Daar word ik ook strontziek van. De kijk-mij mensen. Haantjes. Vaak zijn het de petjesjongeren die dit doen. Hier de ergste 3 dingen:
1. Roken. Dit doen ze niet omdat ze het lekker vinden maar als ze het niet doen lachen hun bont (kraag) genoten de persoon in kwestie uit en menen ze dat hij andere stokjes in zijn mond neemt.
2. Overmatig sportschool. Dat je niet dik wil worden en er goed uit wil zien ok. Maar als je puur een sixpack creëert om 'chicks te hosselen' (meer hierover in punt 3) dan ben je gewoon een debiel die wilt dat ie gezien wordt. Nouja gezien word je wel met zo'n gedrag, bewonderd worden is een ander verhaal.
Daarbij, je 'hosselt' geen vrouwen tenzij je te kansloos bent om een relatie in stand te houden. Of moet je zo nodig alles wat los en vast zit neuken omdat dat ook stoer is?
En nog even over fitness. Als je paar weken niet onderhoudt ben je het weer kwijt. Daarom heet het fitness. Je houdt jezelf tijdelijk fit.
3. Straattaal. Ik heb niks tegen marokkanen op zich en sommige dingen uit hun cultuur verrijken de onze.
Helaas krijgen we door deze overtoleratie en grote terugslag aan leenwoorden. Zemmer a sahbi wollah ...
Ook de manier van intonatie en de accenten: waz met jou.
Verbasteringen: rwina fissa jonko.
Taalfouten: kijk die meisje. Wajo check die asser. Kijk dan! (Opdringerig) Ben je hommo ofso? (Nee en als je iets over hen zegt is het wel discriminatie?)
Provocerend: moe je fittie fwa?
En dan nog de "gangster" woorden tegen hun vrienden: homie, g, matti ...
Dit volk verdient 1 grote

Klacht: dingen doen puur om op te vallen die anderen en jezelf schade berokkenen of iets doen wat totaal ongepast is.
[ Bericht 0% gewijzigd door GhpH op 07-01-2014 23:39:21 ]