Ik heb extreem veel last van nervositeit en angsten tijdens het rijden, heb komende week een afspraak met mijn huisarts voor een verklaring om hopelijk vervroegt te mogen afrijden op het BNOR, helaas moet ik minimaal 1 keer een gewoon CBR hebben gehad om vervroegt op BNOR te mogen. Dit is voor mij nog de enigste mogelijkheid om het te kunnen halen maar dan moet er wel een rijschool zijn die meewerkt geen enkele rijschool wilt mij zonder dat ze met opnieuw veel rijllessen verkopen een examen voor mij aanvragen. Is het mischien ook mogelijk om zelf een praktijk examen aan te vragen via het CBR?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je na 15 jaar, 140 lessen en 6 examens nog steeds geen rijbewijs hebt, zou je je er dan niet bij neerleggen dat je het gewoon niet kunt?
Ik bedoel het niet naar of zo hoor. Ik rijd zelf ook als een krant. Maar blijkbaar heb je er gewoon geen talent voor.
Ik dnek dat je dat het beste aan het CBR kunt vragen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb extreem veel last van nervositeit en angsten tijdens het rijden, heb komende week een afspraak met mijn huisarts voor een verklaring om hopelijk vervroegt te mogen afrijden op het BNOR, helaas moet ik minimaal 1 keer een gewoon CBR hebben gehad om vervroegt op BNOR te mogen. Dit is voor mij nog de enigste mogelijkheid om het te kunnen halen maar dan moet er wel een rijschool zijn die meewerkt geen enkele rijschool wilt mij zonder dat ze met opnieuw veel rijllessen verkopen een examen voor mij aanvragen. Is het mischien ook mogelijk om zelf een praktijk examen aan te vragen via het CBR?
Eens. Veels te gevaarlijk onzekere mensen op de weg. (te zelfverzekerde mensen ook, maar daar hebben we het nu niet over)quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik geloof dat ik jou liever niet op de weg zie, no offence
we hebben het hier over examenvrees, geen verkeer-fobiequote:Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Eens. Veels te gevaarlijk onzekere mensen op de weg. (te zelfverzekerde mensen ook, maar daar hebben we het nu niet over)
Dus NIET alleen bij examens!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb extreem veel last van nervositeit en angsten tijdens het rijden, heb komende week een afspraak met mijn huisarts voor een verklaring om hopelijk vervroegt te mogen afrijden op het BNOR, helaas moet ik minimaal 1 keer een gewoon CBR hebben gehad om vervroegt op BNOR te mogen. Dit is voor mij nog de enigste mogelijkheid om het te kunnen halen maar dan moet er wel een rijschool zijn die meewerkt geen enkele rijschool wilt mij zonder dat ze met opnieuw veel rijllessen verkopen een examen voor mij aanvragen. Is het mischien ook mogelijk om zelf een praktijk examen aan te vragen via het CBR?
dat staat er nietquote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Cyaa het volgende:
[..]
we hebben het hier over examenvrees, geen verkeer-fobie![]()
Waarom zouden we je dan in godsnaam op de openbare weg laten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb extreem veel last van nervositeit en angsten tijdens het rijden,
Goh, ik heb al 6000 euro in die bodemloze put gegooid, zal ik nu daar mee stoppen, of de rest van mn leven al mn geld in die put gooien?quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Cyaa het volgende:
even snel rekenen en ik kom aan ruim 6000 euro aan rijlessen en examens...
zonde om nu nog te kappen![]()
en mocht hij het ooit halen daarna nog meer geld uitgeven aan schaden die ik hem wel zie rijden en nog ergens misschien wel dat ie tegen mensen aan rijdtquote:Op zondag 23 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goh, ik heb al 6000 euro in die bodemloze put gegooid, zal ik nu daar mee stoppen, of de rest van mn leven al mn geld in die put gooien?
nee of 6000 weggooien of er nog wat tegen aan smijten en nog een keer proberen...hij is nu toch al langs the point of no return, die lag in mijn ogen al 4000 euro terug. ook al zou er bij mij ook wel een lampje gaan branden na 6 gefaalde examens of ik niet eens moest stoppenquote:Op zondag 23 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goh, ik heb al 6000 euro in die bodemloze put gegooid, zal ik nu daar mee stoppen, of de rest van mn leven al mn geld in die put gooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |