Staat 'ness voor tijdelijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:
En nog even over fitness. Als je paar weken niet onderhoudt ben je het weer kwijt. Daarom heet het fitness. Je houdt jezelf tijdelijk fit.
Kan zijn dat je het lekker vind maat de meeste zie je gewoon echt roken omdat ze gedwongen worden door sociale factoren. (Heb het echt over schooljongeren à 16-19 jaar).quote:
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kan zijn dat je het lekker vind maat de meeste zie je gewoon echt roken omdat ze gedwongen worden door sociale factoren. (Heb het echt over schooljongeren à 16-19 jaar).
Iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Één van de meest terechte klachten ooit
Ze roken in het begin nergens anders dan in het bijzijn van hun vrienden. Ze lopen weg met sigaret in de hand, eenmaal de hoek om gauw weggooien. En nog meerdere factoren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.
Er is volgens mij niemand die begonnen is omdat roken ze lekker leek. Ik vond het ook stoer destijdsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies? Maar goed, de meeste mensen beginnen daardoor wel inderdaad. Ik ook.
Dat is wel triest, maar dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen. Waarom let jij zo op andere mensen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze roken in het begin nergens anders dan in het bijzijn van hun vrienden. Ze lopen weg met sigaret in de hand, eenmaal de hoek om gauw weggooien. En nog meerdere factoren.
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Er is volgens mij niemand die begonnen is omdat roken ze lekker leek. Ik vond het ook stoer destijds
Neeeeee... echt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peuk![]()
En ik heb ook nooit gerookt om stoer over te komen.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begon omdat ik ineens trek had in een peuk![]()
En ik heb ook nooit gerookt om stoer over te komen.
Ik observeer graag gevolgen van groepsdruk. Noem het ook soms een vorm van leedvermaak. Maar meestal uit interesse.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel triest, maar dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen. Waarom let jij zo op andere mensen?
Ik zou het gewoon creepy noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik observeer graag gevolgen van groepsdruk. Noem het ook soms een vorm van leedvermaak. Maar meestal uit interesse.
Beetje mijn stelling zitten ontkrachtenquote:
Hoe kun je opeens zin krijgen in een peuk, als je nog nooit gerookt hebt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ik rook nog steeds alleen voor de smaak
Ach ik denk dat het maar een kleine groep is die niet begint met roken omdat het stoer is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Beetje mijn stelling zitten ontkrachten
Ik rookte zelfs soms stiekem thuis (uit het raam van mijn slaapkamer hangend, alsof mijn ouders dat niet in de gaten haddenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach ik denk dat het maar een kleine groep is die niet begint met roken omdat het stoer is.
Notitieblokje? Hallo 1980 ben jij dat? Als ik zo'n mensen zie pak ik meteen mijn notebook en begin ik een livestream.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
Ik zie TS al staan, op een afstandje van een groepje hangjongeren met een notitieblokje in zijn hand. Een soort zieligere versie van Socios.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Notitieblokje? Hallo 1980 ben jij dat? Als ik zo'n mensen zie pak ik meteen mijn notebook en begin ik een livestream.
Dan bedoel ik niet zin als in nicotineverslaafd zin, meer een ontzettende behoefte om het gewoon eens te proberen om te proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe kun je opeens zin krijgen in een peuk, als je nog nooit gerookt hebt?
Oh zo, ja dat had ik ook wel een beetje inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan bedoel ik niet zin als in nicotineverslaafd zin, meer een ontzettende behoefte om het gewoon eens te proberen om te proberen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik rookte zelfs soms stiekem thuis (uit het raam van mijn slaapkamer hangend, alsof mijn ouders dat niet in de gaten hadden) om te oefenen met over mijn longen roken zonder half te gaan kokhalzen.
In tegenstelling tot de moeder van TS, dat is gebruiken en weggooien waardoor hij nu geen pa heeft en skeer is waardoor hij niet kan roken.quote:
Pussyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hoewel ik vrijwel nooit over mijn longen rook
godverdomme, mijn bier wat doe jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de moeder van TS, dat is gebruiken en weggooien waardoor hij nu geen pa heeft en skeer is waardoor hij niet kan roken.
Bij mij was het echt een beschamende vertoning hoor, de eerste paar keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik moest trouwens pas bij de tiende oid hoesten en daarna vrijwel geen last meer van gehad![]()
Hoewel ik vrijwel nooit over mijn longen rook
Mooi was dat, ook eerste keer rookwaar kopen, doe mij maar gallowazesch blauw, ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bij mij was het echt een beschamende vertoning hoor, de eerste paar keer.
Ik heb daar nooit zo'n last van gehad, eerste paar peuken bietje hoesten, maar daarna ging het wel prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik Marlboro uit moest sprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi was dat, ook eerste keer rookwaar kopen, doe mij maar gallowazesch blauw, ofzo.
Gewoon, omdat je anders niet stoer bent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik over mijn longen roken als het mij toch niet om de nicotine gaat
Spuug je whiskey ook weer uit zodra het je tong bereikt heeft?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik over mijn longen roken als het mij toch niet om de nicotine gaat
Ik zou nog steeds niet weten of het nou Malrbroro of Marlboro isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik Marlboro uit moest spreken
Ik heb echt zo'n enorme nostalgiatrip nu, ik oefende samen met mijn beste vriendin Ilse in een of ander weiland achter haar huisquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zo'n last van gehad, eerste paar peuken bietje hoesten, maar daarna ging het wel prima eigenlijk.
Dit klinkt zo fout.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme nostalgiatrip nu, ik oefende samen met mijn beste vriendin Ilse in een of ander weiland achter haar huis
Ik ben maar geswitcht naar Lucky Strike na een tijdje, ik proefde toch geen verschil en het was makkelijker uit te sprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds niet weten of het nou Malrbroro of Marlboro is.
Ook alleen maar omdat jij een zieke geest hebt.quote:
Zeker met vrienden erbij ook nogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Do tellquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme nostalgiatrip nu, ik oefende samen met mijn beste vriendin Ilse in een of ander weiland achter haar huis
Ja, het roken dus he, dat oefenden wequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij een zieke geest hebt.
Ah jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je anders niet stoer bent.
Gulden ook echtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
3 gulden en 65 cent was een pakje toen
Whiskeyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spuug je whiskey ook weer uit zodra het je tong bereikt heeft?
Yoga-oefeningen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik betaalde 3,75 ofzo voor een klein pakje pall mall. Nu 5,40.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, het roken dus he, dat oefenden we
4,50 in euro's toen ik begonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
En er zaten ook gewoon nog 20 sigaretten in destijdsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4,50 in euro's toen ik begon
Dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4,50 in euro's toen ik begon
Dat ook nog, 19 sigaretten per pakje toen ik begonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En er zaten ook gewoon nog 20 sigaretten in destijds
Aaaah... misty water-coloured memories
50 gram voor ¤3.20. Wat dacht je daarvan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ook nog, 19 sigaretten per pakje toen ik begon
nu 25 gram voor 3,70quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
50 gram voor ¤3.20. Wat dacht je daarvan.
Ja, ik heb altijd L&M, dat is een stuk goedkoper.quote:
5 gulden voor een gram van welke crap we destijds ook rookten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
Wat betaalde je toen gemiddeld voor een gram wiet, want dat is volgens mij ook belachelijk veel duurder geworden.
Toen ik ermee in aanraking kwam was het nog 5 euro per gram meestalquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
Wat betaalde je toen gemiddeld voor een gram wiet, want dat is volgens mij ook belachelijk veel duurder geworden.
3/4 is tegenwoordig 40 gram voor 7 euro zie ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd L&M, dat is een stuk goedkoper.
Ik bewonder hun doorzettingsvermogen wat dat betreft wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Bonzai. het volgende:
Sportschool is imo meer een fetisj voor sommige kerels.![]()
Dus niet alleen om stoer te doen, maar ook vanwege het zelfbevredigende effect als ze in de spiegel kijken. Een beetje gay eigenlijk.
12,5 voor een gram kwaliteitsspul.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
Ja, maar ik spreek over 22 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
Hm, oké. Ik betaal nu 8,50 voor de goedkoopste wiet die ze hebben hier in de shop, best een groot verschil dus.
Of als de kosten voor het exploiteren van een winkel omhoog gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
12,5 voor een gram kwaliteitsspul.
Maar wiet zou eigenlijk niet duurder moeten worden omdat er geen accijns op is.
Dus de enige reden waarom wiet duurder zou worden is als er minder aanbod is
Of als de eigenaren van shops gewoon meer geld willen verdienen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of als de kosten voor het exploiteren van een winkel omhoog gaan.
In wat voor kapitalistische shops kom jij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of als de eigenaren van shops gewoon meer geld willen verdienen.
Er zijn maar weinig shops die niet zo veel mogelijk winst willen maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In wat voor kapitalistische shops kom jij?
Dit, ik kruip gewoon tussen die benen met mijn buikhaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Bonzai. het volgende:
Sportschool is imo meer een fetisj voor sommige kerels.![]()
Dus niet alleen om stoer te doen, maar ook vanwege het zelfbevredigende effect als ze in de spiegel kijken. Een beetje gay eigenlijk.
En jij werkt daar aan mee?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig shops die niet zo veel mogelijk winst willen maken.
Dat zou ik kunnen doen, maar naar de shop gaan is een stuk minder moeite.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En jij werkt daar aan mee?.
Je kunt ook zelf wat plantjes neerzetten heh, dat is niet moeilijk en eigenlijk best leuk.
Ik neem aan dat die niet zo hoog worden dat je de prijs van je product moet verdubbelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of als de kosten voor het exploiteren van een winkel omhoog gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |