rukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
3x Flop en 2x Top.
Toch denk ik dat Kally en Uccie gelijk gaan krijgen.
Ja he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, want persoonlijk vind ik dit echt ruk
Precies, als het tenslotte aan ons had gelegen had bijv. Justin Bieber zelfs nooit in de tipparade gestaanquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, als het tenslotte aan ons had gelegen had bijv. Justin Bieber zelfs nooit in de tipparade gestaan
Maar goed, ik ben ooit eens bijna gelyncht toen ik zei dat ik de stem van Rihanna mooier vind dan die van Beyonce....verkeerde publiekquote:
Saai is het niet, het irriteertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef ToT het volgende:
Wel handig voor als je niet kunt slapen, dit.
Wetende wat ik nu weet, had ik zijn moeder de prikpil gegeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, als het tenslotte aan ons had gelegen had bijv. Justin Bieber zelfs nooit in de tipparade gestaan
Om heel eerlijk te zijn ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ooit eens bijna gelyncht toen ik zei dat ik de stem van Rihanna mooier vind dan die van Beyonce....verkeerde publiek
Ik ken Rihanna niet live, Beyoncé is live wel okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ooit eens bijna gelyncht toen ik zei dat ik de stem van Rihanna mooier vind dan die van Beyonce....verkeerde publiek
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
Ik herhaal mijn eerdere statement, ik heb niets met Lorde en ik vind dit gewoon bagger....dus flop
Dat is ook de bedoeling hèquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
Zie je, zie je, Uc en ik zijn geen eenheid
Dat is ook de bedoeling, alhoewel er straks wel wat nummers komen die je misschien wél al gehoord hebtquote:
Of artiestquote:
Een beetje een twee-eiïge eenling?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
Zie je, zie je, Uc en ik zijn geen eenheid
Muis heeft niet haar best gedaan allerlei nieuwe dingen te vinden om ons te horen zeggen...oh die, ja kan ik met mijn ogen dicht meezingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik leef dan ook onder een steen.
Je kent Beyoncé toch wel?quote:
Die wel maar verderquote:
Owjah!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Muis heeft niet haar best gedaan allerlei nieuwe dingen te vinden om ons te horen zeggen...oh die, ja kan ik met mijn ogen dicht meezingen
Christina Aguilera ook wel toch!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Die wel maar verder
Ze zingt dat nummer, and we gonna let it burn burn burnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had nog nooit van haar gehoord, maar dus wel 7x TOP en géén Flop
Top, ik vind zijn stemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
18. Make a move - Gavin Degraw
[ afbeelding ]
Toppertje denk ik
Ah ik wist dat ik haar kende!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zingt dat nummer, and we gonna let it burn burn burn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |