Ja, rijdt dagelijks een trein naar Tsjernobyl voor werknemers daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef b2py het volgende:
Kan je met de trein een beetje in de buurt van Pripyat/Tsjernobyl komen?
Ook toegankelijk voor toeristen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ja, rijdt dagelijks een trein naar Tsjernobyl voor werknemers daar.
http://www.firesuite.com/chernobyl-exclusion-zone-page-7-|-yanov-train-station.htmlquote:
ov studentenkaart of is het een ander abo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Gezicht het volgende:
OV kapot. Dat wordt een maand lang dokken.
Kijk dat wist ik dus niet. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan zou ik niet zo panikeren.
zie ook: http://www.studentenreisp(...)ntenreisproduct.aspx
In 2-3 dagen heb je een nieuwe. (2 keer ervaring hiermee...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je moet zeggen dat hij is gejat, dan heb je binnen no-time een nieuwe.
Even afkloppen, maar ik heb al bijna 4,5 jaar een (studenten) ov chipkaart, het eerste type en hij doet het nog steedsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
In 2-3 dagen heb je een nieuwe. (2 keer ervaring hiermee...)
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is dat ding later niet ingekort tot Maastricht? Ik heb namelijk nog ergens foto's van een getrokken trein in Zwolle die vertrok van spoor 1 naar Maastricht. 1100 met minstens 12 rijtuigen erachter. Reed 1 of 2 keer per dag geloof ik?
Mijn SOV-kaart verloopt over een maandje maar gebruik ik al even niet meer aangezien hij slecht reageerde. Gebruik nu een Valleilijn-railatiekaart. Was wel lastig om dat reisproduct over te zetten. Niemand bij Duo of ov-chipkaart wist hoe dat moest als je al een andere chipkaart in bezit had. Kwam er uiteindelijk op neer dat ik reisrecht moest stoppen en verwijderen van kaart 1 om dan opnieuw aan te vragen en op kaart 2 te laden. Eer dat iemand mij dat vertelde én dat het gedaan was duurde een paar weken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Even afkloppen, maar ik heb al bijna 4,5 jaar een (studenten) ov chipkaart, het eerste type en hij doet het nog steeds
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat straks gaat. Maar misschien valt het mee, op het moment dat mijn kaart verloopt studeer ik waarschijnlijk voor een paar maanden in het buitenland dus dan heb ik mijn reisrecht stopgezet. Als ik dan terug ben koop ik een nieuwe kaart en hopelijk kan mijn reisrecht daar dan gewoon op. We gaan het beleven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Mijn SOV-kaart verloopt over een maandje maar gebruik ik al even niet meer aangezien hij slecht reageerde. Gebruik nu een Valleilijn-railatiekaart. Was wel lastig om dat reisproduct over te zetten. Niemand bij Duo of ov-chipkaart wist hoe dat moest als je al een andere chipkaart in bezit had. Kwam er uiteindelijk op neer dat ik reisrecht moest stoppen en verwijderen van kaart 1 om dan opnieuw aan te vragen en op kaart 2 te laden. Eer dat iemand mij dat vertelde én dat het gedaan was duurde een paar weken.
Wordt zondag herhaald op tvquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef Bitlord het volgende:
Heeft iemand de aflevering van Panorama opgeslagen? Ik ben bang dat ie er morgen niet meer opstaat terwijl ik m dan pas kan bekijken? De vlamingen hebben geen uitzendinggemist zoals wij.
Schrijf nou eerst maar eens een bestseller of zo, hoeft niet per se een goed boek te zijn.quote:
"Ieder weekend onbeperkt op stap"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef dennistd het volgende:
In de tunnel van Ede-Wageningen hing afgelopen week wel heel veel NS Weekend Vrij-reclame:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |