Whehehe is goed!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
ToT, wil je alsjeblieft ophouden met het posten van die oude koppen
Doet mij beseffen dat ik ook niet meer die jonge godin ben
Op de Radio moeten we eeuwig jong kunnen blijvenquote:
ben je welquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
ToT, wil je alsjeblieft ophouden met het posten van die oude koppen
Doet mij beseffen dat ik ook niet meer die jonge godin ben
quote:
daarom, alles is relatiefquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor een fossiel zoals jij wél ja
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]Ik kon niet zo snel een betere vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker he!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, maar dit is ook wel een heel erg mooi nummer
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg misschien niets, maar ik ben stilletjes van de muziek aan het genieten. Lekkere tracks, ToT
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg misschien niets, maar ik ben stilletjes van de muziek aan het genieten. Lekkere tracks, ToT
Ja ik zat net idd te kijken en zagh niks staan!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Oh, Rob, weet je dat sinds een paar dagen het niet meer zichtbaar is op de site hoeveel luisteraars een DJ of GUP heeft?
quote:
Hiryu is bezig, geloof ik. Ik vraag het even na.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Oh, Rob, weet je dat sinds een paar dagen het niet meer zichtbaar is op de site hoeveel luisteraars een DJ of GUP heeft?
Dacht al zo iets hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hiryu is bezig, geloof ik. Ik vraag het even na.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Ja dus. Hiryu is de teller aan het ombouwen zodat ie werkt voor de nieuwe server. Goed opgemerkt, mensen
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
ToT bedankt voor de verrassende afwisselende muziek
Ik heb 2 biertjs en 1 whisky op vanavond. Ik vind het wel best zo!quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ik vergeten vanavond
nu een bietje laat
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
Maar ik ben er nu ook vandoor!Zoals ik al zei ben ik goed moe door een zware dag.
Trussies mensen!
truste kerelquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
Maar ik ben er nu ook vandoor!Zoals ik al zei ben ik goed moe door een zware dag.
Trussies mensen!
Wordt wringenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en morgenavond:
20:00 - 21:00 DJ Muis Topper of Flopper?
Kijk maarquote:
kiekse en slaapse straxquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
En nu ben ik echt WIDM kijken
Tot Morgen en voor straks slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |