Staat 'ness voor tijdelijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:
En nog even over fitness. Als je paar weken niet onderhoudt ben je het weer kwijt. Daarom heet het fitness. Je houdt jezelf tijdelijk fit.
Kan zijn dat je het lekker vind maat de meeste zie je gewoon echt roken omdat ze gedwongen worden door sociale factoren. (Heb het echt over schooljongeren à 16-19 jaar).quote:
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kan zijn dat je het lekker vind maat de meeste zie je gewoon echt roken omdat ze gedwongen worden door sociale factoren. (Heb het echt over schooljongeren à 16-19 jaar).
Iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Één van de meest terechte klachten ooit
Ze roken in het begin nergens anders dan in het bijzijn van hun vrienden. Ze lopen weg met sigaret in de hand, eenmaal de hoek om gauw weggooien. En nog meerdere factoren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.
Er is volgens mij niemand die begonnen is omdat roken ze lekker leek. Ik vond het ook stoer destijdsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.
Dat is wel triest, maar dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen. Waarom let jij zo op andere mensen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze roken in het begin nergens anders dan in het bijzijn van hun vrienden. Ze lopen weg met sigaret in de hand, eenmaal de hoek om gauw weggooien. En nog meerdere factoren.
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Er is volgens mij niemand die begonnen is omdat roken ze lekker leek. Ik vond het ook stoer destijds
Neeeeee... echt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peuk![]()
En ik heb ook nooit gerookt om stoer over te komen.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peuk![]()
En ik heb ook nooit gerookt om stoer over te komen.
Ik observeer graag gevolgen van groepsdruk. Noem het ook soms een vorm van leedvermaak. Maar meestal uit interesse.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel triest, maar dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen. Waarom let jij zo op andere mensen?
Ik zou het gewoon creepy noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik observeer graag gevolgen van groepsdruk. Noem het ook soms een vorm van leedvermaak. Maar meestal uit interesse.
Beetje mijn stelling zitten ontkrachtenquote:
Hoe kun je opeens zin krijgen in een peuk, als je nog nooit gerookt hebt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ik rook nog steeds alleen voor de smaak
Ach ik denk dat het maar een kleine groep is die niet begint met roken omdat het stoer is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Beetje mijn stelling zitten ontkrachten
Ik rookte zelfs soms stiekem thuis (uit het raam van mijn slaapkamer hangend, alsof mijn ouders dat niet in de gaten haddenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach ik denk dat het maar een kleine groep is die niet begint met roken omdat het stoer is.
Notitieblokje? Hallo 1980 ben jij dat? Als ik zo'n mensen zie pak ik meteen mijn notebook en begin ik een livestream.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
Ik zie TS al staan, op een afstandje van een groepje hangjongeren met een notitieblokje in zijn hand. Een soort zieligere versie van Socios.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Notitieblokje? Hallo 1980 ben jij dat? Als ik zo'n mensen zie pak ik meteen mijn notebook en begin ik een livestream.
Dan bedoel ik niet zin als in nicotineverslaafd zin, meer een ontzettende behoefte om het gewoon eens te proberen om te proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe kun je opeens zin krijgen in een peuk, als je nog nooit gerookt hebt?
Oh zo, ja dat had ik ook wel een beetje inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan bedoel ik niet zin als in nicotineverslaafd zin, meer een ontzettende behoefte om het gewoon eens te proberen om te proberen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik rookte zelfs soms stiekem thuis (uit het raam van mijn slaapkamer hangend, alsof mijn ouders dat niet in de gaten hadden) om te oefenen met over mijn longen roken zonder half te gaan kokhalzen.
In tegenstelling tot de moeder van TS, dat is gebruiken en weggooien waardoor hij nu geen pa heeft en skeer is waardoor hij niet kan roken.quote:
Pussyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hoewel ik vrijwel nooit over mijn longen rook
godverdomme, mijn bier wat doe jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de moeder van TS, dat is gebruiken en weggooien waardoor hij nu geen pa heeft en skeer is waardoor hij niet kan roken.
Bij mij was het echt een beschamende vertoning hoor, de eerste paar keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik moest trouwens pas bij de tiende oid hoesten en daarna vrijwel geen last meer van gehad![]()
Hoewel ik vrijwel nooit over mijn longen rook
Mooi was dat, ook eerste keer rookwaar kopen, doe mij maar gallowazesch blauw, ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bij mij was het echt een beschamende vertoning hoor, de eerste paar keer.
Ik heb daar nooit zo'n last van gehad, eerste paar peuken bietje hoesten, maar daarna ging het wel prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bij mij was het echt een beschamende vertoning hoor, de eerste paar keer.
Ik wist niet hoe ik Marlboro uit moest sprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi was dat, ook eerste keer rookwaar kopen, doe mij maar gallowazesch blauw, ofzo.
Gewoon, omdat je anders niet stoer bent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik over mijn longen roken als het mij toch niet om de nicotine gaat
Spuug je whiskey ook weer uit zodra het je tong bereikt heeft?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik over mijn longen roken als het mij toch niet om de nicotine gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |