quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heeft de 4e plek op de USA Billboard gehaald
Eigenlijk moet je deze show over een maand ofzo over doen, kijken wie er kan voorspellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
3x flop 2x Top
Great Big World en Christina, de R49 jury heeft gesproken
De strijkers vind ik sowieso ook wel goed hoor, maar de piano is VEEEEEEEEEEL te eentonig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi, vooral de strijkers erbij. Ik houd daar wel van.
idd, er moet wel teruggekeken worden sowieso!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je deze show over een maand ofzo over doen, kijken wie er kan voorspellen
Yepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
26. Thunder - Jessie J.
[ afbeelding ]
Ik denk Top
Het is de bedoeling dat ik dit ga herhalen en dan begin met terugkijken naar de voorspellingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je deze show over een maand ofzo over doen, kijken wie er kan voorspellen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik dit ga herhalen en dan begin met terugkijken naar de voorspellingen
Heyquote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik dit ga herhalen en dan begin met terugkijken naar de voorspellingen
Niet wat jij er van vindt, maar of het publiek het wilquote:
Ja dat zeg ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet wat jij er van vindt, maar of het publiek het wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |