Ja, want persoonlijk vind ik dit echt rukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
3x Flop en 2x Top.
Toch denk ik dat Kally en Uccie gelijk gaan krijgen.
Ja he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, want persoonlijk vind ik dit echt ruk
Precies, als het tenslotte aan ons had gelegen had bijv. Justin Bieber zelfs nooit in de tipparade gestaanquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, als het tenslotte aan ons had gelegen had bijv. Justin Bieber zelfs nooit in de tipparade gestaan
Maar goed, ik ben ooit eens bijna gelyncht toen ik zei dat ik de stem van Rihanna mooier vind dan die van Beyonce....verkeerde publiekquote:
Saai is het niet, het irriteertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef ToT het volgende:
Wel handig voor als je niet kunt slapen, dit.
Wetende wat ik nu weet, had ik zijn moeder de prikpil gegeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, als het tenslotte aan ons had gelegen had bijv. Justin Bieber zelfs nooit in de tipparade gestaan
Om heel eerlijk te zijn ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ooit eens bijna gelyncht toen ik zei dat ik de stem van Rihanna mooier vind dan die van Beyonce....verkeerde publiek
Ik ken Rihanna niet live, Beyoncé is live wel okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ooit eens bijna gelyncht toen ik zei dat ik de stem van Rihanna mooier vind dan die van Beyonce....verkeerde publiek
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
Ik herhaal mijn eerdere statement, ik heb niets met Lorde en ik vind dit gewoon bagger....dus flop
Dat is ook de bedoeling hèquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
Zie je, zie je, Uc en ik zijn geen eenheid
Dat is ook de bedoeling, alhoewel er straks wel wat nummers komen die je misschien wél al gehoord hebtquote:
Of artiestquote:
Een beetje een twee-eiïge eenling?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
Zie je, zie je, Uc en ik zijn geen eenheid
Muis heeft niet haar best gedaan allerlei nieuwe dingen te vinden om ons te horen zeggen...oh die, ja kan ik met mijn ogen dicht meezingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik leef dan ook onder een steen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |