Staat 'ness voor tijdelijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:
En nog even over fitness. Als je paar weken niet onderhoudt ben je het weer kwijt. Daarom heet het fitness. Je houdt jezelf tijdelijk fit.
Kan zijn dat je het lekker vind maat de meeste zie je gewoon echt roken omdat ze gedwongen worden door sociale factoren. (Heb het echt over schooljongeren à 16-19 jaar).quote:
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kan zijn dat je het lekker vind maat de meeste zie je gewoon echt roken omdat ze gedwongen worden door sociale factoren. (Heb het echt over schooljongeren à 16-19 jaar).
Iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Één van de meest terechte klachten ooit
Ze roken in het begin nergens anders dan in het bijzijn van hun vrienden. Ze lopen weg met sigaret in de hand, eenmaal de hoek om gauw weggooien. En nog meerdere factoren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.
Er is volgens mij niemand die begonnen is omdat roken ze lekker leek. Ik vond het ook stoer destijdsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.
Dat is wel triest, maar dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen. Waarom let jij zo op andere mensen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze roken in het begin nergens anders dan in het bijzijn van hun vrienden. Ze lopen weg met sigaret in de hand, eenmaal de hoek om gauw weggooien. En nog meerdere factoren.
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Er is volgens mij niemand die begonnen is omdat roken ze lekker leek. Ik vond het ook stoer destijds
Neeeeee... echt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peuk![]()
En ik heb ook nooit gerookt om stoer over te komen.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peuk![]()
En ik heb ook nooit gerookt om stoer over te komen.
Ik observeer graag gevolgen van groepsdruk. Noem het ook soms een vorm van leedvermaak. Maar meestal uit interesse.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel triest, maar dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen. Waarom let jij zo op andere mensen?
Ik zou het gewoon creepy noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik observeer graag gevolgen van groepsdruk. Noem het ook soms een vorm van leedvermaak. Maar meestal uit interesse.
Beetje mijn stelling zitten ontkrachtenquote:
Hoe kun je opeens zin krijgen in een peuk, als je nog nooit gerookt hebt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ik rook nog steeds alleen voor de smaak
Ach ik denk dat het maar een kleine groep is die niet begint met roken omdat het stoer is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Beetje mijn stelling zitten ontkrachten
Ik rookte zelfs soms stiekem thuis (uit het raam van mijn slaapkamer hangend, alsof mijn ouders dat niet in de gaten haddenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach ik denk dat het maar een kleine groep is die niet begint met roken omdat het stoer is.
Notitieblokje? Hallo 1980 ben jij dat? Als ik zo'n mensen zie pak ik meteen mijn notebook en begin ik een livestream.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
Ik zie TS al staan, op een afstandje van een groepje hangjongeren met een notitieblokje in zijn hand. Een soort zieligere versie van Socios.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Notitieblokje? Hallo 1980 ben jij dat? Als ik zo'n mensen zie pak ik meteen mijn notebook en begin ik een livestream.
Dan bedoel ik niet zin als in nicotineverslaafd zin, meer een ontzettende behoefte om het gewoon eens te proberen om te proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe kun je opeens zin krijgen in een peuk, als je nog nooit gerookt hebt?
Oh zo, ja dat had ik ook wel een beetje inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan bedoel ik niet zin als in nicotineverslaafd zin, meer een ontzettende behoefte om het gewoon eens te proberen om te proberen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik rookte zelfs soms stiekem thuis (uit het raam van mijn slaapkamer hangend, alsof mijn ouders dat niet in de gaten hadden) om te oefenen met over mijn longen roken zonder half te gaan kokhalzen.
In tegenstelling tot de moeder van TS, dat is gebruiken en weggooien waardoor hij nu geen pa heeft en skeer is waardoor hij niet kan roken.quote:
Pussyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hoewel ik vrijwel nooit over mijn longen rook
godverdomme, mijn bier wat doe jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de moeder van TS, dat is gebruiken en weggooien waardoor hij nu geen pa heeft en skeer is waardoor hij niet kan roken.
Bij mij was het echt een beschamende vertoning hoor, de eerste paar keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik moest trouwens pas bij de tiende oid hoesten en daarna vrijwel geen last meer van gehad![]()
Hoewel ik vrijwel nooit over mijn longen rook
Mooi was dat, ook eerste keer rookwaar kopen, doe mij maar gallowazesch blauw, ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bij mij was het echt een beschamende vertoning hoor, de eerste paar keer.
Ik heb daar nooit zo'n last van gehad, eerste paar peuken bietje hoesten, maar daarna ging het wel prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik Marlboro uit moest sprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi was dat, ook eerste keer rookwaar kopen, doe mij maar gallowazesch blauw, ofzo.
Gewoon, omdat je anders niet stoer bent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik over mijn longen roken als het mij toch niet om de nicotine gaat
Spuug je whiskey ook weer uit zodra het je tong bereikt heeft?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik over mijn longen roken als het mij toch niet om de nicotine gaat
Ik zou nog steeds niet weten of het nou Malrbroro of Marlboro isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik Marlboro uit moest spreken
Ik heb echt zo'n enorme nostalgiatrip nu, ik oefende samen met mijn beste vriendin Ilse in een of ander weiland achter haar huisquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zo'n last van gehad, eerste paar peuken bietje hoesten, maar daarna ging het wel prima eigenlijk.
Dit klinkt zo fout.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme nostalgiatrip nu, ik oefende samen met mijn beste vriendin Ilse in een of ander weiland achter haar huis
Ik ben maar geswitcht naar Lucky Strike na een tijdje, ik proefde toch geen verschil en het was makkelijker uit te sprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds niet weten of het nou Malrbroro of Marlboro is.
Ook alleen maar omdat jij een zieke geest hebt.quote:
Zeker met vrienden erbij ook nogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Do tellquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme nostalgiatrip nu, ik oefende samen met mijn beste vriendin Ilse in een of ander weiland achter haar huis
Ja, het roken dus he, dat oefenden wequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij een zieke geest hebt.
Ah jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je anders niet stoer bent.
Gulden ook echtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
3 gulden en 65 cent was een pakje toen
Whiskeyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spuug je whiskey ook weer uit zodra het je tong bereikt heeft?
Yoga-oefeningen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik betaalde 3,75 ofzo voor een klein pakje pall mall. Nu 5,40.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, het roken dus he, dat oefenden we
4,50 in euro's toen ik begonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
En er zaten ook gewoon nog 20 sigaretten in destijdsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4,50 in euro's toen ik begon
Dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4,50 in euro's toen ik begon
Dat ook nog, 19 sigaretten per pakje toen ik begonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En er zaten ook gewoon nog 20 sigaretten in destijds
Aaaah... misty water-coloured memories
50 gram voor ¤3.20. Wat dacht je daarvan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ook nog, 19 sigaretten per pakje toen ik begon
nu 25 gram voor 3,70quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
50 gram voor ¤3.20. Wat dacht je daarvan.
Ja, ik heb altijd L&M, dat is een stuk goedkoper.quote:
5 gulden voor een gram van welke crap we destijds ook rookten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
Wat betaalde je toen gemiddeld voor een gram wiet, want dat is volgens mij ook belachelijk veel duurder geworden.
Toen ik ermee in aanraking kwam was het nog 5 euro per gram meestalquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
Wat betaalde je toen gemiddeld voor een gram wiet, want dat is volgens mij ook belachelijk veel duurder geworden.
3/4 is tegenwoordig 40 gram voor 7 euro zie ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd L&M, dat is een stuk goedkoper.
Ik bewonder hun doorzettingsvermogen wat dat betreft wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Bonzai. het volgende:
Sportschool is imo meer een fetisj voor sommige kerels.![]()
Dus niet alleen om stoer te doen, maar ook vanwege het zelfbevredigende effect als ze in de spiegel kijken. Een beetje gay eigenlijk.
12,5 voor een gram kwaliteitsspul.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
Ja, maar ik spreek over 22 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
Hm, oké. Ik betaal nu 8,50 voor de goedkoopste wiet die ze hebben hier in de shop, best een groot verschil dus.
Of als de kosten voor het exploiteren van een winkel omhoog gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
12,5 voor een gram kwaliteitsspul.
Maar wiet zou eigenlijk niet duurder moeten worden omdat er geen accijns op is.
Dus de enige reden waarom wiet duurder zou worden is als er minder aanbod is
Of als de eigenaren van shops gewoon meer geld willen verdienen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of als de kosten voor het exploiteren van een winkel omhoog gaan.
In wat voor kapitalistische shops kom jij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of als de eigenaren van shops gewoon meer geld willen verdienen.
Er zijn maar weinig shops die niet zo veel mogelijk winst willen maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In wat voor kapitalistische shops kom jij?
Dit, ik kruip gewoon tussen die benen met mijn buikhaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Bonzai. het volgende:
Sportschool is imo meer een fetisj voor sommige kerels.![]()
Dus niet alleen om stoer te doen, maar ook vanwege het zelfbevredigende effect als ze in de spiegel kijken. Een beetje gay eigenlijk.
En jij werkt daar aan mee?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig shops die niet zo veel mogelijk winst willen maken.
Dat zou ik kunnen doen, maar naar de shop gaan is een stuk minder moeite.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En jij werkt daar aan mee?.
Je kunt ook zelf wat plantjes neerzetten heh, dat is niet moeilijk en eigenlijk best leuk.
Ik neem aan dat die niet zo hoog worden dat je de prijs van je product moet verdubbelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of als de kosten voor het exploiteren van een winkel omhoog gaan.
Eigenlijk zou de overheid gewoon op verzoek om de burger tegenmoet te komen elke ochtend een paar vrachtwagens door het land moeten sturen en bij iedereen gratis de drank en dope komen langsbrengen, dat zou helemaal baas zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, maar naar de shop gaan is een stuk minder moeite.
Goed plan. Verder iedereen een basisinkomen geven van 2500 euro per maand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de overheid gewoon op verzoek om de burger tegenmoet te komen elke ochtend een paar vrachtwagens door het land moeten sturen en bij iedereen gratis de drank en dope komen langsbrengen, dat zou helemaal baas zijn.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
Behalve PVV'ers, die krijgen niks en moeten 20 uur per dag in fabrieken werken.
Denk even na voor je post?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de moeder van TS, dat is gebruiken en weggooien waardoor hij nu geen pa heeft en skeer is waardoor hij niet kan roken.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:28 schreef GhpH het volgende:
Verdorie mijn topic begon net zo goed en nu is het een junkie nostalgie topic geworden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Notitieblokje? Hallo 1980 ben jij dat? Als ik zo'n mensen zie pak ik meteen mijn notebook en begin ik een livestream.
Pas maar op dat Arjan dit niet leest, dan ben je je leven niet meer zeker.quote:
Hele terechte klacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:
3. Straattaal. Ik heb niks tegen marokkanen op zich en sommige dingen uit hun cultuur verrijken de onze.
Helaas krijgen we door deze overtoleratie en grote terugslag aan leenwoorden. Zemmer a sahbi wollah ...
Ook de manier van intonatie en de accenten: waz met jou.
Verbasteringen: rwina fissa jonko.
Taalfouten: kijk die meisje. Wajo check die asser. Kijk dan! (Opdringerig) Ben je hommo ofso? (Nee en als je iets over hen zegt is het wel discriminatie?)
Provocerend: moe je fittie fwa?
En dan nog de "gangster" woorden tegen hun vrienden: homie, g, matti ...
Piye heeft gesproken, topic kan op slot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:44 schreef Piye het volgende:
Wat een zielige kutklacht. Ga vrienden zoeken.
Piye draagt petjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Piye heeft gesproken, topic kan op slot.
doe niet zehma biggie Piye is OG hij djoekt jou a bezemquote:
Bezem????quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zehma biggie Piye is OG hij djoekt jou a bezem
jaquote:
Gast???quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zehma biggie Piye is OG hij djoekt jou a bezem
Broer van haan33 neem ik aan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:44 schreef Piye het volgende:
Wat een zielige kutklacht. Ga vrienden zoeken.
Wut? Kun jij letterlijk met een 'straight face' bezem tegen elkaar zeggen en elkaar nog serieus nemen. Daarbij oud het ook nog eens random. Of is bezem ook een Marokkaans woord?quote:
Ik weet niet waar het vandaan komt, ken het van DHC. Heb het eigenlijk nog nooit irl gehoord.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wut? Kun jij letterlijk met een 'straight face' bezem tegen elkaar zeggen en elkaar nog serieus nemen. Daarbij oud het ook nog eens random. Of is bezem ook een Marokkaans woord?
Ik heb het over dit:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Zeg dan gewoon dat je Badr haatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:
Daar word ik ook strontziek van. De kijk-mij mensen. Haantjes. Vaak zijn het de petjesjongeren die dit doen. Hier de ergste 3 dingen:
1. Roken. Dit doen ze niet omdat ze het lekker vinden maar als ze het niet doen lachen hun bont (kraag) genoten de persoon in kwestie uit en menen ze dat hij andere stokjes in zijn mond neemt.
2. Overmatig sportschool. Dat je niet dik wil worden en er goed uit wil zien ok. Maar als je puur een sixpack creëert om 'chicks te hosselen' (meer hierover in punt 3) dan ben je gewoon een debiel die wilt dat ie gezien wordt. Nouja gezien word je wel met zo'n gedrag, bewonderd worden is een ander verhaal.
Daarbij, je 'hosselt' geen vrouwen tenzij je te kansloos bent om een relatie in stand te houden. Of moet je zo nodig alles wat los en vast zit neuken omdat dat ook stoer is?
En nog even over fitness. Als je paar weken niet onderhoudt ben je het weer kwijt. Daarom heet het fitness. Je houdt jezelf tijdelijk fit.
3. Straattaal. Ik heb niks tegen marokkanen op zich en sommige dingen uit hun cultuur verrijken de onze.
Helaas krijgen we door deze overtoleratie en grote terugslag aan leenwoorden. Zemmer a sahbi wollah ...
Ook de manier van intonatie en de accenten: waz met jou.
Verbasteringen: rwina fissa jonko.
Taalfouten: kijk die meisje. Wajo check die asser. Kijk dan! (Opdringerig) Ben je hommo ofso? (Nee en als je iets over hen zegt is het wel discriminatie?)
Provocerend: moe je fittie fwa?
En dan nog de "gangster" woorden tegen hun vrienden: homie, g, matti ...
Dit volk verdient 1 grote
Klacht: dingen doen puur om op te vallen die anderen en jezelf schade berokkenen of iets doen wat totaal ongepast is.
quote:
Nee, hij 'observeert graag gevolgen van groepsdruk.'quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon weer een treurig voorbeeld van iemand die buitengesloten danwel gepest werd door de stoere jochies en z'n frustratie gaat uiten door te roepen dat alles wat die jongens doen zielig is. Makkelijk scoren hier dat wel.
Van welke kleuterschool is dit geript?quote:
Je kent youssef en kamal toch wel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van welke kleuterschool is dit geript?
Nee jij bent waarschijnlijk zo iemand die nooit een degelijke vorm van educatie en opvoeding gehad en het vmbo uitgezeten omdat het moest? Als we even stereotyperen. Ik ben door jouw soort niet gepest. Ik erger me gewoon aan dat gedrag dat apen niet eens durven te vertonen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon weer een treurig voorbeeld van iemand die buitengesloten danwel gepest werd door de stoere jochies en z'n frustratie gaat uiten door te roepen dat alles wat die jongens doen zielig is. Makkelijk scoren hier dat wel.
Van die shoarmazaak om de hoek? Wellicht...quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kent youssef en kamal toch wel?
Ik vind dat inderdaad een kutband.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef GhpH het volgende:
Het valt nog te redden.
Sowieso dat Deadprez en Piye hierop gaan haten(desnoods stereotyperen)
Godver,quote:
Jaja blablabla, je bent gewoon een kutalto en hier vind je je steun. Zo hebben we er hier genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee jij bent waarschijnlijk zo iemand die nooit een degelijke vorm van educatie en opvoeding gehad en het vmbo uitgezeten omdat het moest? Als we even stereotyperen. Ik ben door jouw soort niet gepest. Ik erger me gewoon aan dat gedrag dat apen niet eens durven te vertonen.
En je argumentatie is naar de klote. Ga naar leven van een uitkering, volgens deadprez heb je recht op een uitkeringquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Jaja blablabla, je bent gewoon een kutalto en hier vind je je steun. Zo hebben we er hier genoeg.
Basisinkomen voor iedereen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
En je argumentatie is naar de klote. Ga naar leven van een uitkering, volgens deadprez heb je recht op een uitkering
Omdat? In dat communistentopic gaf je nog argumenten. Dit is 3x niks.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:14 schreef deadprez het volgende:
Dat je metal luistert bevestigt trouwens wat Piye zei.
Metalheads voldoen vaak aan het beeld dat hij omschrijft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat? In dat communistentopic gaf je nog argumenten. Dit is 3x niks.
Ja, mijn argumentatie is naar de klote. Jij bent echt niet zo hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
En je argumentatie is naar de klote. Ga naar leven van een uitkering, volgens deadprez heb je recht op een uitkering
Bedoel je beargumenteerde kritiek versus Vmbo gebrabel van aaneen gereigde woorden waarvan de helft arabisch is?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Metalheads voldoen vaak aan het beeld dat hij omschrijft.
Het verschil tussen bijstand en een basisinkomen niet snappen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:20 schreef GhpH het volgende:
Communisten meesters in het verbloemen
Uitkering/bijstand neenee. Basisinkomen heet dat?
Bankhangen en joints roken? Neeman artistieke en maatschappelijke zelfontplooiing.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bedoel je beargumenteerde kritiek versus Vmbo gebrabel van aaneen gereigde woorden waarvan de helft arabisch is?
Je doet er beide niks voor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het verschil tussen bijstand en een basisinkomen niet snappen.
Niet geaccepteerd worden bij de populaire kinderen en dus maar meelopen met de andere rejects? Dat heet gewoon lekker jezelf durven zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:20 schreef GhpH het volgende:
Communisten meesters in het verbloemen
Uitkering/bijstand neenee. Basisinkomen heet dat?
Bankhangen en joints roken? Neeman artistieke en maatschappelijke zelfontplooiing.
Je moet werken voor je bijstand tegenwoordig. Verder is een bijstandsuitkering een "vangnet" en een basisinkomen iets dat iedereen gewoon automatisch ontvangt.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet geaccepteerd worden bij de populaire kinderen en dus maar meelopen met de andere rejects? Dat heet gewoon lekker jezelf durven zijn.
Zie ik hem best voor aan, ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:24 schreef arjan1112 het volgende:
Dit was toch die gozer die roken wou verbieden?
Ja, dat zou je inderdaad kunnen zien als een kleine versie van het basisinkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:24 schreef arjan1112 het volgende:
De zorgtoeslag is een soort basisinkomen.
Nee. Wie zei dat ik rejected ben door hen? Dat zou impliceren dat ik eerst bij hen gesolliciteerd heb. En alvorens ik dat die niet ik mezelf eerst opknopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet geaccepteerd worden bij de populaire kinderen en dus maar meelopen met de andere rejects? Dat heet gewoon lekker jezelf durven zijn.
ekte auti dezequote:Op woensdag 8 januari 2014 01:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Wie zei dat ik rejected ben door hen? Dat zou impliceren dat ik eerst bij hen gesolliciteerd heb. En alvorens ik dat die niet ik mezelf eerst opknopen.
Daarbij heb ik wel een toekomst en betekenis.
Ok. Dan is het alleen een verbloeming voor uitkering. vertel me waarin jij een moet krijgen. Jij rookt toch als Op een je hebt geen enkel nut. Pure geldverspilling. Die zwervers uit jouw tekst lieten Zich van hun goede kant zien maart jij blijft dezelfde luie stereotype parasiet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet werken voor je bijstand tegenwoordig. Verder is een bijstandsuitkering een "vangnet" en een basisinkomen iets dat iedereen gewoon automatisch ontvangt.
Je jaloerse houding impliceert dat ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Wie zei dat ik rejected ben door hen? Dat zou impliceren dat ik eerst bij hen gesolliciteerd heb. En alvorens ik dat die niet ik mezelf eerst opknopen.
Daarbij heb ik wel een toekomst en betekenis.
Eventueel. Of er in elk geval voor zorgen dat men zo weinig mogelijk last heeft van kanker bronchitis en stank omdat jij je niet kan beheersen. Thats allquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:24 schreef arjan1112 het volgende:
Dit was toch die gozer die roken wou verbieden?
Je hebt duidelijk niet dat hele artikel gelezen. Je lijkt ook steeds te vergeten dat jij het ook gewoon krijgt. Het is al meerdere keren bewezen dat het gewoon werkt en dat mensen er een beter en gelukkiger leven door krijgen. So what als een hele kleine groep mensen het gewoon gebruikt om inderdaad een beetje te chillen en joints te roken? Het merendeel van de mensen wil gewoon in luxe leven en dat kan niet van een basisinkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ok. Dan is het alleen een verbloeming voor uitkering. vertel me waarin jij een moet krijgen. Jij rookt toch als Op een je hebt geen enkel nut. Pure geldverspilling. Die zwervers uit jouw tekst lieten Zich van hun goede kant zien maart jij blijft dezelfde luie stereotype parasiet.
Jaloers? Waaruit haal jij dat ik jaloers ben?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Je jaloerse houding impliceert dat ook.
zo zielig zal de mensheid toch niet al zijn?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Er is volgens mij niemand die begonnen is omdat roken ze lekker leek. Ik vond het ook stoer destijds
Hoe je jezelf wijs probeert te maken dat het zielig is om er goed uit te willen zien en je behoefte om te benadrukken dat die fitheid ook weer weggaat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jaloers? Waaruit haal jij dat ik jaloers ben?
Wat brabbel je nou weer allemaal man.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:33 schreef arjan1112 het volgende:
Een basisinkomen van 400 euro is best betaalbaar en haalbaar ja, dan moet een bijstandsmoeder die nu een eigen huis heeft wel met 2 andere en hun kinderen in één huis gaan wonen om evenveel geld te houden en bejaarden ook, want de aow word dan ook afgeschaft.. en de wao studiefinanciering enz
heheheh
Als iedereen het krijgt heeft het geld geen waarde meer. Geef iedereen 5 euro en niemand zal 5 euro veel vinden want iedereen heeft dat al vanaf start. Heb jjeallemaal en miljoen dan is dat niks. Je laat jezelf gek maken door nummertjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet dat hele artikel gelezen. Je lijkt ook steeds te vergeten dat jij het ook gewoon krijgt. Het is al meerdere keren bewezen dat het gewoon werkt en dat mensen er een beter en gelukkiger leven door krijgen. So what als een hele kleine groep mensen het gewoon gebruikt om inderdaad een beetje te chillen en joints te roken? Het merendeel van de mensen wil gewoon in luxe leven en dat kan niet van een basisinkomen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat brabbel je nou weer allemaal man.
jij begon toch over het basisinkomen...quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat brabbel je nou weer allemaal man.
Iedereen heeft de mogelijkheid om zich te ontwikkelen, dat zal uiteindelijk alleen maar beter zijn voor de economie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als iedereen het krijgt heeft het geld geen waarde meer. Geef iedereen 5 euro en niemand zal 5 euro veel vinden want iedereen heeft dat al vanaf start. Heb jjeallemaal en miljoen dan is dat niks. Je laat jezelf gek maken door nummertjes.
[ afbeelding ]
Je hebt deels gelijk, maar het gaat er bij een basisinkomen natuurlijk niet om dat iemand het veel vindt, het gaat erom dat je in basisbehoeften kan voorzien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als iedereen het krijgt heeft het geld geen waarde meer. Geef iedereen 5 euro en niemand zal 5 euro veel vinden want iedereen heeft dat al vanaf start. Heb jjeallemaal en miljoen dan is dat niks. Je laat jezelf gek maken door nummertjes.
[ afbeelding ]
Danku!quote:
SPOILER: DeadprezOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan makkelijk omhoog. Gewoon defensie afschaffen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
jij begon toch over het basisinkomen...
in de jaren 90 was er een dude die had uitgerekend dat het mogelijk was 1300 gulden.. maar dan zou de inkomstenbelasting wel moeten worden verhoogd naar 50% ..
na 1300 gulden is 650 euro.. dat is dus veel minder dan bijstand + toeslagen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Danku!http://www.vrijspreker.nl(...)l-op-weg-naar-euccp/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, hier gebruiken ze je plaatje ook.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je snapt er helemaal niks van.. bij een basisinkomen krijgt iedereen een bepaald bedrag per maand...quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb jij niet goed begrepen wat mijn punt is. Je hebt gradaties daarin. Je kan gaan voor gewoon onderhouden en niet vreten aks jabba the hutt maar ik niet aks anorexia patient. Gemiddeld gewoon.(ik). Je kan sterker worden, handig bij de judo bvb. En je kan beter uitzien. Dat gaat. Maar het aspect van goed uitzien wordt door hen verkeerd uitgepakt en leidt tot haantjes en macho gedrag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe je jezelf wijs probeert te maken dat het zielig is om er goed uit te willen zien en je behoefte om te benadrukken dat die fitheid ook weer weggaat bijvoorbeeld.
Nederland geeft nog maar 7 miljard uit aan defensie, veel te weinig, en als je dat verlaagd naar 0 kan je het basisinkomen verhogen met 10 euro, je moet het aan 15 miljoen mensen geven//quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk omhoog. Gewoon defensie afschaffen.
Nee want het enige wat je doet is 2 extra nullen achter als zetten. ( vraag en aanbod) als iedereen standaard 1200 krijgt moet je niet gek opkijken als alles in prijs verandert. Komt toch op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen heeft de mogelijkheid om zich te ontwikkelen, dat zal uiteindelijk alleen maar beter zijn voor de economie.
Maar vooral niet wagen om meer te doen dan jij, dan wordt het zielig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed begrepen wat mijn punt is. Je hebt gradaties daarin. Je kan gaan voor gewoon onderhouden en niet vreten aks jabba the hutt maar ik niet aks anorexia patient. Gemiddeld gewoon.(ik). Je kan sterker worden, handig bij de judo bvb. En je kan beter uitzien. Dat gaat. Maar het aspect van goed uitzien wordt door hen verkeerd uitgepakt en leidt tot haantjes en macho gedrag.
Zucht LEES het zou me geen moer interesseren of ze 50 of 500 kg aan spieren hebben. Het gaat om het gedrag dat er uit komt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar vooral niet wagen om meer te doen dan jij, dan wordt het zielig.
Wat zeg je nu?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk omhoog. Gewoon defensie afschaffen.
Gewoon dit he... gewoon dat. . Alles chill deadprez met de joint regelt het wel. Want master diplomas in economie zijn niks waard corrupt scholensysteem. Deze zelfgeschoolde jongen hier zit het toch wel beter uit zijn duimquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:46 schreef deadprez het volgende:
Gewoon alles nationaliseren, defensie afschaffen, flinke belastingen op de rijken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:46 schreef deadprez het volgende:
Gewoon alles nationaliseren, defensie afschaffen, flinke belastingen op de rijken.
allemaal rechtse propagandaquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gewoon dit he... gewoon dat. . Alles chill deadprez met de joint regelt het wel. Want master diplomas in economie zijn niks waard corrupt scholensysteem. Deze zelfgeschoolde jongen hier zit het toch wel beter uit zijn duim
Wat een held deze TS.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gewoon dit he... gewoon dat. . Alles chill deadprez met de joint regelt het wel. Want master diplomas in economie zijn niks waard corrupt scholensysteem. Deze zelfgeschoolde jongen hier zit het toch wel beter uit zijn duim
Nee, ze mogen het land niet uit. Gewoon hier blijven en betalen. Anders krijgen ze klappen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:48 schreef arjan1112 het volgende:
Dat werkt niet, belastingen zijn al flink hoog, verhoog je dat verder gaan mensen minder werken of emigreren, haal je in totaal nog minder binnen
In de jaren 70/80 was de belasting nog 72% en de vennootschapsbelasting 50% dat is geleidelijk verlaagd terwijl de inkomsten juist toenemen...
Frankrijk is ook helemaal op de verkeerde weg, hoge belastingen werken niet
Ja, kan prima.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:50 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je wilt 'zogenaamde' rijken dwingen om geld te verdienen en belasting te betalen? Denk je nou echt dat dat werkt?
Ja, ik weet het mensen mogen vooral nergens mee te koop lopen, want dan word jij afgunstig. En promiscue gedrag en/of er goed uit willen zien voor het andere geslacht kan al helemaal niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zucht LEES het zou me geen moer interesseren of ze 50 of 500 kg aan spieren hebben. Het gaat om het gedrag dat er uit komt.
Niet dat ik voorstander ben van het afschaffen van defensie, maar we worden natuurlijk al niet serieus genomen door de grootmachten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu?Defensie afschaffen?
In Nederland hebben we zo'n exorbitante levensstijl ontwikkeld en daarmee ook zoveel welvaart opgebouwd. Dat betekend dat we ook veel hebben te verliezen. Ik zie de boten Somalische piraten al aanvaard maken richting Zeeland en Zuid-Holland en Deadprez die dolgelukkig droge handdoeken uitdeelt aan deze barbaren. Defensie is een van de enigste stukjes soeverein trots die Nederland nog heeft!
(KLM, Shell, PTT, NS
![]()
) Alhoewel ze wel vaak in internationaal verband en belang opereren. Waarom zullen we zo iets moois als het Nederlandse leger willen verpatsen omdat we het geld voor defensie ergens anders ook voor kunnen gebruiken? Het zorgt bovendien voor veel werkgelegenheid. Zonder het leger verdwijnt er bijna een hele sector en worden we door grootmachten als de Engeland, de V.S. en Rusland ook niet meer serieus genomen.
Nou dat nou ook weer niet, maar er zou een soort politie kunnen komen die maandelijks geld int bij de rijkste mensen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:53 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Er staat een kraker met een pistool achter een bankier en zegt ' jij gaat die transactie nu uitvoeren om vandaag 10.000 euro te verdienen' waarna de belastingdienst 8.000 euro ophaalt ?
Nee man, veel overheid juist.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:53 schreef GhpH het volgende:
Nederland olv Deadprez: Iedereen waant nu geld te hebben, niemand is meer veilig (leger en politie afgeschaft want: fock die ibahesj), iedereen stoned... jep.
Ja maar jij zegt dat ze die niet willen betalen. Dan moet de staat maatregelen nemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:55 schreef arjan1112 het volgende:
Die hebben we al, dat noem je de belastingdienst
BEGRIJPEND LEZEN Het mag maar er zijn gedragsgrenzen maar die ken jij niet want enige vorm van sociale maatschappij keert jou de rug toe. Geen belediging naar hen maar hebben het orders je nooit geleerd dat er grenzen zijn? Of waren ze ook het type lang leve de lol. Nono nono nononono there's mo limit!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, ik weet het mensen mogen vooral nergens mee te koop lopen, want dan word jij afgunstig. En promiscue gedrag en/of er goed uit willen zien voor het andere geslacht kan al helemaal niet.
[..]
Niet dat ik voorstander ben van het afschaffen van defensie, maar we worden natuurlijk al niet serieus genomen door de grootmachten.
We zijn dan geen 'serieus' tegenwicht als je dat dat zo wou willen benoemen. Maar in de onderhandelen met de JSF en de mogelijke aankoop daarvan is Nederland niet onbelangrijk. Ook in gezamenlijke internationale missies is Nederland een trouwe bondgenoot van de V.S. en de U.K. waardoor andere landen ook eerder geneigd zijn om in te haken. Het Nederlandse beleid en de bijdrage die zij bereid is te leveren was tot nu dan toe niet onopgemerkt gebleven reken daar maar op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, ik weet het mensen mogen vooral nergens mee te koop lopen, want dan word jij afgunstig. En promiscue gedrag en/of er goed uit willen zien voor het andere geslacht kan al helemaal niet.
[..]
Niet dat ik voorstander ben van het afschaffen van defensie, maar we worden natuurlijk al niet serieus genomen door de grootmachten.
Het rookverbod wordt uiteraard meteen opgeheven, ben je nu blij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:57 schreef arjan1112 het volgende:
Nee ik zeg dat iemand harder en meer gaat werken als de belasting laag is, en dat de staat dan vervolgens meer ophaalt dan als de belasting hoog is.
Ik zou dat beest aaccepteren als ik wist naar wie het geld ging. Bvb Dat het alleen naar werkzoekenden en werkwillige (is dit een correct woord?) mensen gaatquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet, maar er zou een soort politie kunnen komen die maandelijks geld int bij de rijkste mensen.
Nee, naar iedereen uiteraard, behalve de rijken. En PVV'ers, die krijgen ook niks.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zou dat beest aaccepteren als ik wist naar wie het geld ging. Bvb Dat het alleen naar werkzoekenden en werkwillige (is dit een correct woord?) mensen gaat
Wat moeten ze betalen dan? Word wiet helemaal gratis?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:59 schreef deadprez het volgende:
En softdrugs worden gelegaliseerd, zonder accijnzen. Daar mogen de rijken ook voor betalen.
Jij noemt het een trouwe bondgenoot, ik noem het een schoothondje. Dat blijft inderdaad niet opgemerkt, maar in hoeverre je dat kan beschouwen als serieus genomen worden heb ik mijn twijfels bij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
We zijn dan geen 'serieus' tegenwicht als je dat dat zo wou willen benoemen. Maar in de onderhandelen met de JSF en de mogelijke aankoop daarvan is Nederland niet onbelangrijk. Ook in gezamenlijke internationale missies is Nederland een trouwe bondgenoot van de V.S. en de U.K. waardoor andere landen ook eerder geneigd zijn om in te haken. Het Nederlandse beleid en de bijdrage die zij bereid is te leveren was tot nu dan toe niet onopgemerkt gebleven reken daar maar op.
Duitsland heeft ook de grootste en belangrijkste economie van Europa en heeft daarmee ook het meeste te verliezen en word dan ook geacht de grootste bijdrage te leveren. Vreemd vind ik dit niet nee. We mogen geprezen zijn met zo'n sterke bondgenoot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:00 schreef arjan1112 het volgende:
Wenfer ik ben er pas achter gekomen dat duitsland het grootste leger van Europa heeft, ik dacht altijd dat het duitse leger na de 2de wereldoorlog klein was en niks voorstelde, maar dat klopt niet.
Vreemd he
Denk je dat iemand toegeeft dat ie pvv stemt, als er gratis geld word uitgedeeld met voorwaarde dat je niet op de pvv mag stemmen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, naar iedereen uiteraard, behalve de rijken. En PVV'ers, die krijgen ook niks.
Hou eens op man. Telkens als je de goede kant op gaat kom je weer met je drugs. Je bent etter dan een verslaafde. En stop eens net als nat de rijken de schuiven. Die zijn rijk om een reden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:59 schreef deadprez het volgende:
En softdrugs worden gelegaliseerd, zonder accijnzen. Daar mogen de rijken ook voor betalen.
Zonder de goedkeuring en medewerking van landen als Frankrijk, Engeland, Duitsland en Nederland is de V.S. denk ik niet in staat landen als Afghanistan of Mali binnen te vallen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij noemt het een trouwe bondgenoot, ik noem het een schoothondje. Dat blijft inderdaad niet opgemerkt, maar in hoeverre je dat kan beschouwen als serieus genomen worden heb ik mijn twijfels bij.
De AIVD heeft vast wel een lijstje met PVV sympathisanten, die plakken we dan die kekke stickers van ze op hun jas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Denk je dat iemand toegeeft dat ie pvv stemt, als er gratis geld word uitgedeeld met voorwaarde dat je niet op de pvv mag stemmen?
Ja, door uitbuiting.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hou eens op man. Telkens als je de goede kant op gaat kom je weer met je drugs. Je bent etter dan een verslaafde. En stop eens net als nat de rijken de schuiven. Die zijn rijk om een reden.
Opnemen voor de buitengeslotenen en dan nog mensen uitsluiten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, naar iedereen uiteraard, behalve de rijken. En PVV'ers, die krijgen ook niks.
Door allemaal blowende, zolderkamerbankzittende, euroshopperbier drinkende FOK!kers zeker?quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:03 schreef deadprez het volgende:
Als het nodig is, zal de bevolking het land verdedigen. Daar is geen defensie voor nodig.
Als het om PVV'ers gaat ligt het iets genuanceerder allemaal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Opnemen voor de buitengeslotenen en dan nog mensen uitsluiten.
Contradictio in terminis.
Dat kunnen ze makkelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zonder de goedkeuring en medewerking van landen als Frankrijk, Engeland, Duitsland en Nederland is de V.S. denk ik niet in staat landen als Afghanistan of Mali binnen te vallen.
Mijn ouders hebben mij gewoon geleerd welke plek sulletjes als jij op de sociale ladder innemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
BEGRIJPEND LEZEN Het mag maar er zijn gedragsgrenzen maar die ken jij niet want enige vorm van sociale maatschappij keert jou de rug toe. Geen belediging naar hen maar hebben het orders je nooit geleerd dat er grenzen zijn? Of waren ze ook het type lang leve de lol. Nono nono nononono there's mo limit!!
Ja, dat is nou zo handig aan schoothondjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zonder de goedkeuring en medewerking van landen als Frankrijk, Engeland, Duitsland en Nederland is de V.S. denk ik niet in staat landen als Afghanistan of Mali binnen te vallen.
Je kan ook geen gebruik maken van de geneeskunde. Is luxe artikel toch? anders begin je toch een ziekenhuis met zelfgeschoolde artsen?quote:
Kan makkelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Door allemaal blowende, zolderkamerbankzittende, euroshopperbier drinkende FOK!kers zeker?
Moslims moeten dan een halve maan op hun kleding dragen. Wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
De AIVD heeft vast wel een lijstje met PVV sympathisanten, die plakken we dan die kekke stickers van ze op hun jas.
racistquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Moslims moeten dan een halve maan op hun kleding dragen. Wel zo eerlijk.
Dat kan niet omdat; internationale belangen. Europese landen zullen dat nooit accepteren en de V.S. sancties opleggen en Mexico ondersteunen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze makkelijk.
Iedereen was tegen de inval in Irak.. Amerika deed het toch.
Ze kunnen makkelijk alleen bijvoorbeeld Mexico binnenvallen en totaal tot puin schieten
Ziekenhuizen horen gewoon 100% eigendom van de staat te zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je kan ook geen gebruik maken van de geneeskunde. Is luxe artikel toch? anders begin je toch een ziekenhuis met zelfgeschoolde artsen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij gewoon geleerd welke plek sulletjes als jij op de sociale ladder innemen.
[..]
Ja, dat is nou zo handig aan schoothondjes.
Kijk deze boi eens een rebel zijn.quote:"Men wordt pas gek door dubstep als men dubstep als muziek accepteert."
Omdat? Komt met theorieën die allemaal mooi klinken maar die in de praktijk niet lang volhouden. Hoe lang duurde het langst standhoudend communistisch regime? En dan bedoel ik welvarend en blij een vrijheid. Geen Noord Korea situaties.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ziekenhuizen horen gewoon 100% eigendom van de staat te zijn.
En jij dan een quote van ene gristen dat regels voor je buigen. Een prestatie. En ik hoef ook niet te weten wat je jouw lul in doet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk deze boi eens een rebel zijn.![]()
Maar goed dat jij de enige inwoner bent van jouw wereldje waarin mensen heropgevoed zouden moeten worden naar jouw ideaal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:08 schreef GhpH het volgende:
[..]Dit zeg ik niet vaak maar: dit is echt een hulpeloos geval. Zelfs heropvoeding niet mogelijk.
Communisme is een verneukte vorm van socialisme, waarvan de leiders over het algemeen gewoon kapitalistische verraders waren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat? Komt met theorieën die allemaal mooi klinken maar die in de praktijk niet lang volhouden. Hoe lang duurde het langst standhoudend communistisch regime. En dan bedoel ik welvarend en blij een vrijheid. Geen Noord Korea situaties.
Argo is een baas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
En jij dan een quote van ene gristen dat regels voor je buigen. Een prestatie. En ik hoef ook niet te weten wat je jouw lul in doet.
Hey SOCIALIST!quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:07 schreef arjan1112 het volgende:
Sinds wanneer ben jij tegen de europese unie wenfer ? Je stemt toch VVD >
Met je leren schoenen
China is hard op weg de nieuwe grote wereldmacht te worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat? Komt met theorieën die allemaal mooi klinken maar die in de praktijk niet lang volhouden. Hoe lang duurde het langst standhoudend communistisch regime? En dan bedoel ik welvarend en blij een vrijheid. Geen Noord Korea situaties.
Naar het ideaal van de meerderheid klophout dat je bent. Jij meent ook nog eens dat ik de isolering op de wet ben. Misschien in jouw straatwereldje wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar goed dat jij de enige inwoner bent van jouw wereldje waarin mensen heropgevoed zouden moeten worden naar jouw ideaal.
Nare gedachte.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:13 schreef Piye het volgende:
[..]
China is hard op weg de nieuwe grote wereldmacht te worden.
Je plaatje wordt gebruikt op blogjes van libertariërs, dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hey SOCIALIST!Ik STEMDE vvd.
Wie zegt trouwens dat ik tegen de Europese unie ben?
(eerste minuut even skippen)
Misschien blijf je nu weg uit mijn topic:quote:
Niks mis met libertariërs.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je plaatje wordt gebruikt op blogjes van libertariërs, dat zegt genoeg lijkt me.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Misschien blijf je nu weg uit mijn topic:
Maatregelen!
Er zijn inderdaad veel jaloerse mensen op deze wereld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Naar het ideaal van de meerderheid klophout dat je bent. Jij meent ook nog eens dat ik de isolering op de wet ben. Misschien in jouw straatwereldje wel.
Ik kan er wel om glimlachen. China komt qua staatsinrichting wel in de buurt van mijn ideaal: Een socialistisch regime met vele winstgevende bedrijven in staatshanden.quote:
Wenfer loopt gewoon te trollen, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:19 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat je UI spreekt van de euccp dat word vaak gebruikt door tegenstanders van de europese unie
quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Misschien blijf je nu weg uit mijn topic:
Maatregelen!
slecht milieu, slechte arbeidsomstandigheden, lage lonen.. nou joepi.. er er ook iets sociaals mis in china, dat iemand door een auto word aangereden en de hele dag blijft liggen en er 100den mensen langslopen ...quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel jaloerse mensen op deze wereld.
[..]
Ik kan er wel om glimlachen. China komt qua staatsinrichting wel in de buurt van mijn ideaal: Een socialistisch regime met vele winstgevende bedrijven in staatshanden.
nerdjequote:
Tsja, de Chinese cultuur heb ik ook niet zoveel mee, maar de staatsinrichting is gewoon vrij sterk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
slecht milieu, slechte arbeidsomstandigheden, lage lonen.. nou joepi.. er er ook iets sociaals mis in china, dat iemand door een auto word aangereden en de hele dag blijft liggen en er 100den mensen langslopen ...
Voor hem 1000 anderen.... wacht eens die uitspraak ken ik... Toch kapitalistisch... Welke of niet je zal het overal tegen komen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
slecht milieu, slechte arbeidsomstandigheden, lage lonen.. nou joepi.. er er ook iets sociaals mis in china, dat iemand door een auto word aangereden en de hele dag blijft liggen en er 100den mensen langslopen ...
Die socialistische staat China is alleen succesvol omdat ze teren op de middelen van kapitalistisch landen en vervolgend maar een klein percentage van de winst aan het volk doorbereken. Erg ideaal ja. Als de V.S. en de EU omvallen veranderd China gewoon in een communistische heilstaat vergelijkbaar met Noord-Korea.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:18 schreef Piye het volgende:
Ik kan er wel om glimlachen. China komt qua staatsinrichting wel in de buurt van mijn ideaal: Een socialistisch regime met vele winstgevende bedrijven in staatshanden.
Ik drijf ergens de spot mee, dat is heul wat anders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wenfer loopt gewoon te trollen, zoals gewoonlijk.
Linkse mensen zijn altijd slim, rechtsvolk met potentie gaat naar heropvoedingskampen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:23 schreef arjan1112 het volgende:
en domlinks dan?
en slim rechts en slim links ?
..
Wie gaat dat bewerkstelligen? Slimlinks zeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:
Gewoon met harde hand regeren over domrechts, zoals het hoort.
Schandalig!quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:26 schreef arjan1112 het volgende:
Nou mensen die op de SP stemmen worden zelfs door GroenLinks en D66 niet echt als slim gezien.
De rijken meer belasting laten betalen, zodat we links-extremistische bewegingen kunnen supporten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie gaat dat bewerkstelligen? Slimlinks zeker.
Je vergeet dat er enorme hoeveelheden geld verborgen worden onder de linker vleugel van Nederland. Die prominente linkse leiders zijn altijd heel goed om een noodfonds hier of een kleurenplaatenactie daar op touw te zetten maar echte opschorting van het huidige beleid is ook voor hen veel te duur joh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
De rijken meer belasting laten betalen, zodat we links-extremistische bewegingen kunnen supporten.
Dat soort projecten zijn altijd een succes en zorgen op langere termijn voor een veiliger en socialer Nederland.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je vergeet dat er enorme hoeveelheden geld verborgen word onder de linker vleugel van Nederland. Die prominente linkse leiders zijn altijd heel goed om een noodfonds hier of een kleurenplaatenactie daar op touw te zetten maar echte opschorting van het huidige beleid is ook voor hen veel te duur joh.
Is toch mooi juist, dat je topic zo goed loopt op dit tijdstip.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:30 schreef GhpH het volgende:
Van een gedragstopic naar junkietopic. Toen muziek een daarna politiek. En een beetje rellen van zo'n ongemanierd ventje.
Wat kan er nog meer gebeuren met mijn topic? Slowchat?
10 miljoen ophalen voor één of ander eiland dat is overstroomt is leuk maar echt een structurele verandering zal het nimmer teweeg brengen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat soort projecten zijn altijd een succes en zorgen op langere termijn voor een veiliger en socialer Nederland.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is toch mooi juist, dat je topic zo goed loopt op dit tijdstip.
Vrijwel perfect inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Die socialistische staat China is alleen succesvol omdat ze teren op de middelen van kapitalistisch landen en vervolgend maar een klein percentage van de winst aan het volk doorbereken. Erg ideaal ja. Als de V.S. en de EU omvallen veranderd China gewoon in een communistische heilstaat vergelijkbaar met Noord-Korea.
Wij, als beschaafd en sociaal land, hebben de plicht om ons te bekommeren om landen waar men het minder goed heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
10 miljoen ophalen voor één of ander eiland dat is overstroomt is leuk maar echt een structurele verandering zal het nimmer teweeg brengen.
Linkschmenschen bedrijven trouwens ook alleen maar linksche hobby's om stoer en populair over te komen trouwens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:30 schreef GhpH het volgende:
Van een gedragstopic naar junkietopic. Toen muziek een daarna politiek. En een beetje rellen van zo'n ongemanierd ventje.
Wat kan er nog meer gebeuren met mijn topic? Slowchat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |