Goeie slow-fox om te dansen ookquote:
Clip ken ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers! En een leuke clip met die geboetseerde katten!
Ik kan niet dansenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goeie slow-fox om te dansen ookal kan ik dat denk ik niet meer.
Kwam volgens mij vrij kort na Reet petite uit, van Jackie Wilson. Ook met kleipoppetjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Clip ken ik niet
Maar deze heb ik wél in mijn nog te digitaliseren Jazz collectie zitten
Oh echt...ik had jou wel ingeschat als dat je de verplichte danslessen gehad hebt.quote:
Deze was toch met die zingende kat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwam volgens mij vrij kort na Reet petite uit, van Jackie Wilson. Ook met kleipoppetjes.
Oh en toen had je ook nog een ander nummer met kleipoppetjes, ehhh......god, wat was dat ook al weer? Heel tof nummer, werd wat sneller op het eind.
Dat wél, met pijn en moeite brons gehaald maar ik ben vlot daarna alles weer vergetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt...ik had jou wel ingeschat als dat je de verplichte danslessen gehad hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze was toch met die zingende kat.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wél, met pijn en moeite brons gehaald maar ik ben vlot daarna alles weer vergeten
OK, ik was niet helemaal eerlijk. Ik dans natuurlijk wél op tafel als de kat van huis isquote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wél, met pijn en moeite brons gehaald maar ik ben vlot daarna alles weer vergeten
quote:
Dit klinkt helemaal niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef ToT het volgende:
Hierna een onbekende, die ik volgens mij 2x hier op de radio heb laten horen, hooguit 3x!Is vrij ernstig, maar toch heeft het ook wel weer iets!
[ afbeelding ]
Ik herken veelquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een burgerlijke opvoeding zoals ik gehad heb kan je je volgens mij ook bijna niet voorstellen
En dan gooi je het bijltje erbij neerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
Als afsluiter:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
Don't give Upquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
Als afsluiter:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan gooi je het bijltje erbij neer
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan gooi je het bijltje erbij neer
quote:
quote:
Dat was weer een referentie naar het nummerquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was weer een referentie naar het nummerik houd al op
quote:
Ja ben een beetje langzaamquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Watertornado het volgende:
Ja jemig hierna ga ik wel naar bed hoor, ben moe.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was weer een referentie naar het nummerik houd al op
Laat geworden gisterenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Watertornado het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |