abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53369652
Omdat ik bij alle offertes en navraag bij rijscholen voor een praktijk examen, willen ze mij alleen examen laten doen indien ik tot het eindeloze ga rijlessen en overgeleverd ben aan de willekeur van de instrukteur of rijschoolhouder wanneer ik mag opgaan. Weet iemand hier een rijschool in het zuiden (Heerlen, Kerkrade of omstreken) waar ik zonder verdere verplichtingen een gewoon CBR examen en eventueel een BNOR kan aanvragen? Waarbij ik dan tussentijds wat lessen kan nemen tot het examen zonder dat de rijschool gaat bepalen wanneer ik mag afrijden.

Alstublief niet alweer allerlij intesten, proeflessen en tig rijlessen!! Heb al meer dan 140 lessen en 6 examens gehad bij verschillende rijscholen de afgelopen 15 jaar!

PM voor eventuele adressen van rijscholen.

Mijn e mail: cornel40@planet.nl
pi_53369691
misschien he... maar een ideetje... kun je gewoon niet rijden
140 lessen en 6 keer op in 15 jaar
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53369732
Als je na 15 jaar, 140 lessen en 6 examens nog steeds geen rijbewijs hebt, zou je je er dan niet bij neerleggen dat je het gewoon niet kunt?

Ik bedoel het niet naar of zo hoor. Ik rijd zelf ook als een krant. Maar blijkbaar heb je er gewoon geen talent voor.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 21 september 2007 @ 23:03:50 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_53369742
Er is een reden waarom de instructeur er voor kiest om jou eerst te laten lessen ipv meteen voor een examen te laten gaan....
En nee, dat is geen financiele....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_53369913
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je na 15 jaar, 140 lessen en 6 examens nog steeds geen rijbewijs hebt, zou je je er dan niet bij neerleggen dat je het gewoon niet kunt?

Ik bedoel het niet naar of zo hoor. Ik rijd zelf ook als een krant. Maar blijkbaar heb je er gewoon geen talent voor.
Ik heb extreem veel last van nervositeit en angsten tijdens het rijden, heb komende week een afspraak met mijn huisarts voor een verklaring om hopelijk vervroegt te mogen afrijden op het BNOR, helaas moet ik minimaal 1 keer een gewoon CBR hebben gehad om vervroegt op BNOR te mogen. Dit is voor mij nog de enigste mogelijkheid om het te kunnen halen maar dan moet er wel een rijschool zijn die meewerkt geen enkele rijschool wilt mij zonder dat ze met opnieuw veel rijllessen verkopen een examen voor mij aanvragen. Is het mischien ook mogelijk om zelf een praktijk examen aan te vragen via het CBR?
pi_53369939
ik weet niet hoor maar misschien is het ook niet zo veilig voor de samenleving?
als jij last hebt van extreem veel nervositeit en angsten?

geef het gewoon op man!
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:12:17 #7
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_53369965
Ik geloof dat ik jou liever niet op de weg zie, no offence
Ook geen sig dus
pi_53370021
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik heb extreem veel last van nervositeit en angsten tijdens het rijden, heb komende week een afspraak met mijn huisarts voor een verklaring om hopelijk vervroegt te mogen afrijden op het BNOR, helaas moet ik minimaal 1 keer een gewoon CBR hebben gehad om vervroegt op BNOR te mogen. Dit is voor mij nog de enigste mogelijkheid om het te kunnen halen maar dan moet er wel een rijschool zijn die meewerkt geen enkele rijschool wilt mij zonder dat ze met opnieuw veel rijllessen verkopen een examen voor mij aanvragen. Is het mischien ook mogelijk om zelf een praktijk examen aan te vragen via het CBR?
Ik dnek dat je dat het beste aan het CBR kunt vragen?

Maar als je last hebt van angsten en nervositeit tijdens het rijden, bespaar jezelf die ellende en laat je rijden?
pi_53370037
Zo'n instructeur weet prima waar de lat ligt. Als de instructeur ziet dat het niet gaat lukken, dan kan je beter hem/haar daarin vertrouwen dan het opnieuw te proberen en weer te zakken.
pi_53370251
vriend...stop, koop je zelf een mooie fiets of een scooter en zorg dat je theorie voor je scooter krijgt want auto rijden kun je niet
pi_53371008
Waar zouden we zijn
zonder de trein?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53371337
Ben ook 2 keer gezakt voor ik het gehaald heb.
Uiteindelijk afgereden in Weert bij van Cranenbroek, zeer rustige/relaxte instructeur gehad daar.
pi_53372068
Blijf lekker op je fietsje, met je nervositeit.
  zaterdag 22 september 2007 @ 14:15:51 #14
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_53380112
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik geloof dat ik jou liever niet op de weg zie, no offence
Eens. Veels te gevaarlijk onzekere mensen op de weg. (te zelfverzekerde mensen ook, maar daar hebben we het nu niet over)
Horrible Cunt!
pi_53417576
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Eens. Veels te gevaarlijk onzekere mensen op de weg. (te zelfverzekerde mensen ook, maar daar hebben we het nu niet over)
we hebben het hier over examenvrees, geen verkeer-fobie
pi_53417691
quote:

[..]

Dus NIET alleen bij examens!
pi_53417703
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Cyaa het volgende:

[..]

we hebben het hier over examenvrees, geen verkeer-fobie
dat staat er niet
er staat tijdens het rijden
dus laten we er maar vanuit gaan dat het gaat om het rijden in het algemeen anders was het wel op te lossen met je rij-bedrijf
pi_53417756
quote:

[..]

Ik heb extreem veel last van nervositeit en angsten tijdens het rijden,
Waarom zouden we je dan in godsnaam op de openbare weg laten?
Gevaarlijk!!

Afschieten
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_53418188
even snel rekenen en ik kom aan ruim 6000 euro aan rijlessen en examens...

zonde om nu nog te kappen
pi_53418239
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Cyaa het volgende:
even snel rekenen en ik kom aan ruim 6000 euro aan rijlessen en examens...

zonde om nu nog te kappen
Goh, ik heb al 6000 euro in die bodemloze put gegooid, zal ik nu daar mee stoppen, of de rest van mn leven al mn geld in die put gooien?
pi_53418306
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Afschieten
Nou nou nou.
pi_53418380
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Goh, ik heb al 6000 euro in die bodemloze put gegooid, zal ik nu daar mee stoppen, of de rest van mn leven al mn geld in die put gooien?
en mocht hij het ooit halen daarna nog meer geld uitgeven aan schaden die ik hem wel zie rijden en nog ergens misschien wel dat ie tegen mensen aan rijdt
pi_53418706
Dit topic bewijst dat het CBR best puik is!
pi_53421940
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nee of 6000 weggooien of er nog wat tegen aan smijten en nog een keer proberen...hij is nu toch al langs the point of no return, die lag in mijn ogen al 4000 euro terug. ook al zou er bij mij ook wel een lampje gaan branden na 6 gefaalde examens of ik niet eens moest stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')