abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135262858
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef Braddie het volgende:
Dat je alles bij elkaar 100 lessen hebt gehad zegt helemaal NIKS als je er een jaren lange pauze tussen hebt gehad, echt niet.
Vandaar dat je bij het CBR ook altijd die herexamens/bijscholing hebt enzo...

Nee druif, als je je proeve van bekwaamheid (examen) succesvol hebt afgerond mag je rijden voor je godganse leven. Het is niet normaal dat als je een paar niet hebt gereden je NIKS meer weet.
pi_135263936
Ik ken mensen die 20 jaar geleden hun rijbewijs hebben gehaald, en daarna nooit meer een auto hebben bestuurd (vanwege angst/onzekerheid). Of mensen die de snelweg niet op durven.

Ik zal niet eens beginnen aan een rijbewijs. Voel me meestal niet op m'n gemak in een auto (opgesloten gevoel) dus daarom fiets ik liever. Met de fiets is alles sowieso makkelijk te bereiken als je in de stad woont.
pi_135265700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:06 schreef Deshain het volgende:

[..]

Vandaar dat je bij het CBR ook altijd die herexamens/bijscholing hebt enzo...

Nee druif, als je je proeve van bekwaamheid (examen) succesvol hebt afgerond mag je rijden voor je godganse leven. Het is niet normaal dat als je een paar niet hebt gereden je NIKS meer weet.
Tja, en TS heeft de ziekte van Korsakov waardoor ze zich niks meer herinnert. Beter kapt ze gewoon met rijlessen nemen. And remember kids; alcohol is slecht voor je.
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 11:20:27 #279
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135266819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee, ik vind het absoluut niet eng om te rijden. Maar ik heb door mijn verleden met rijlessen een behoorlijke onzekerheid in me. En daar moet ik vanaf, ik moet zelf ook écht gaan geloven dat ik het kan.

Geen verkeerservaring met een brommer.

En een bril heb ik, maar ik zie borden vrij laat pas echt goed. Ik moet nog de ogentest doen, maar ik heb met vriend geoefend (25 meter) en die zag ik met enige moeite wel. Ik heb er geen last van tijdens het rijden.
Totdat je iemand doodrijdt.
Fuck the EBU.
pi_135266874
Nu ik de posthistory van TS heb doorgenomen snap ik dat ze niet helemaal toerekeningsvatbaar is.
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 11:24:53 #281
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135266949
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Nu ik de posthistory van TS heb doorgenomen snap ik dat ze niet helemaal toerekeningsvatbaar is.
Ik heb geen zin om die hele posthistory door te nemen want daar heb ik geen tijd voor, maar heb je 't verhaal in een notedop misschien?
Breitling - Instruments for Professionals
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 11:27:53 #282
288245 crew  Moira
pi_135267047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om die hele posthistory door te nemen want daar heb ik geen tijd voor, maar heb je 't verhaal in een notedop misschien?
Dit idd. Ik zie zo snel geen mooie topics :o
Fuck the EBU.
pi_135267201
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Totdat je iemand doodrijdt.
Ik moest in de schemering een nummerbord op 25 meter nog goed kunnen lezen.... is dat geen rijexamen eis meer tegenwoordig?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 11:34:38 #284
288245 crew  Moira
pi_135267248
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:33 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik moest in de schemering een nummerbord op 25 meter nog goed kunnen lezen.... is dat geen rijexamen eis meer tegenwoordig?
Slechte ogen is slechts één van TS' vele problemen in het verkeer :')
Laten we maar hopen dat de examinators van TS in de toekomst ook zien wat een hopeloze zaak het is, en zo iemand nooit de weg op laten gaan ;(
Fuck the EBU.
pi_135267279
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Slechte ogen is slechts één van TS' vele problemen in het verkeer :')
Laten we maar hopen dat de examinators van TS in de toekomst ook zien wat een hopeloze zaak het is, en zo iemand nooit de weg op laten gaan ;(
Ja ik las het, net als de voorganger ben ik te lui om het op te zoeken wat er allemaal wel niet aan de hand is :')
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_135267298
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik begrijp de koppigheid ook niet zo goed. Accepteer toch dat je het niet kunt in plaats van stug vol blijven houden dat je wat langzamer leert. Er zijn mensen met een bijzonder laag IQ die hun rijbewijs snel kunnen halen. Het is een vaardigheid, geen lesstof.

Duidelijk een product van de politieke correctheid in Nederland waardoor iedereen wordt aangepraat dat ze net zoveel kunnen als ieder ander. Dikke onzin, mensen zijn niet gelijk.
Hier ben ik het toch wel mee eens.
pi_135267344
Nevermind, heb ook helemaal geen zin in roddelen
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 11:40:02 #288
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135267428
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben gestopt na een topic over hoe ze door knallen met O&N agressief werd en dingen tegen de muur gooide, en een ranzige sekschat die ze startte om 00:00 op 1 januari. Samen met geruchten over alcoholgebruik weet ik wel genoeg.
Nou dat er iets met TS aan de hand is snapte ik wel nadat ik alleen dit topic had gelezen, want zo slecht kunnen rijden na 100 lessen icm het afschuiven van verantwoordelijkheid en de naiviteit (ik het t aan de instructeur gevraagd!) leidde er bij mij ook toe dat ik dacht van 'something's goin' on here'.

Maar schijnbaar heeft zij een apart verleden. Overigens...knallen met O&N leiden tot agressiviteit waarbij ze dingen tegen de muur gooit maar tegelijkertijd start ze exact om middernacht ook een chat, terwijl ze agressief is..? ehh...k.. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135267442
Even maar teruggekeken...

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 21:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee ff serieus: ik word heel gevaarlijk als ik écht schrik. -O-
Beter boter tegen de muur dan met een mes achter ze aangaan, zei ik ook al tegen vriend.
Geldt dat ook tijdens het autorijden? Moet er niet aan denken om iemand in het verkeer tegen te komen die gevaarlijk wordt als-ie schrikt, want dat laatste kan nogal plotseling gebeuren soms.
pi_135267728
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

We hebben afgesproken per les te kijken hoe het gaat. Ik heb dus ook geen pakket. Tsja, dat is duurder, maar goed: mijn vader betaald.
Ik vroeg me trouwens na het lezen hiervan af hoe oud je was. En hoe oud je vriend was, omdat hij al 17 jaar z'n rijbewijs heeft.

quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Brummetje_ het volgende:
29 jaar.

Ik heb eerlijk kunnen zeggen dat ik een SV van 53 had, terwijl ik 25 was.
Geen idee of je huidige vriendje ook deze seksvriend van 53 is, was immers 4 jaar geleden.

­
­
­
Het blijft vreemd voor me om het te lezen. Je bent 29, je hebt meer dan 100 lessen gevolgd en lest nog steeds, maar bovenop alles betaalt je vader je rijlessen. Hij financieert je naïviteit om het maar zo te zeggen.

Onbegrijpelijk hoe makkelijk je over het betalen van je rijlessen praat... Geen pakket dus duurder, maar ach, m'n pappie betaalt dus het zit wel goed. En dat terwijl je 29 bent en dat geld vast veel beter kunt investeren.

Ik wil je gewoon niet op dezelfde weg waar ik ook op rijd. Je bent gewoon niet bekwaam, laat staan alert. En vooral dat laatste baart me zorgen na het behalen van je rijbewijs (en dus 'bekwaam' zijn).
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 11:54:39 #291
288245 crew  Moira
pi_135267858
ZarGon is mijn held. Zelden een post van hem gelezen waar ik het níét roerend mee eens was! ^O^
Fuck the EBU.
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:58:14 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135267944
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vroeg me trouwens na het lezen hiervan af hoe oud je was. En hoe oud je vriend was, omdat hij al 17 jaar z'n rijbewijs heeft.

[..]

Geen idee of je huidige vriendje ook deze seksvriend van 53 is, was immers 4 jaar geleden.

­
­
­
Het blijft vreemd voor me om het te lezen. Je bent 29, je hebt meer dan 100 lessen gevolgd en lest nog steeds, maar bovenop alles betaalt je vader je rijlessen. Hij financieert je naïviteit om het maar zo te zeggen.

Onbegrijpelijk hoe makkelijk je over het betalen van je rijlessen praat... Geen pakket dus duurder, maar ach, m'n pappie betaalt dus het zit wel goed. En dat terwijl je 29 bent en dat geld vast veel beter kunt investeren.

Ik wil je gewoon niet op dezelfde weg waar ik ook op rijd. Je bent gewoon niet bekwaam, laat staan alert. En vooral dat laatste baart me zorgen na het behalen van je rijbewijs (en dus 'bekwaam' zijn).
haar vader probeert zijn schuldgevoel af te kopen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135268418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben klaar met dit topic. Ik laat het links liggen en reageer niet meer. Van mij mag het zelfs dicht. Toedeloe!
Je hoorde weer eens niet wat je wilde horen?
Ik zie je alleen maar in het verweer gaan ipv de luisteren naar de adviezen die gegeven worden.

Tip: zoek eens op user FusionFreak en 'rijlessen'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_135268628
Een seksvriend van 53 hebben terwijl je zelf 25 bent. 8)7 Het is toch niet zo moeilijk om een man te strikken voor seks? Neem er dan een die niet over de houdbaarheidsdatum is. :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135269560
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:20 schreef Fascination het volgende:
Een seksvriend van 53 hebben terwijl je zelf 25 bent. 8)7 Het is toch niet zo moeilijk om een man te strikken voor seks? Neem er dan een die niet over de houdbaarheidsdatum is. :{
Damaged goods. Daar lopen mannen met een grote boog omheen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:08:34 #296
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_135270172
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

haar vader probeert zijn schuldgevoel af te kopen.
Totdat ze een bloedbad veroorzaakt.

Want reken maar dat het dan aan papa, aan de instructeur, aan de examinator, aan haar vriend en aan FOK! ligt. Maar vooral niét haar schuld. :{
pi_135270255
Stop alsjeblieft direct met die rijlessen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 13:17:46 #298
288245 crew  Moira
pi_135270533
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je hoorde weer eens niet wat je wilde horen?
Ik zie je alleen maar in het verweer gaan ipv de luisteren naar de adviezen die gegeven worden.

Tip: zoek eens op user FusionFreak en 'rijlessen'.
Inderdaad aardig te vergelijken met elkaar :')
PTA / Waar examen zonder opnieuw VEEL rijlessen??
WGR / Rijlessen met 42 jaar
R&P / Psychiater moet rijgeschiktheid beoordelen.
WGR / Hoevaak bezwaar aantekenen?
WGR / Rechtzaak tegen CBR/Hoorzitting

Die koppigheid :'( En dan daar andere levens mee in gevaar brengen, en het zelf niet eens beseffen :'(

[ Bericht 15% gewijzigd door Moira op 09-01-2014 13:24:00 ]
Fuck the EBU.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:21:49 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_135270697
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:20 schreef Fascination het volgende:
Nou heb ik geen ervaring met dat soort dingen, maar als zij het liever met oudere mannen doet is dat toch haar pakkie an? heeft verder niets met dit topic te maken geloof ik?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_135271598
Ik ga ermee door tot ik hem heb!

Ik heb 'm namelijk nodig voor eventueel naar werk verder weg te kunnen rijden (of willen jullie gewoon niet dat ik nog aan het werk ga?!). Plus het zou fijn zijn voor mijn vriend dat hij eens alcohol kan drinken op een feestje en ik terug rij. Ik drink zelf namelijk toch nooit (niet echt lekker plus het mag niet als je diabetes hebt).

Ik zal in het begin, als ik hem heb gehaald nooit 's avonds rijden (ivm met donker) en nooit in het buitenland (eerst maar eens in NL goed leren rijden, bij daglicht). Plus - wat ik al zei - mijn vriend zit dan naast me. Gewoon voor het geval dat. Niet omdat ik denk dat ik niet kan rijden. Want dat kan ik wel en zal ik ook nog beter leren.

Ik heb de topics van FF een beetje doorgelezen, maar zijn verhaal is totaal anders dan de mijne.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')