Dit zei ik een paar maanden geleden op een ander forum en er kwam prompt iemand overheen die vertelde dat hij die dag twee keer gecontroleerd was bij het instappen in een Ersatzbusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:38 schreef JDude het volgende:
Voor vervangend busvervoer heb je ook geen WeekendVrij nodig, tenminste, ik moet de eerste controle bij/in een NS-bus nog steeds tegenkomen.
"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:38 schreef JDude het volgende:
Voor vervangend busvervoer heb je ook geen WeekendVrij nodig, tenminste, ik moet de eerste controle bij/in een NS-bus nog steeds tegenkomen.
Zuidbroek - Veendam ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is er aan spoor bijgekomen, na rondje Nederland? De Hanzenlijn natuurlijk, maar ook iets in het noorde van het land toch? Kan ik dat ook doen met een blokker kaartje? Ik wil mn spoorbingo terug
En de HSL.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is er aan spoor bijgekomen, na rondje Nederland? De Hanzenlijn natuurlijk, maar ook iets in het noorde van het land toch? Kan ik dat ook doen met een blokker kaartje? Ik wil mn spoorbingo terug
En dan nog wat nieuwe stations zoals Houten-Castellum (i.p.v. dat trammetje), Mook-Molenhoek, Hoevelaken, enz.quote:
is in juni 2006 verRR'd, Rondje was in augustusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:05 schreef JDude het volgende:
Hebben jullie de Hofpleinlijn nog gedaan met het rondje eigenlijk? Of was die toen al verrandstadraild?
Dat gaat nog gekloot opleveren. Startpunt 9 uur sochtends Breda, en dus naar Veendam, en de Hanzelijn doen, en dan 7 savonds op de thalys van rotterdamquote:
dive-unders bij Arnhem en Amersfoortquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Red je makkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat gaat nog gekloot opleveren. Startpunt 9 uur sochtends Breda, en dus naar Veendam, en de Hanzelijn doen, en dan 7 savonds op de thalys van rotterdam
Het wisseltje bij....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dive-unders bij Arnhem en Amersfoort
Fly-over Den Bosch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
dive-unders bij Arnhem en Amersfoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |