Sommige instanties.....
"U bent arbeidsongeschikt verklaard, wij hebben de volgende gegevens van u nodig om een uitkering mee te berekenen."
Gegevens opgestuurd, paar maand later:
"We hebben nog niets van u vernomen, kunt u de stukken naar ons sturen?"
gvd, alles opnieuw opgezocht, weer opgestuurd.
Paar maand later: "We hebben nog niets van u vernomen, kunt u de stukken naar ons sturen?"
GODVER! Alles WEER bij elkaar gezocht en met een boze brief het WEER naar hen toegestuurd.
Paar maand later: "We hebben sinds Augustus niets meer van u vernomen. Kunt u de stukken naar ons toe sturen? 1 van de stukken die u naar ons gestuurd heeft, was incompleet. Kunt u daar een volledige versie van naar ons toe sturen?"
Ehhhh....wacht even: ik heb alle 3 keren alle gevraagde gegevens in 1 pakket naar hen toegestuurd.
Ze zeggen steeds dat ze niets ontvangen hebben, maar van 1 van die brieven die in dat pakket zat, weten ze wel te vermelden dat die niet alle benodigde informatie bevatte?
Wat hebben ze met de rest van dat pakket gedaan dan? Hoe kan 1 document uit een dichte enveloppe WEL daar aan komen en de rest allemaal NIET?
Shit, ik heb zelfs nog de mailtjes in de mailbox waarin ik de betreffende instanties om de desbetreffende gegevens vraag voor deze instantie!
Gebeld, degene die er over gaat heeft een middagje vrij genomen.