Ik heb er zin inquote:Op zondag 12 januari 2014 15:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hey Mono, hoe laat pakken we zaterdag de trein naar Hengelo-o-o?
Deze is ook nog op de route: http://www.nnttm.nl/quote:Op zondag 12 januari 2014 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor zo ver mogelijk ja. Al een tijdje
Dan kan ie misschien zijn vooraangekochte tickets aan mij verhandelen. Ga ik wel met Mono en Ziggy^3 mee vanaf Groningen.quote:
nopequote:
ik reis vanaf Leeuwarden, omdat dit zaterdagavond ook mijn eindpunt zal zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 16:15 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dan kan ie misschien zijn vooraangekochte tickets aan mij verhandelen. Ga ik wel met Mono en Ziggy^3 mee vanaf Groningen.
ach ja, zo heette het vroeger en zo hebben ze het nu weer genoemdquote:Op zondag 12 januari 2014 16:29 schreef James1988 het volgende:
Gekke Groningers met hun 'Hoofdstation'
Ja, maar het gaat ook altijd alleen maar over Groningenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:29 schreef James1988 het volgende:
Gekke Groningers met hun 'Hoofdstation'
Ach ja, zolang Deventer geen centraal heeft valt het aantal mogelijkheden om het te missen wel mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat ook altijd alleen maar over GroningenNooit over een ander hoofdstation.
Net zoals sommige volksstammen denken dat het enige "Centraal" van Nederland het centraal station van Amsterdam is
Eine Tasse Kaffee bittequote:Op zondag 12 januari 2014 17:03 schreef Peter het volgende:
Ik stap zaterdag in Amersfoort op de Pimpel. Aankomst 10:17 op Deventer. Ik neem aan dat ik in de bordbistro zit.
Dat neem ik ook aan. Als het goed is heeft greavy de hele bistro (of jah, BordRestaurant natuurlijk) al bezet vanaf (gaatieweerquote:Op zondag 12 januari 2014 17:03 schreef Peter het volgende:
Ik stap zaterdag in Amersfoort op de Pimpel. Aankomst 10:17 op Deventer. Ik neem aan dat ik in de bordbistro zit.
Met de nodige verlengsnoeren uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan. Als het goed is heeft greavy de hele bistro (of jah, BordRestaurant natuurlijk) al bezet vanaf (gaatieweer) Centraal
En heggenscharen om het ongewenste volk weg te snoeienquote:Op zondag 12 januari 2014 17:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Met de nodige verlengsnoeren uiteraard.
Volgens mij wel. Dat kruidvatkaartje is pas geldig vanaf het eerste station vanaf de grensquote:Op zondag 12 januari 2014 17:08 schreef Peter het volgende:
Ik ben er alleennog niet achter of ik nu nog een apart kaartje moet halen voor Leer-eerste-NL-station... De Arriva klantenservice heeft al 8 dagen nodig om een antwoord te verzinnen..
Kan je niet gewoon bliepen in Leer?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat kruidvatkaartje is pas geldig vanaf het eerste station vanaf de grens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |