SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 07-01-2014 22:44:58 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Je bent gewoon een faggotpussycuntofmanletsociety.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh fuck man, door change of plans ben ik nog in Roffa![]()
Morgen/donderdag avond gaat lukken.
Kan wel, maar geef geen neuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ban me dan als je kan!!!!
kankerdruk zelfs, ik kan het nauwelijks hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Meteen weer druk nu de echte eckte terug zijn.
Geintje toch mattie!quote:
Ik heb ontslag genomen brah.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De credits van mijn kombek zijn trouwens voor de pompbediende van de Esso te Oude Pekela!!
Dit geheel terzijde.
WWWAT??!quote:
Ja, geen zin meer en aflopend contract. Dus ik zeg tegen hem: Loop maar naar de pomp.quote:
Riep hij, terwijl hij bevend op zijn pootjes in de sportschool stond te FOK!ken op zijn verouderde iPhone.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer en aflopend contract. Dus ik zeg tegen hem: Loop maar naar de pomp.
Haha, moest 'ie wel lachen.
Alsnog werkloos natuurlijk.
Kankersmerig!quote:
Olle Pekel out of all places, mi kanki Frikandel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De credits van mijn kombek gaan trouwens naar de pompbediende van de ESSO te Oude Pekela.
Dit geheel terzijde.
Shout out naar Klokov (de eckt eckte dan)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Meteen weer druk nu de echte eckte terug zijn.
daar zeg je wat, over Herqules gesprokenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shout out naar Klokov (de eckt eckte dan)
da's juist een afleidingsmanouvre van die rus, die russen zijn gewiekstquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso is Herqules van VMS, met zijn griekse propaganda.
Nah, dat zou er teveel bovenop liggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
Walhalla voor alle wereldvreemde truckers uit Tjechie-Slowakije en omstreken. Althans toen VMS er nog gehaktballen aan het draaien was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Olle Pekel out of all places, mi kanki Frikandel.
wist je dat propaganda afkomstig is uit het latijn en dat het uitbreiden of voortplanten betekentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
Dat zou ik ook zeggen. Mij maak je niet meer gek met die kloons man. Ik heb hier echt een neusje voor voortaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, dat zou er teveel bovenop liggen.
Nog een keer zo'n kankerfeitje he. Nobody likes a smartass.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Herqules het volgende:
[..]
wist je dat propaganda afkomstig is uit het latijn en dat het uitbreiden of voortplanten betekent
sry, mijn welgemeende excuses dat ik zo kkslim benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n kankerfeitje he. Nobody likes a smartass.
he niet met kanker schelden dat vinden ze niet leuk op fok kankergekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef Herqules het volgende:
[..]
sry, mijn welgemeende excuses dat ik zo kkslim ben
haha ok sry dacht dat het juist gebruikelijk was op fok. zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
he niet met kanker schelden dat vinden ze niet leuk op fok kankergek
nouja dit topic heet inmiddels de gymquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
"kijk mij eens hardcore zijn en jullie niet"
Stel je anders even voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Herqules het volgende:
[..]
haha ok sry dacht dat het juist gebruikelijk was op fok. zal niet meer gebeuren
Laat je niet gek maken man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Werd met de nek aangekeken, maar boeit me niet. Die mensen snappen niet dat er geen 3dagenhetisineenslenteindewintercut bestaat.
Fck dis shit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een faggotpussycuntofmanletsociety.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Werd met de nek aangekeken, maar boeit me niet. Die mensen snappen niet dat er geen 3dagenhetisineenslenteindewintercut bestaat.
je moet em wel hier in rocken, helemaal hip op dit momentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
:S flikekr ga weg dit is een manlet topicquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Herqules het volgende:
[..]
Herqules
Nijmegen
1,94
Blond
motto: carpe diem
Ik vroeg niet eens om je lengte. Manlet gespot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Herqules het volgende:
[..]
Herqules
Nijmegen
1,94
Blond
oeps sry moest 1,49 zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vroeg niet eens om je lengte. Manlet gespot.
Pleuris...!quote:
Dan ga ik maar weer...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
:S flikekr ga weg dit is een manlet topic
Heb in een ver en duister verleden daar wat dingen gepost. Kreeg gezeur op mijn traps en aanhoudende DM's van huisvrouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef G.R.S. het volgende:
waarom posten jullie niet in het sexy en gewaagd topic
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
ik zie alleen maar skinny people
Dat is zon beetje het autistische topic van fokquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef G.R.S. het volgende:
Nu niet meer toch met huidige pics?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb in een ver en duister verleden daar wat dingen gepost. Kreeg gezeur op mijn traps en aanhoudende DM's van huisvrouwen.
Mwoah ik ben inmiddels al weer aardig fresh, maar niet meer zo droog als voorheen. Chocolademelk is mijn heler geworden sinds ik geen whey meer gebruik. Die 900 kcals per pak tellen aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nu niet meer toch met huidige pics?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Die dimacharueus post hier toch ook wel is, daar kwam ik me ook een topic van tegen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb in een ver en duister verleden daar wat dingen gepost. Kreeg gezeur op mijn traps en aanhoudende DM's van huisvrouwen.
Maak het minder autistisch danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat is zon beetje het autistische topic van fok
Dat dere musclememory.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwoah ik ben inmiddels al weer aardig fresh, maar niet meer zo droog als voorheen. Chocolademelk is mijn heler geworden sinds ik geen whey meer gebruik. Die 900 kcals per pak tellen aan.
wie?quote:
Yeah, maar huismoeders waren me toen al een brug te ver. Van die OUD-posters enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Cougars willen een jonge hengst aanslaan
wide clavicles don't fail me nowquote:
zitten wel wat wijven complimenten te geven op die kaolo lelijke lichamenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef G.R.S. het volgende:
jij hebt wel een lkre dickquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zitten wel wat wijven complimenten te geven op die kaolo lelijke lichamen
wil niet weten hoe vet die mokkels in dat topicje zijn
premier league ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
iemand had hier toch laatst PL records gepost
link pls?
Yuri is gewoon een beetje biquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, maar huismoeders waren me toen al een brug te ver. Van die OUD-posters enzo.
En Yuri die me op twee accounts liep te trollen om meer pics.
Ik ben echt heel benieuwd naar de stats van een mcnulty of die dimacharuesquote:
keertje trio mmv doen? lkkr jou penetrere terwijl ik in mijn kontje geneukt wordt mmmquote:
jij had toch bankjes in de garage enzo om te trainen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
keertje trio mmv doen? lkkr jou penetrere terwijl ik in mijn kontje geneukt wordt mmm
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
keertje trio mmv doen? lkkr jou penetrere terwijl ik in mijn kontje geneukt wordt mmm
quote:
Heb het helaas al verkocht man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jij had toch bankjes in de garage enzo om te trainen?
ditch de man, regel dat meisje hieronder en we've got a dealquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Challenge accepted en gequote for future purposes. Naam?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ditch de man, regel dat meisje hieronder en we've got a deal
[ afbeelding ]
Haha ja man. Had het gelukkig net op tijd verkocht. Vorig jaar was het ook nog tig keer kouder. Ik droeg altijd thermokleding, 200 truien, wanten (quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Lijkt me alleen klote om daar in de winter te trainen met die kou
Masterrace. Voortplanten en sterke kids maken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Herqules het volgende:
[..]
Herqules
Nijmegen
1,94
Blond
Geen idee. Mag jij uitzoekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Challenge accepted en gequote for future purposes. Naam?
[..]
Haha ja man. Had het gelukkig net op tijd verkocht. Vorig jaar was het ook nog tig keer kouder. Ik droeg altijd thermokleding, 200 truien, wanten () en een muts.
Mss een goed idee om ook een sport op te zoeken en van je zolder af te komen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
Gymalsof je nog niet genoeg haantje kan spelen in je turnzaal moet je ook nog eens hier de Hulp uithangen?
Val doot, mogool.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
Gymalsof je nog niet genoeg haantje kan spelen in je turnzaal moet je ook nog eens hier de Hulp uithangen?
Dit zet me enorm aan het denken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
Goed punt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
Oké. Aanbod is voor onbepaalde tijd neem ik aan, want het kan wel een paar maanden duren.quote:
kom in me gezicht zegge vriendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom in me gezicht zegge vriend
w8 maar
Ik heb gehoord ze heeft platte kont.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
is die oerbeer trouwens lekkker mokkel? anders ga ik miss ook ff stemme
Jup! Succes!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké. Aanbod is voor onbepaalde tijd neem ik aan, want het kan wel een paar maanden duren.
Morgen rustdag mi mang. Als ik daar naar binnenkijk dan moet ik al bijna kotsen. De viezigheid zie je al op de fucking ramen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:21 schreef stinkie het volgende:
Hee Yuri, morgen basic fit Bijlmer uitlachen? Ga in de middag denk even ander shirts halen bij decatlon. Ze zijn gekrompen
ik ga ook iet naar binnen man, ik loop er langs. Turkse pizza en doorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Morgen rustdag mi mang. Als ik daar naar binnenkijk dan moet ik al bijna kotsen. De viezigheid zie je al op de fucking ramen.
Ga je in februari naar Ruigoord broer? Baggy wit t-shirt, diep ingesneden en ruim om de mouwen, speed tegen je gehemelte en nader bij God komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Morgen rustdag mi mang. Als ik daar naar binnenkijk dan moet ik al bijna kotsen. De viezigheid zie je al op de fucking ramen.
Ik durf daar geen eten te halen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ga ook iet naar binnen man, ik loop er langs. Turkse pizza en door
Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga je in februari naar Ruigoord broer? Baggy wit t-shirt, diep ingesneden en ruim om de mouwen, speed tegen je gehemelte en nader bij God komen.
No thanks jeff, already had pancakes for breakfast.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb gehoord ze heeft platte kont.
Doel je op een vrouwenbil?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
Typisch misc
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=159378141
Wordt er ergens een foto geplaatst van een hnnnnng arse, niemand die daar naar kijkt
Comic is goeie leesvoer
Haha, nice. Zou je dat doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja
http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1188833361
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruigoordquote:
Loopse zweefdames en verder ook Technokerk en shit.quote:Terwijl de Ruigoordbewoners tot bij het Europees Gerechtshof in Luxemburg procedeerden tegen de plannen, begonnen graafmachines met voorbereidende werkzaamheden. Vanaf 16 juli 1997 stichtte de actiegroep GroenFront! in het gebied een actiekamp onder de naam Vrijstaat Groenoord. Bomen werden bezet met boomhutten, en in het gebied werd tunneltjes gegraven. Ook werden er in de bomen, tunnels en op de toegangswegen betonnen lock-ons geplaatst, waarin men zich in geval van ontruiming met een polsbandje kon vasthaken om verwijdering te voorkomen. In de zomer dat het actiekamp bestond vonden er diverse acties plaats bij betrokkenen in de aanleg van de haven.
Zo werd onder andere het kantoor van het havenbedrijf een dag bezet gehouden. Op 7 oktober werd het actiekamp door de Mobiele Eenheid ontruimd, waarbij op de eerste dag 800 man ME werden ingezet tegenover ongeveer 80 activisten.
Rond het gebied werd in een ochtend tijd ongeveer 6 kilometer hekwerk geplaatst om sympathisanten van Groenoord buiten te houden. De BraTra had voor de ontruiming de beschikking over hoogwerkers, shovels, graafmachines en hijskranen en er werd dag en nacht met behulp van floodlights doorgewerkt. Dit resulteerde in de nacht van maandag 7 op dinsdag 8 oktober in een bijna fataal ongeluk, waarbij een tunnel instortte. De activist die in de tunnel lag te slapen kwam met de schrik vrij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja
Ik was net in dat topic.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenlinkt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, nice. Zou je dat doen?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruigoord
[..]
Loopse zweefdames en verder ook Technokerk en shit.
No thanks jeff.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, nice. Zou je dat doen?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruigoord
[..]
Loopse zweefdames en verder ook Technokerk en shit.
Ben jij ook zo benieuwd naar hoe het afloopt?quote:
IN!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
No thanks jeff.
[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar hoe het afloopt?
Weirdest gay incest comic boner right nowquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
Typisch misc
Wordt er ergens een foto geplaatst van een hnnnnng arse, niemand die daar naar kijkt
Comic is goeie leesvoer
pluk gwn een sletje uit de bijlmer man boeiequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS, als ik een vrouw vind die er ongeveer hetzelfde uitziet, telt dat ook?
jij weetquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
pluk gwn een sletje uit de bijlmer man boeie
Pics ter goedkeuring plsquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS, als ik een vrouw vind die er ongeveer hetzelfde uitziet, telt dat ook?
Wat. Had het kunnen verwachten van die sportschooltokkies. Wat wil je bereiken? Je spiegelbeeld aflikken? Eruitzien alsof iemand boter blokken over je lijf heeft geduwd? Oud is het allemaal om een meisje te krijgen? Na 3 weken ofzo ben je het toch kwijt dus je zal altijd blijven zwoegen voor niks.quote:
wtf lees ik in dat topicquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
Typisch misc
Comic is goeie leesvoer
is je chick van je gaan lopen voor een atletisch gebouwde jongen ofso? of ben je gewoon een luie flikker die liever in de kelder dubstep luistertquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat. Had het kunnen verwachten van die sportschooltokkies. Wat wil je bereiken? Je spiegelbeeld aflikken? Eruitzien alsof iemand boter blokken over je lijf heeft geduwd? Oud is het allemaal om een meisje te krijgen? Na 3 weken ofzo ben je het toch kwijt dus je zal altijd blijven zwoegen voor niks.
KLB / Mensen die iets doen puur om stoer over te komen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is je chick van je gaan lopen voor een atletisch gebouwde jongen ofso? of ben je gewoon een luie flikker die liever in de kelder dubstep luistert
Doet ie niet die slappeling. Als je zon grote worden hebt over het net ben je slap of je hebt geen zelfvertrouwen en je zoekt hier je troost...desolaatquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
donder gwn op naar dubsteptopic anders komt jahroon je ribbekast kneuzen
Woedeproblemen en vechtersbaasje spelen hè. Je bent ECHT de typische sportschooltokkie. Jij hebt zeker heel je Facebook vol met je buikje en selfies met het zoveelste wijf dat met 10 centimeter tevreden is. Een alles doet voor zaad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is je chick van je gaan lopen voor een atletisch gebouwde jongen ofso? of ben je gewoon een luie flikker die liever in de kelder dubstep luistert
Idd. Ik doe het puur voor de uitdaging ervan. Ee goed uitzien is een pluspunt natuurlijk. Maar je kunt ook er goed uitzien door de juiste kleren te vinden ofzo en daar is niets uitdagends aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:00 schreef Sapstengel het volgende:
Haha altijd die haat dat het voor niks is en mensen liften voor chicksals je voetbalt bij de lokale amateurploeg doe je dat toch ook omdat je het leuk vind? Niet omdat je rijk wil worden zodat je een voetbalvrouw kunt daten.
Voor sommige mensen is het lastig te beseffen dat er ook mensen zijn die voor de lol trainen en dat niet iedereen het doet voor de aandacht van vrouwen. Die aandacht had ik ook al toen ik een ecto van 69kg was dus sporten was helemaal niet nodig.
De juiste kleren kunnen best uitdagend zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd. Ik doe het puur voor de uitdaging ervan. Ee goed uitzien is een pluspunt natuurlijk. Maar je kunt ook er goed uitzien door de juiste kleren te vinden ofzo en daar is niets uitdagends aan.
Damn, wil je erover praten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Woedeproblemen en vechtersbaasje spelen hè. Je bent ECHT de typische sportschooltokkie. Jij hebt zeker heel je Facebook vol met je buikje en selfies met het zoveelste wijf dat met 10 centimeter tevreden is. Een alles doet voor zaad.
I know what you're sayinn'quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De juiste kleren kunnen best uitdagend zijn
Nomsayin'
ja ik ben teminste tevrede met mijn solide 8pack jij ben gewoon fatsig niemand wil jou zien oprotte hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Woedeproblemen en vechtersbaasje spelen hè. Je bent ECHT de typische sportschooltokkie. Jij hebt zeker heel je Facebook vol met je buikje en selfies met het zoveelste wijf dat met 10 centimeter tevreden is. Een alles doet voor zaad.
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat. Had het kunnen verwachten van die sportschooltokkies. Wat wil je bereiken? Je spiegelbeeld aflikken? Eruitzien alsof iemand boter blokken over je lijf heeft geduwd? Oud is het allemaal om een meisje te krijgen? Na 3 weken ofzo ben je het toch kwijt dus je zal altijd blijven zwoegen voor niks.
hij is jaloersquote:
Ik snap het. Ik kan mijn jaloezie ook maar nauwelijks bedwingen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij is jaloers
kan me goed voorstellen 99% van de mannelijke bevolking is jaloers op mijn verschijning
ik ga slapen denk ik ben moe ben psichich gesloopt van de dagquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik kan mijn jaloezie ook maar nauwelijks bedwingen.
wat is er mis met 10cmquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geïntrojecteerde regulatie noemt men dat. Je lift puur voor anderen, en niet voor jezelf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Nee maar ik snap het idd. Sowieso heb je een verkeerde motivatie als je lift voor chicks. Zijn ook de gasten die nooit meer in de gym komen als ze een vriendin hebben.
Beetje als een vrouw die aankomt wanneer de buit binnen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna iedereen begint of omdat die er goed wilt uitzien voor chicks of omdat die dun/dik is. Daarna omdat het verslavend is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Nee maar ik snap het idd. Sowieso heb je een verkeerde motivatie als je lift voor chicks. Zijn ook de gasten die nooit meer in de gym komen als ze een vriendin hebben.
Psichich jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ga slapen denk ik ben moe ben psichich gesloopt van de dag
Dat wordt internalisatie genoemd. Verschuiving van extrinsieke motivatie naar identificatie en ten slotte intrinsieke motivatiequote:Op woensdag 8 januari 2014 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bijna iedereen begint of omdat die er goed wilt uitzien voor chicks of omdat die dun/dik is. Daarna omdat het verslavend is.
hard gewordenquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat wordt internalisatie genoemd. Verschuiving van extrinsieke motivatie naar identificatie en ten slotte intrinsieke motivatie
Ja, uiteindelijk gaat het toch erin, maar met 10 cm weet ik het niet zozeerquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
damn, waarom zo hard, ik dacht dat innerlijk altijd telde
gewoon doorsnee, jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk gaat het toch erin, maar met 10 cm weet ik het niet zozeer
And you've made it, broquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:23 schreef Sapstengel het volgende:
G.R.S. PHd up in this bish..
Ik begon toen het uit ging met mn vriendin om woede enz kwijt te raken. Zat toen maar een beetje emo thuis de hele dag
Voor Yuri welquote:
We zien welquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja wou zegge heb gewoon 23 cm omtrek dus komt wel goed
Ik heb geen 10 cm, don't worry. En als ik die chick regel (of een soortgelijke) dan gaat het down als een maddafakker. Dus er is geen sprake van "we zien wel".quote:
Of als je een pancake ass hebt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
Niks mis met 10cm als het hotdog down the hallway is heb je altijd nog 1 of 2 vuisten.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen 10 cm, don't worry. En als ik die chick regel (of een soortgelijke) dan gaat het down als een maddafakker. Dus er is geen sprake van "we zien wel".
Ik snap niet wat het één met het ander te maken heeft?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:39 schreef G.R.S. het volgende:
Heb halve liter Monster Energy Rehab opIk wilde zogenaamd aan mijn conclusies werken..
Girthy?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:39 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt. Gelukkig heb ik een lange, girthy penor dus kan ik gewoon big booty bitches geven.
Scriptiequote:Op woensdag 8 januari 2014 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het één met het ander te maken heeft?
OOpscheppertjstypequote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja ik ben teminste tevrede met mijn solide 8pack jij ben gewoon fatsig niemand wil jou zien oprotte hier
Lekker boeiend. Rot gewoon op als je hier alleen maar komt zieken. Je weet toch wat voor figuren je hier kan aantreffen? Ik ga toch ook niet naar een vlindertuin als ik een schijthekel heb aan vlinders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:35 schreef GhpH het volgende:
Hoe is het mogelijk Jahr00n dat je ZO bezeten bent van jezelf. Nog erger dan een facistische narcist in paringstijd
Mwaha cker zo n magere Hein jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:35 schreef GhpH het volgende:
Hoe is het mogelijk Jahr00n dat je ZO bezeten bent van jezelf. Nog erger dan een facistische narcist in paringstijd
Fantaseer je dan ook over haar dick?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:32 schreef Sapstengel het volgende:
Just going to leave this here... http://instagram.com/demirosemawby
Nu fappen slapen
Ruigoordquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga je in februari naar Ruigoord broer? Baggy wit t-shirt, diep ingesneden en ruim om de mouwen, speed tegen je gehemelte en nader bij God komen.
hoe vaak heb jij op die wincest comic gefaptquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:32 schreef Sapstengel het volgende:
Just going to leave this here... http://instagram.com/demirosemawby
Nu fappen slapen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef alexisbest het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH IK TRAIN ME HELE LICHAAM MAAR EXTRA BICEP TRAINING
dit vind ik niet leuk
skoel, lijkt me wel watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Masterrace. Voortplanten en sterke kids maken?
En nu maar wachten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:08 schreef Krabs2.0 het volgende:
Dieet:
Allereerst probeer veel vruchtensap te drinken dan versnelt je metabolisme, probeer zuivel zo veel mogelijk te mijden aangezien het veel vet bevat. Vooral melk en kwark moet je niet aan beginnen. Meer dan 60gram proteïne heb je niet nodig, al het overbodige proteïne in je lichaam wordt omgezet naar vet, als je een sixpack wil hebben moet je daar goed op letten.
Oefeningen:
Koop thuis een paar dumbbells (halters) en doe een paar sets met veel reps. Je doet dus 20-30 reps en als je dan klaar bent doe je dat nog een keer. Ik raad je aan vooral je biceps te trainen, benen zijn vrij onnodig voor een esthetisch lichaam.
Veel succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Meestal komt dit soort meuk pas in April, als de temperatuur voor het eerst de 20 graden weer aantikt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Weissman het volgende:
SPT / Snel sportief uiterlik
Jongens, iemand heeft advies nodig.
Owwww crap die enkeltjes, damnquote:
QFT.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
David Lloydquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef CarbonC het volgende:
Goed: waar ga ik vanmiddag trainen in A'dam?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef Montelly het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Snakey, hierbij dus..
F4F in de Billa.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef CarbonC het volgende:
Healthcity, kost 15 euro voor een losse training.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef Montelly het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Snakey, hierbij dus..
Ik wil graag levend naar huis.quote:
Graag een echte gym. Vandaag borst + triceps, dus dumbbells t/m 40-45 kg graag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:48 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Healthcity, kost 15 euro voor een losse training.
Met jouw fysiek kun je nergens probleemloos naar binnen. Jij bent toch die man op je plaatje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef CarbonC het volgende:
Ik zie dat USC open dagen heeft. Kan ik daar dan probleemloos naar binnen?
Was een vlugge suggestie, gaat moeilijk worden een echte gym te vinden in zo'n toeristen/yuppen stad als Amsterdam.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik wil graag levend naar huis.
[..]
Graag een echte gym. Vandaag borst + triceps, dus dumbbells t/m 40-45 kg graag.
Als ik dat zo zie komt ie niet eens door de deur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Met jouw fysiek kun je nergens probleemloos naar binnen. Jij bent toch die man op je plaatje?
Ik ken eigenlijk geen echt goede gym in Amsterdam. Ik vind Ultimate (van wijlen Ed van Amsterdam) niet echt geweldig, First Class in Diemen is een smerige bende, Susa nooit geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Was een vlugge suggestie, gaat moeilijk worden een echte gym te vinden in zo'n toeristen/yuppen stad als Amsterdam.
Hey Weissmanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shout out naar Klokov (de eckt eckte dan)
Welke stack vriend?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Jahr00n het volgende:
ben weer lekkere kuur aan neme vriende
de stats knalle omhoog manne
jack3d is egt een aanrader maten
Aha beta manletquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
:S flikekr ga weg dit is een manlet topic
Ben wel benieuwd naar die van jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef fathank het volgende:
Sws hakfnaakte pics van jezelf op internet zetten
KLB / Mensen die iets doen puur om stoer over te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
Als dat al hnnnnnng isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
Typisch misc
Comic is goeie leesvoer
Doe niet stoer we weten allemaal dat jij in Pand48 en de Sub stond te bouncenquote:
wtf op hakken?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Met jouw fysiek kun je nergens probleemloos naar binnen. Jij bent toch die man op je plaatje?
CarbonC, waarom multiquote je niet meer ouwe?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef CarbonC het volgende:
Ik zie dat USC open dagen heeft. Kan ik daar dan probleemloos naar binnen?
Check de telefoon van je verloofdequote:
quote:CarbonC, waarom multiquote je niet meer ouwe?
+1quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:23 schreef Sapstengel het volgende:
G.R.S. PHd up in this bish..
Ik begon toen het uit ging met mn vriendin om woede enz kwijt te raken. Zat toen maar een beetje emo thuis de hele dag
Nee bmi 24.quote:Op woensdag 8 januari 2014 06:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwaha cker zo n magere Hein jij
190 en 65 kilo
Ik weet niet zeker of die wel foto's kan ontvangenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Check de telefoon van je verloofde
[..]
F4f en dan kom ik je door de ramen aanmoedigenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef CarbonC het volgende:
Is het eens bij je op gekomen dat ik het vooral over het gedrag heb? Alleen de laatste post niet. Dat was tevens een vraag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:36 schreef Klokov het volgende:
GhpH, is het al eens bij je opgekomen dat het net als bijvoorbeeld voetbal, gewoon een hobby kan zijn?
Uit mijn ervaringen in en buiten de sportschool met 'sportschoolmensen' heb ik qua gedrag geen aantoonbare verschillen opgemerkt waarna je het vergelijkt met normale mensen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is het eens bij je op gekomen dat ik het vooral over het gedrag heb? Alleen de laatste post niet. Dat was tevens een vraag.
Waarschijnlijk is het niet eens een trollquote:
quote:
Failquote:1. Aanduiding van de glasachtige structuur (of fase) van een stof, dus niet opgebouwd uit kristallen. 2. Zonder specifieke vorm, vormeloos.
Dus omdat je er uit wilt zien als een verpakt stuk cervelaat mag je dus lullig zijn. Nee. Iedereen heeft zich aan de gedragscodes te houden.quote:
u wot m8quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus omdat je er uit wilt zien als een verpakt stuk cervelaat mag je dus lullig zijn. Nee. Iedereen heeft zich aan de gedragscodes te houden.
Dat is precies het gedrag dat Justin Bieber heeft met zijn geld.; Ik ben rijk dus ik mag alles.
Doe maar gewoon joh, dan doe je al gek genoegquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus omdat je er uit wilt zien als een verpakt stuk cervelaat mag je dus lullig zijn. Nee. Iedereen heeft zich aan de gedragscodes te houden.
Dat is precies het gedrag dat Justin Bieber heeft met zijn geld.; Ik ben rijk dus ik mag alles.
Hoezo fail. Vormloos betekent niet recht maar in een willekeurige hoop. Bijvoorbeeld als je een kwak appelmoes op de grond gooit. Dat ziet amorf uit.quote:
Te veel ego. Kan de post bijna niet lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
Aan het eind van de dag sluit hij zijn laptopje af en ligt hij met een traan in zijn ooghoek in bed omdat hij zou tekenen voor onze lichamen terwijl hij zelf tijdens het douchen zijn eikel niet kan zien.
Fail ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoezo fail. Vormloos betekent niet recht maar in een willekeurige hoop. Bijvoorbeeld als je een kwak appelmoes op de grond gooit. Dat ziet amorf uit.
Algemeen sociaal gedrag. Nat dat heb je bij je opvoeding niet gekregen zeker. Zo vol van jezelf.quote:
26.3. ''Je bent te zwaar voor je lengte, zorg ervoor dat je niet verder aankomt of probeer wat af te vallen als je gezondheidsproblemen in je familie hebt.''quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
Wat is jullie BMI trouwens? 26,6 hier, forever bulking
Noem jij die hompige blokken vormhebbend?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Fail ja.
Er zit meer vorm in iemand die traint dan iemand die niet traint? Dat jij een willekeurige hoop ziet zegt meer over jou dan mensen die sporten
Algemeen sociaal gedrag? Wat de fuck betekent dat dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Algemeen sociaal gedrag. Nat dat heb je bij je opvoeding niet gekregen zeker. Zo vol van jezelf.
Je kan trouwens ook het BMI voor kinderen van 2 jaar oud berekenen, waarom zou je dat willenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
26.3. ''Je bent te zwaar voor je lengte, zorg ervoor dat je niet verder aankomt of probeer wat af te vallen als je gezondheidsproblemen in je familie hebt.''![]()
![]()
LOL, wacht maar tot ik 8% bf shredded ben van de zomer.
Dit is een West Europees land dus je hebt je aan de West Europese normen te houden. Narcisme hoort daar niet bij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Algemeen sociaal gedrag? Wat de fuck betekent dat dan?
Sociaal gedrag als in normen? In een kannibalenstam is het de norm mensen te eten, is dat ook algemeen sociaal gedrag? Ga lekker ergens anders jouw moraal waarvan jij heb bepaald wat goed is opdringen
27,4quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan trouwens ook het BMI voor kinderen van 2 jaar oud berekenen, waarom zou je dat willen
24.9quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
West Europese normen? Welke normen zijn dat dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit is een West Europees land dus je hebt je aan de West Europese normen te houden. Narcisme hoort daar niet bij.
Omdat ik hoop zo meer response te krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
CarbonC, waarom multiquote je niet meer ouwe?
Dus ik kan er gewoon naar binnen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je in Adam wilt trainen, ga dan gewoon naar Universum. En ja, er zijn open dagen. Waarom zo moeilijk doen beste Carbonzarre?
Yes, Sir. Zie ook: http://www.usc.uva.nl/algemeen/index.phpquote:
Haha, shit.quote:
Ah, want:quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, shit. Nee, ik wilde gewoon even lekker gek Italiaans doen.
Het zal mij vast wel geïnspireerd hebben tot het uiten van zulke delicate woorden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, want:
[ afbeelding ]
Is een Carbonizarre. Dacht dat je het daarvan had.
Heb geen zin om er heen te rijden en er dan niet in te mogen, that's all.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:56 schreef fathank het volgende:
Wie doet me wat ik heb schijt aan anderen want ik heb wel eens een sportschool van binnen gezien.
Gewoon je guns showen. Of het poortje eruit lopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb geen zin om er heen te rijden en er dan niet in te mogen, that's all.
Btje peertje ben jy dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoezo fail. Vormloos betekent niet recht maar in een willekeurige hoop. Bijvoorbeeld als je een kwak appelmoes op de grond gooit. Dat ziet amorf uit.
Je hebt zo iets als een telefoon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb geen zin om er heen te rijden en er dan niet in te mogen, that's all.
Niet zo bijdehand zijn ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt zo iets als een telefoon.
Ja, hallo: dat is eng.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt zo iets als een telefoon.
Ok, duidelijk blank dus. De zwarte medemens is connected G.quote:
Iemand die weet dat Kreidler het brommermerk op het platteland is(was), woon i.i.g. al even in NL.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, duidelijk blank dus. De zwarte medemens is connected G.
'Hallo Roesland'quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, duidelijk blank dus. De zwarte medemens is connected G.
24.1quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
Mensen die "waar staat dat geschreven" gebruiken als argument.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:51 schreef no1uknow het volgende:
En nee, je hoeft nu niet uit te gaan leggen wat normen zijn, maar ik ben wel benieuwd waar die normen opgeschreven staan.
Als je de waarheid niet aan kan moet je het zeggen en niet negeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
KLB / Mensen die iets doen puur om stoer over te komen.
Geen aandacht geven.
4kg kwijt ong. Heb geen weegschaal dus heb mn gewicht gegokt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:49 schreef Klokov het volgende:
Wat zijn dit voor Dimapraktijken hier Henk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |