SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 07-01-2014 22:44:58 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Je bent gewoon een faggotpussycuntofmanletsociety.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh fuck man, door change of plans ben ik nog in Roffa![]()
Morgen/donderdag avond gaat lukken.
Kan wel, maar geef geen neuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ban me dan als je kan!!!!
kankerdruk zelfs, ik kan het nauwelijks hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Meteen weer druk nu de echte eckte terug zijn.
Geintje toch mattie!quote:
Ik heb ontslag genomen brah.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De credits van mijn kombek zijn trouwens voor de pompbediende van de Esso te Oude Pekela!!
Dit geheel terzijde.
WWWAT??!quote:
Ja, geen zin meer en aflopend contract. Dus ik zeg tegen hem: Loop maar naar de pomp.quote:
Riep hij, terwijl hij bevend op zijn pootjes in de sportschool stond te FOK!ken op zijn verouderde iPhone.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer en aflopend contract. Dus ik zeg tegen hem: Loop maar naar de pomp.
Haha, moest 'ie wel lachen.
Alsnog werkloos natuurlijk.
Kankersmerig!quote:
Olle Pekel out of all places, mi kanki Frikandel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De credits van mijn kombek gaan trouwens naar de pompbediende van de ESSO te Oude Pekela.
Dit geheel terzijde.
Shout out naar Klokov (de eckt eckte dan)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Meteen weer druk nu de echte eckte terug zijn.
daar zeg je wat, over Herqules gesprokenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shout out naar Klokov (de eckt eckte dan)
da's juist een afleidingsmanouvre van die rus, die russen zijn gewiekstquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso is Herqules van VMS, met zijn griekse propaganda.
Nah, dat zou er teveel bovenop liggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
Walhalla voor alle wereldvreemde truckers uit Tjechie-Slowakije en omstreken. Althans toen VMS er nog gehaktballen aan het draaien was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Olle Pekel out of all places, mi kanki Frikandel.
wist je dat propaganda afkomstig is uit het latijn en dat het uitbreiden of voortplanten betekentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
Dat zou ik ook zeggen. Mij maak je niet meer gek met die kloons man. Ik heb hier echt een neusje voor voortaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, dat zou er teveel bovenop liggen.
Nog een keer zo'n kankerfeitje he. Nobody likes a smartass.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Herqules het volgende:
[..]
wist je dat propaganda afkomstig is uit het latijn en dat het uitbreiden of voortplanten betekent
sry, mijn welgemeende excuses dat ik zo kkslim benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n kankerfeitje he. Nobody likes a smartass.
he niet met kanker schelden dat vinden ze niet leuk op fok kankergekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef Herqules het volgende:
[..]
sry, mijn welgemeende excuses dat ik zo kkslim ben
haha ok sry dacht dat het juist gebruikelijk was op fok. zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
he niet met kanker schelden dat vinden ze niet leuk op fok kankergek
nouja dit topic heet inmiddels de gymquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
"kijk mij eens hardcore zijn en jullie niet"
Stel je anders even voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Herqules het volgende:
[..]
haha ok sry dacht dat het juist gebruikelijk was op fok. zal niet meer gebeuren
Laat je niet gek maken man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Werd met de nek aangekeken, maar boeit me niet. Die mensen snappen niet dat er geen 3dagenhetisineenslenteindewintercut bestaat.
Fck dis shit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een faggotpussycuntofmanletsociety.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Werd met de nek aangekeken, maar boeit me niet. Die mensen snappen niet dat er geen 3dagenhetisineenslenteindewintercut bestaat.
je moet em wel hier in rocken, helemaal hip op dit momentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |