Chip.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef bork het volgende:
Nieuw dagkaartje van Blokker al gezien?
[ afbeelding ]
met chipfunctie voor NS in- en uitchecken.
hihi, lees net de voorwaarden je moet elke keer in- en uitchecken bij de NS wanneer je meerdere reizen per dag maakt, bij de overige vervoerders hoef je maar 1x af te stempelen,quote:
Heeft het Kruidvatje ook al sinds septemberquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik had het nog niet gezien, fijn dat je er nu meer komtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Heeft het Kruidvatje ook al sinds september
Die heb ik gezien ja, alleen het woord treinen hadden wel beter dikgedrukt kunnen maken: ik heb al zeker drie mensen gehad die dachten dat ze er ook met mijn bus mee kunnen reizen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Münster-Enschede heb ik wel als verzoekjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Diverse lijnen, maar waar exact en hoevaak getest wordt is mij niet bekend.
twitter:railjournal twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 16:47:13Inside Finland's new double-deck catering coaches - café upstairs, restaurant downstairs http://t.co/dey5R28g13 http://t.co/IjILHFJpR7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]twitter:railjournal twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 16:47:13Inside Finland's new double-deck catering coaches - café upstairs, restaurant downstairs http://t.co/dey5R28g13 http://t.co/IjILHFJpR7 reageer retweet
Aparte BV starten, die stellen aankopen en in enkele intercityverbindingen hangen. Op 1 etage een vergaderhokkie er bij die te reserveren is, consumptie verplicht en klaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]twitter:railjournal twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 16:47:13Inside Finland's new double-deck catering coaches - café upstairs, restaurant downstairs http://t.co/dey5R28g13 http://t.co/IjILHFJpR7 reageer retweet
Ja, bij NS moet je officieel altijd per reis in en uitchecken ongeacht met wat voor kaart of abonnement je reist.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:40 schreef bork het volgende:
[..]
hihi, lees net de voorwaarden je moet elke keer in- en uitchecken bij de NS wanneer je meerdere reizen per dag maakt, bij de overige vervoerders hoef je maar 1x af te stempelen,
toch?
Er zit boven al een 'conferenceroom' voor 12 in dit rijtuigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Aparte BV starten, die stellen aankopen en in enkele intercityverbindingen hangen. Op 1 etage een vergaderhokkie er bij die te reserveren is, consumptie verplicht en klaar.
En een hok met een bed?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Er zit boven al een 'conferenceroom' voor 12 in dit rijtuig
Zou het niet te doen zijn om één zo'n stel te kopen en die op reservering aan te koppelen aan treinen in de reguliere dienstregeling? Leuk voor groepsreizenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Aparte BV starten, die stellen aankopen en in enkele intercityverbindingen hangen. Op 1 etage een vergaderhokkie er bij die te reserveren is, consumptie verplicht en klaar.
Dingen zijn zwaar buiten profiel. Hebben een hoogte van 5,2 mquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou het niet te doen zijn om één zo'n stel te kopen en die op reservering aan te koppelen aan treinen in de reguliere dienstregeling? Leuk voor groepsreizen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dingen zijn zwaar buiten profiel. Hebben een hoogte van 5,2 m
Het Finse omgrenzingsprofiel is veel ruimer dan het Nederlandse.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef J.B. het volgende:
Die Finse dingen zijn echt keiruim van binnen en HOOG O_O
Ze rijden daar ook op breedspoor, dus dan heb je al snel bredere treinen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
Het Finse omgrenzingsprofiel is veel ruimer dan het Nederlandse.
2 weken geleden had Ik nog een papieren kaartje van de HEMA ik wist het dus nog niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, bij NS moet je officieel altijd per reis in en uitchecken ongeacht met wat voor kaart of abonnement je reist.
Volgens mij heeft het niet met profit of non-profit te maken, maar hebben zowel de vervoerders als de regionale overheden moeten leren hoe het aanbestedings- en biedingsproces werkt. Blijkbaar is het in Limburg fout gelopen. Waarschijnlijk zal het niet nog een keer op dezelfde wijze misgaan als er weer een nieuwe concessie wordt verleend in Limburg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Cherna het volgende:
[..]
De mensen moeten begrijpen dat een goed openbaar vervoer nu eenmaal geld kost en je als non profit moet behandelen. Wie er ook rijd. Nu wil men van het openbaar vervoer een Profit onderneming maken.
Zelf ken ik ook niet alle details op het Belgische net, maar ik zie wel grote overeenkomsten met de Nederlandse situatie in de tijd dat NS nog monopolist was. In die tijd waren de prijzen van de treinkaartjes hier ook veel lager.quote:En nu kan ik geen oordeel geven over België anders dan als reiziger en zeer tevreden ben over het net. Schitterend materieel en een heerlijk comfort(I11-rijtuigen) en spotgoedkoop. Beter dan die Virms die we in NL hebben.
Ja, rijdt dagelijks een trein naar Tsjernobyl voor werknemers daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef b2py het volgende:
Kan je met de trein een beetje in de buurt van Pripyat/Tsjernobyl komen?
Ook toegankelijk voor toeristen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ja, rijdt dagelijks een trein naar Tsjernobyl voor werknemers daar.
http://www.firesuite.com/chernobyl-exclusion-zone-page-7-|-yanov-train-station.htmlquote:
ov studentenkaart of is het een ander abo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Gezicht het volgende:
OV kapot. Dat wordt een maand lang dokken.
Kijk dat wist ik dus niet. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan zou ik niet zo panikeren.
zie ook: http://www.studentenreisp(...)ntenreisproduct.aspx
In 2-3 dagen heb je een nieuwe. (2 keer ervaring hiermee...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je moet zeggen dat hij is gejat, dan heb je binnen no-time een nieuwe.
Even afkloppen, maar ik heb al bijna 4,5 jaar een (studenten) ov chipkaart, het eerste type en hij doet het nog steedsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
In 2-3 dagen heb je een nieuwe. (2 keer ervaring hiermee...)
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is dat ding later niet ingekort tot Maastricht? Ik heb namelijk nog ergens foto's van een getrokken trein in Zwolle die vertrok van spoor 1 naar Maastricht. 1100 met minstens 12 rijtuigen erachter. Reed 1 of 2 keer per dag geloof ik?
Mijn SOV-kaart verloopt over een maandje maar gebruik ik al even niet meer aangezien hij slecht reageerde. Gebruik nu een Valleilijn-railatiekaart. Was wel lastig om dat reisproduct over te zetten. Niemand bij Duo of ov-chipkaart wist hoe dat moest als je al een andere chipkaart in bezit had. Kwam er uiteindelijk op neer dat ik reisrecht moest stoppen en verwijderen van kaart 1 om dan opnieuw aan te vragen en op kaart 2 te laden. Eer dat iemand mij dat vertelde én dat het gedaan was duurde een paar weken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Even afkloppen, maar ik heb al bijna 4,5 jaar een (studenten) ov chipkaart, het eerste type en hij doet het nog steeds
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat straks gaat. Maar misschien valt het mee, op het moment dat mijn kaart verloopt studeer ik waarschijnlijk voor een paar maanden in het buitenland dus dan heb ik mijn reisrecht stopgezet. Als ik dan terug ben koop ik een nieuwe kaart en hopelijk kan mijn reisrecht daar dan gewoon op. We gaan het beleven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Mijn SOV-kaart verloopt over een maandje maar gebruik ik al even niet meer aangezien hij slecht reageerde. Gebruik nu een Valleilijn-railatiekaart. Was wel lastig om dat reisproduct over te zetten. Niemand bij Duo of ov-chipkaart wist hoe dat moest als je al een andere chipkaart in bezit had. Kwam er uiteindelijk op neer dat ik reisrecht moest stoppen en verwijderen van kaart 1 om dan opnieuw aan te vragen en op kaart 2 te laden. Eer dat iemand mij dat vertelde én dat het gedaan was duurde een paar weken.
Wordt zondag herhaald op tvquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef Bitlord het volgende:
Heeft iemand de aflevering van Panorama opgeslagen? Ik ben bang dat ie er morgen niet meer opstaat terwijl ik m dan pas kan bekijken? De vlamingen hebben geen uitzendinggemist zoals wij.
Schrijf nou eerst maar eens een bestseller of zo, hoeft niet per se een goed boek te zijn.quote:
"Ieder weekend onbeperkt op stap"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef dennistd het volgende:
In de tunnel van Ede-Wageningen hing afgelopen week wel heel veel NS Weekend Vrij-reclame:
[ afbeelding ]
Dit zei ik een paar maanden geleden op een ander forum en er kwam prompt iemand overheen die vertelde dat hij die dag twee keer gecontroleerd was bij het instappen in een Ersatzbusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:38 schreef JDude het volgende:
Voor vervangend busvervoer heb je ook geen WeekendVrij nodig, tenminste, ik moet de eerste controle bij/in een NS-bus nog steeds tegenkomen.
"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:38 schreef JDude het volgende:
Voor vervangend busvervoer heb je ook geen WeekendVrij nodig, tenminste, ik moet de eerste controle bij/in een NS-bus nog steeds tegenkomen.
Zuidbroek - Veendam ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is er aan spoor bijgekomen, na rondje Nederland? De Hanzenlijn natuurlijk, maar ook iets in het noorde van het land toch? Kan ik dat ook doen met een blokker kaartje? Ik wil mn spoorbingo terug
En de HSL.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is er aan spoor bijgekomen, na rondje Nederland? De Hanzenlijn natuurlijk, maar ook iets in het noorde van het land toch? Kan ik dat ook doen met een blokker kaartje? Ik wil mn spoorbingo terug
En dan nog wat nieuwe stations zoals Houten-Castellum (i.p.v. dat trammetje), Mook-Molenhoek, Hoevelaken, enz.quote:
is in juni 2006 verRR'd, Rondje was in augustusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:05 schreef JDude het volgende:
Hebben jullie de Hofpleinlijn nog gedaan met het rondje eigenlijk? Of was die toen al verrandstadraild?
Dat gaat nog gekloot opleveren. Startpunt 9 uur sochtends Breda, en dus naar Veendam, en de Hanzelijn doen, en dan 7 savonds op de thalys van rotterdamquote:
dive-unders bij Arnhem en Amersfoortquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Red je makkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat gaat nog gekloot opleveren. Startpunt 9 uur sochtends Breda, en dus naar Veendam, en de Hanzelijn doen, en dan 7 savonds op de thalys van rotterdam
Het wisseltje bij....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dive-unders bij Arnhem en Amersfoort
Fly-over Den Bosch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
dive-unders bij Arnhem en Amersfoort
Zwolle is nog niet aangepast, dus dat telt ook nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:57 schreef b2py het volgende:
Arnhem zelf. Zwolle. Nijverdal. Enschede. Breda. Hoe ver kunnen we nog gaan?
Schijnt dat er bij Bunnik ook een lampje verwisseld is bij een overweg. Moet je dus ook weer langs.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:57 schreef b2py het volgende:
Arnhem zelf. Zwolle. Nijverdal. Enschede. Breda. Hoe ver kunnen we nog gaan?
Daar zit wel een goeie schroothandelaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef JDude het volgende:
Oh en tussen Amsterdam en Breda rijden nieuwe treinen joh. Knallen zo met 250 de Moerdijk over. BAM!
Het Inox van de Lage Landen ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef JDude het volgende:
Oh en tussen Amsterdam en Breda rijden nieuwe treinen joh. Knallen zo met 250 de Moerdijk over. BAM!
Onzin, eilandperron erbij en bijna een reizigerstunnel. De nieuwe brug over de IJssel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwolle is nog niet aangepast, dus dat telt ook niet
Het is verre van af. Het hele sporenplan is nauwelijks aangepast op de nieuwe situatie en de reizigerstunnel is nog niet af.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Onzin, eilandperron erbij en bijna een reizigerstunnel. De nieuwe brug over de IJssel.
Naar Herfte is een andere verbouwing.
Zoals vaker moet ik om je lachen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is verre van af. Het hele sporenplan is nauwelijks aangepast op de nieuwe situatie en de reizigerstunnel is nog niet af.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Prins_Pils het volgende:
Ja, wanneer is nou eindelijk die tunnel eens af? Daar zijn ze nou al DRIE jaar mee bezig. Waarom moet dat zo lang duren?
Ja, en in kuttenkoppendam duurt het nog langer dus we moeten niet zeuren. Nog meer onzin te melden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:15 schreef greavy het volgende:
halverwege 2015 moet de nieuwe tunnel klaar zijn
mja, waarom. Er zijn stukjes nieuwe infra en een nieuw eilandperron gekomen daar, maar alles erom heen is niet aangepast, terwijl dit wel oorspronkelijk zo gepland was. Nu moeten we nog jaren wachten voordat de treinen sneller binnen kunnen komen rijden en kunnen vertrekkenquote:
Het emplacement is inderdaad nauwelijks aangepast. Gedeeltelijk ook de schuld van hoe er met het project Zwolle is omgegaan.. Het oude eindplan is gestopt omdat er een nieuw plan met hoge ambities zou komen, vervolgens zijn de ambities omlaag geschroefd door de kosten en kwam er tussendoor nog een aanpassing van het tunnelplan. Uiteindelijk had het oude eindplan het beste gewoon afgebouwd kunnen worden met een wijziging Zwolle-Herfte erachteraan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is verre van af. Het hele sporenplan is nauwelijks aangepast op de nieuwe situatie en de reizigerstunnel is nog niet af.
Het ging erover waar nieuwe meuk was gekomen, niet of het wel of geen nut heeft.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, waarom. Er zijn stukjes nieuwe infra en een nieuw eilandperron gekomen daar, maar alles erom heen is niet aangepast, terwijl dit wel oorspronkelijk zo gepland was. Nu moeten we nog jaren wachten voordat de treinen sneller binnen kunnen komen rijden en kunnen vertrekken
Nieuwe vervoerders en (ver)nieuw(d) materieel op Zwolle - Emmen, Almelo - Mariënberg, de Achterhoek, en her en der zijn nog wat busconcessies van hand gewisseld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Het ging erover waar nieuwe meuk was gekomen, niet of het wel of geen nut heeft.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:28 schreef James1988 het volgende:
her en der zijn nog wat busconcessies van hand gewisseld.
En de vechtdallijnen, brengtreinen etc. etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:29 schreef b2py het volgende:
Inderdaad. Die ook nog ja. Kan je dat GTWtje op de Valleilijn ook wel meenemen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Peter het volgende:
[..]
En de vechtdallijnen, brengtreinen etc. etc.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nieuwe vervoerders en (ver)nieuw(d) materieel op Zwolle - Emmen, Almelo - Mariënberg, de Achterhoek, en her en der zijn nog wat busconcessies van hand gewisseld.
Bij de werkzaamheden Zwolle-Raalte/Deventer (maar toen er iets tussen Amersfoort en Apeldoorn was en dat ze toen de Pimpelexpress over Zwolle-Deventer stuurde) afgelopen herfst werd keurig iedereen zonder geldig vervoersbewijs voor vertrektijd uit de bus getrapt door een V&S-team.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dit zei ik een paar maanden geleden op een ander forum en er kwam prompt iemand overheen die vertelde dat hij die dag twee keer gecontroleerd was bij het instappen in een Ersatzbus
Mercedes Capacityquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die nieuwe bussen van Qbuzz in Groningen zijn anders vet spang, jeweetz
Mensen die bussen leuk vinden zijn meestal dezelfde mensen die gewoon ALLE 300 foto's van hun dag op internet knallen. Niet selecteren, niet resizen, niet rechtopzetten, niks. Carddumpers. Beter bekend als achterlijke gasdebielen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de verte, ergens. onscherp, zowel bewogen als uit focus. En onderbelicht.quote:
Nietus. Van mij heb je dat nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die bussen leuk vinden zijn meestal dezelfde mensen die gewoon ALLE 300 foto's van hun dag op internet knallen. Niet selecteren, niet resizen, niet rechtopzetten, niks. Carddumpers. Beter bekend als achterlijke gasdebielen.
Schoen past, aantrekken. Kennelijk doel ik niet op jouquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Nietus. Van mij heb je dat nog nooit gezien.
(Ja, vast een keer een fototje als het object dat op de foto staat opvallend genoeg is. Maar ik ga dan nooit een foto maken om het foto maken. )
Vaak genoeg meegemaakt inderdaad. Vorig voorjaar toen nieuwe station Nijverdal werd aangesloten op de lijn en er vervangende bussen reden werd er ook stelselmatig gecontroleerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:44 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Bij de werkzaamheden Zwolle-Raalte/Deventer (maar toen er iets tussen Amersfoort en Apeldoorn was en dat ze toen de Pimpelexpress over Zwolle-Deventer stuurde) afgelopen herfst werd keurig iedereen zonder geldig vervoersbewijs voor vertrektijd uit de bus getrapt door een V&S-team.
In Utrecht zijn die oude GVU-bussen ook eindelijk vervangen door nieuwe Qbuzz U-OV-bussen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bij de werkzaamheden in Den Bosch stond er volgens mij zo'n mobiel in-/uitcheckpaaltje bij de haltes waar de treinvervangende bussen reden, gepaard met controleurs.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vaak genoeg meegemaakt inderdaad. Vorig voorjaar toen nieuwe station Nijverdal werd aangesloten op de lijn en er vervangende bussen reden werd er ook stelselmatig gecontroleerd.
Gelukkig ben ik niet de enige die zich daar altijd aan ergert (stikt van die carddumpers op OVNL). Gelukkig zijn er ook een aantal (nee, niet al te veel volgens mij) die wél weten hoe het moet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de verte, ergens. onscherp, zowel bewogen als uit focus. En onderbelicht.
Maar "Grootwagennummer zoveelnogwat met een bevriende chauf aan het stuur :wink :wink :nudge :nudge"
Ik maak zo dadelijk even een vreugdedansje omdat ik werkelijk geen klap begrijp van het bovenstaandequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die zich daar altijd aan ergert (stikt van die carddumpers op OVNL). Gelukkig zijn er ook een aantal (nee, niet al te veel volgens mij) die wél weten hoe het moet.
Oh dat had ik nog wel mogen weten ja, toen zat ik nota bene bij de spoorwegen op kantoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
is in juni 2006 verRR'd, Rondje was in augustus
Ik voel me ten dele aangesproken. Probeer over het algemeen toch wel wat selectie te maken. Maar als ik de bus nog niet eerder op de foto heb ben ik toch net wat minder kritisch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef bork het volgende:
[..]
Ik maak zo dadelijk even een vreugdedansje omdat ik werkelijk geen klap begrijp van het bovenstaande![]()
en nee, ik blief geen uitleg.
(nb: geen kritiek hoor Greavy)
Nee, niet echt. 9 uur vertrek op breda naar rotterdam via veendam brengt me op een aankomsttijd van half 6 savonds, zonder t ommetje via de hanzelijn meegerekend. Zeg dus dat ik 18 uur op rotterdam aankom. Als er dan in het noorden van het land in elkaar stort, hang ikquote:
Daar ben ik het absoluut mee eens.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:30 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik voel me ten dele aangesproken. Probeer over het algemeen toch wel wat selectie te maken. Maar als ik de bus nog niet eerder op de foto heb ben ik toch net wat minder kritisch.
Ik vind het leuk om hier te zien dat de foto's van Greavy de afgelopen jaren zo enorm zijn verbeterd. Je ziet echt een verschil tussen nu en een paar jaar geleden.
Zwolle - Schiphol is al meer dan een uur, terwijl Zwolle - Rdam direct zo'n 1,5 uur is.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef b2py het volgende:
Je kan beter over Hanzelijn -> IC Direct. Is dat niet sneller?
Is dit nou spottersnijd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de verte, ergens. onscherp, zowel bewogen als uit focus. En onderbelicht.
Maar "Grootwagennummer zoveelnogwat met een bevriende chauf aan het stuur :wink :wink :nudge :nudge"
Ik heb er zin inquote:Op zondag 12 januari 2014 15:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hey Mono, hoe laat pakken we zaterdag de trein naar Hengelo-o-o?
Deze is ook nog op de route: http://www.nnttm.nl/quote:Op zondag 12 januari 2014 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor zo ver mogelijk ja. Al een tijdje
Dan kan ie misschien zijn vooraangekochte tickets aan mij verhandelen. Ga ik wel met Mono en Ziggy^3 mee vanaf Groningen.quote:
nopequote:
ik reis vanaf Leeuwarden, omdat dit zaterdagavond ook mijn eindpunt zal zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 16:15 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dan kan ie misschien zijn vooraangekochte tickets aan mij verhandelen. Ga ik wel met Mono en Ziggy^3 mee vanaf Groningen.
ach ja, zo heette het vroeger en zo hebben ze het nu weer genoemdquote:Op zondag 12 januari 2014 16:29 schreef James1988 het volgende:
Gekke Groningers met hun 'Hoofdstation'
Ja, maar het gaat ook altijd alleen maar over Groningenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:29 schreef James1988 het volgende:
Gekke Groningers met hun 'Hoofdstation'
Ach ja, zolang Deventer geen centraal heeft valt het aantal mogelijkheden om het te missen wel mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat ook altijd alleen maar over GroningenNooit over een ander hoofdstation.
Net zoals sommige volksstammen denken dat het enige "Centraal" van Nederland het centraal station van Amsterdam is
Eine Tasse Kaffee bittequote:Op zondag 12 januari 2014 17:03 schreef Peter het volgende:
Ik stap zaterdag in Amersfoort op de Pimpel. Aankomst 10:17 op Deventer. Ik neem aan dat ik in de bordbistro zit.
Dat neem ik ook aan. Als het goed is heeft greavy de hele bistro (of jah, BordRestaurant natuurlijk) al bezet vanaf (gaatieweerquote:Op zondag 12 januari 2014 17:03 schreef Peter het volgende:
Ik stap zaterdag in Amersfoort op de Pimpel. Aankomst 10:17 op Deventer. Ik neem aan dat ik in de bordbistro zit.
Met de nodige verlengsnoeren uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan. Als het goed is heeft greavy de hele bistro (of jah, BordRestaurant natuurlijk) al bezet vanaf (gaatieweer) Centraal
En heggenscharen om het ongewenste volk weg te snoeienquote:Op zondag 12 januari 2014 17:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Met de nodige verlengsnoeren uiteraard.
Volgens mij wel. Dat kruidvatkaartje is pas geldig vanaf het eerste station vanaf de grensquote:Op zondag 12 januari 2014 17:08 schreef Peter het volgende:
Ik ben er alleennog niet achter of ik nu nog een apart kaartje moet halen voor Leer-eerste-NL-station... De Arriva klantenservice heeft al 8 dagen nodig om een antwoord te verzinnen..
Kan je niet gewoon bliepen in Leer?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat kruidvatkaartje is pas geldig vanaf het eerste station vanaf de grens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |