Vandaar dat je bij het CBR ook altijd die herexamens/bijscholing hebt enzo...quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef Braddie het volgende:
Dat je alles bij elkaar 100 lessen hebt gehad zegt helemaal NIKS als je er een jaren lange pauze tussen hebt gehad, echt niet.
Tja, en TS heeft de ziekte van Korsakov waardoor ze zich niks meer herinnert. Beter kapt ze gewoon met rijlessen nemen. And remember kids; alcohol is slecht voor je.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:06 schreef Deshain het volgende:
[..]
Vandaar dat je bij het CBR ook altijd die herexamens/bijscholing hebt enzo...
Nee druif, als je je proeve van bekwaamheid (examen) succesvol hebt afgerond mag je rijden voor je godganse leven. Het is niet normaal dat als je een paar niet hebt gereden je NIKS meer weet.
Totdat je iemand doodrijdt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee, ik vind het absoluut niet eng om te rijden. Maar ik heb door mijn verleden met rijlessen een behoorlijke onzekerheid in me. En daar moet ik vanaf, ik moet zelf ook écht gaan geloven dat ik het kan.
Geen verkeerservaring met een brommer.
En een bril heb ik, maar ik zie borden vrij laat pas echt goed. Ik moet nog de ogentest doen, maar ik heb met vriend geoefend (25 meter) en die zag ik met enige moeite wel. Ik heb er geen last van tijdens het rijden.
Ik heb geen zin om die hele posthistory door te nemen want daar heb ik geen tijd voor, maar heb je 't verhaal in een notedop misschien?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Nu ik de posthistory van TS heb doorgenomen snap ik dat ze niet helemaal toerekeningsvatbaar is.
Dit idd. Ik zie zo snel geen mooie topicsquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die hele posthistory door te nemen want daar heb ik geen tijd voor, maar heb je 't verhaal in een notedop misschien?
Ik moest in de schemering een nummerbord op 25 meter nog goed kunnen lezen.... is dat geen rijexamen eis meer tegenwoordig?quote:
Slechte ogen is slechts één van TS' vele problemen in het verkeerquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:33 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik moest in de schemering een nummerbord op 25 meter nog goed kunnen lezen.... is dat geen rijexamen eis meer tegenwoordig?
Ja ik las het, net als de voorganger ben ik te lui om het op te zoeken wat er allemaal wel niet aan de hand isquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slechte ogen is slechts één van TS' vele problemen in het verkeer
Laten we maar hopen dat de examinators van TS in de toekomst ook zien wat een hopeloze zaak het is, en zo iemand nooit de weg op laten gaan
Hier ben ik het toch wel mee eens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik begrijp de koppigheid ook niet zo goed. Accepteer toch dat je het niet kunt in plaats van stug vol blijven houden dat je wat langzamer leert. Er zijn mensen met een bijzonder laag IQ die hun rijbewijs snel kunnen halen. Het is een vaardigheid, geen lesstof.
Duidelijk een product van de politieke correctheid in Nederland waardoor iedereen wordt aangepraat dat ze net zoveel kunnen als ieder ander. Dikke onzin, mensen zijn niet gelijk.
Nou dat er iets met TS aan de hand is snapte ik wel nadat ik alleen dit topic had gelezen, want zo slecht kunnen rijden na 100 lessen icm het afschuiven van verantwoordelijkheid en de naiviteit (ik het t aan de instructeur gevraagd!) leidde er bij mij ook toe dat ik dacht van 'something's goin' on here'.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na een topic over hoe ze door knallen met O&N agressief werd en dingen tegen de muur gooide, en een ranzige sekschat die ze startte om 00:00 op 1 januari. Samen met geruchten over alcoholgebruik weet ik wel genoeg.
Geldt dat ook tijdens het autorijden? Moet er niet aan denken om iemand in het verkeer tegen te komen die gevaarlijk wordt als-ie schrikt, want dat laatste kan nogal plotseling gebeuren soms.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee ff serieus: ik word heel gevaarlijk als ik écht schrik.![]()
Beter boter tegen de muur dan met een mes achter ze aangaan, zei ik ook al tegen vriend.
Ik vroeg me trouwens na het lezen hiervan af hoe oud je was. En hoe oud je vriend was, omdat hij al 17 jaar z'n rijbewijs heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
We hebben afgesproken per les te kijken hoe het gaat. Ik heb dus ook geen pakket. Tsja, dat is duurder, maar goed: mijn vader betaald.
Geen idee of je huidige vriendje ook deze seksvriend van 53 is, was immers 4 jaar geleden.quote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Brummetje_ het volgende:
29 jaar.
Ik heb eerlijk kunnen zeggen dat ik een SV van 53 had, terwijl ik 25 was.
haar vader probeert zijn schuldgevoel af te kopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg me trouwens na het lezen hiervan af hoe oud je was. En hoe oud je vriend was, omdat hij al 17 jaar z'n rijbewijs heeft.
[..]
Geen idee of je huidige vriendje ook deze seksvriend van 53 is, was immers 4 jaar geleden.
Het blijft vreemd voor me om het te lezen. Je bent 29, je hebt meer dan 100 lessen gevolgd en lest nog steeds, maar bovenop alles betaalt je vader je rijlessen. Hij financieert je naïviteit om het maar zo te zeggen.
Onbegrijpelijk hoe makkelijk je over het betalen van je rijlessen praat... Geen pakket dus duurder, maar ach, m'n pappie betaalt dus het zit wel goed. En dat terwijl je 29 bent en dat geld vast veel beter kunt investeren.
Ik wil je gewoon niet op dezelfde weg waar ik ook op rijd. Je bent gewoon niet bekwaam, laat staan alert. En vooral dat laatste baart me zorgen na het behalen van je rijbewijs (en dus 'bekwaam' zijn).
Je hoorde weer eens niet wat je wilde horen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben klaar met dit topic. Ik laat het links liggen en reageer niet meer. Van mij mag het zelfs dicht. Toedeloe!
Damaged goods. Daar lopen mannen met een grote boog omheen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:20 schreef Fascination het volgende:
Een seksvriend van 53 hebben terwijl je zelf 25 bent.Het is toch niet zo moeilijk om een man te strikken voor seks? Neem er dan een die niet over de houdbaarheidsdatum is.
Totdat ze een bloedbad veroorzaakt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
haar vader probeert zijn schuldgevoel af te kopen.
Inderdaad aardig te vergelijken met elkaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hoorde weer eens niet wat je wilde horen?
Ik zie je alleen maar in het verweer gaan ipv de luisteren naar de adviezen die gegeven worden.
Tip: zoek eens op user FusionFreak en 'rijlessen'.
Nou heb ik geen ervaring met dat soort dingen, maar als zij het liever met oudere mannen doet is dat toch haar pakkie an? heeft verder niets met dit topic te maken geloof ik?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:20 schreef Fascination het volgende:
Een seksvriend van 53 hebben terwijl je zelf 25 bent.Het is toch niet zo moeilijk om een man te strikken voor seks? Neem er dan een die niet over de houdbaarheidsdatum is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |