Eerder mijn gal spuwenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
En in plaats van het tegen haar te zeggen kom je hier op een forum janken?
Voor mijn eigen veiligheid moet ik dit wel anoniem op een forum zeggen je weet maar nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Klagen over mensen die de godganse dag willen afspreken en mij ondertussen wel wilde DM-aanbiedingen sturen over seksdates en weet ik het allemaal. Schaam je, gleufdier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Voor mijn eigen veiligheid moet ik dit wel anoniem op een forum zeggen je weet maar nooit
Omg!! Dit is echt errrruuuuggg Whahahaahah is dit een nieuwe hype op fok? users die je onterecht beschuldigen van dm's sturen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klagen over mensen die de godganse dag willen afspreken en mij ondertussen wel wilde DM-aanbiedingen sturen over seksdates en weet ik het allemaal. Schaam je, gleufdier.
Dan is TS gewoon een ordinaire aandachtshoer die het verhaaltje uit de OP omdraait, ik ontving precies dezelfde DM.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
Klagen over mensen die de godganse dag willen afspreken en mij ondertussen wel wilde DM-aanbiedingen sturen over seksdates en weet ik het allemaal. Schaam je, gleufdier.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Je hebt gelijk hoor daar niet van, maar ik ben pas geleden (lees: te laat) erachter gekomen dat zij mensen die haar dit soort dingen mee delen levend filt. In het begin begreep ik niet zo gied waarom andere vriendinnen haar lieten vallen, maar nu begin ik steeds meer te begrijpen hoe dat komt...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan zou ik het toch maar tegen haar gaan zeggen dan want nu ben je het alleen maar aan het opkroppen en op een gegeven moment dan komt het eruit, hoe langer je wacht hoe heviger het dan waarschijnlijk tot een uitbarsting komt. En kun je zoiets niet tegen haar zeggen en wordt je er doodmoe van dan kun je je vraagtekens bij de vriendschap zetten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan is TS gewoon een ordinaire aandachtshoer die het verhaaltje uit de OP omdraait, ik ontving precies dezelfde DM.
Ik reageer steeds later en minder uitgebreid en op sommige apps zelfs niet, maar als ze weer vraagt of ik kan afspreken de komende 2 weken en ik zeg nee, we kijken wel weer wanneer we kunnen, dan gaat zij weer zeggen dat zij dat juist wel probeert (en ik dus niet)...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef hoink581 het volgende:
Langzaam maar zeker steeds minder op reageren en uiteindelijk in het geheel negeren. Dat werkt ook goed bij kutusers.
Neuk haar zusje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ouders neuken is niet de oplossing jongeman
Haha echt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan is TS gewoon een ordinaire aandachtshoer die het verhaaltje uit de OP omdraait, ik ontving precies dezelfde DM.
Blijf jij maar in die waan, dame.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Omg!! Dit is echt errrruuuuggg Whahahaahah is dit een nieuwe hype op fok? users die je onterecht beschuldigen van dm's sturen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal gejank op mijn DM.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef chroestjov het volgende:
Hier exact hetzelfde.
Smerige spelletjes worden hier gespeeld.
Heeft Meloew die dm niet snel verwijderd? Bij deze geloof ik jullie allemaal niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Hier exact hetzelfde.
Smerige spelletjes worden hier gespeeld.
Denk niet dat TS meloewa is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heeft Meloew die dm niet snel verwijderd? Bij deze geloof ik jullie allemaal niet.
oh zo, je loopt een beetje achter dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bedoel dat Meloewa die dm's van chicks niet allang heeft verwijderd van hem.
Ik durf niet meer in mijn DM te kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal gejank op mijn DM.
Geen gedeelde accounts hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bedoel dat Meloewa die dm's van chicks niet allang heeft verwijderd van hem.
O hahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo, je loopt een beetje achter dan.
Armand van Helden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Laura.b het volgende:
O hahahalas wel iets van meerdere fok mannen, fotos van tieten enzo maar toen kreeg ik ineens een bedreiging van haar in mijn DM onder een mannennaam.
Bang was ik.
Vast aan het ovuleren die meid, zoveel DM's gestuurd dat ze nu al vergeten is hoeveel digipalen ze wil laden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal gejank op mijn DM.
Ga jij er nog op in? Gemakkelijke sletjes zijn wel lekker, maar zodra ik wanhoop ruik dan hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
Vast aan het ovuleren die meid, zoveel DM's gestuurd dat ze nu al vergeten is hoeveel digipalen ze wil laden.Het gaat rond.
Makkelijk en wanhoop gaat toch vaak samen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij er nog op in? Gemakkelijke sletjes zijn wel lekker, maar zodra ik wanhoop ruik dan hoeft het niet meer.
Nee man, laat haar maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij er nog op in? Gemakkelijke sletjes zijn wel lekker, maar zodra ik wanhoop ruik dan hoeft het niet meer.
Ik denk dat het het eerder de sleur is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Makkelijk en wanhoop gaat toch vaak samen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef ChefvanOekels het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, wat is DM? Double Match? Gaat dit over Tinder ofzo?
Opvallend dat ze ook alleen maar mannen benaderd heeft. Iemand die het puur zou doen om vrienden te maken zou niet zo fallusgezind zijn. Die vriend van haar kan zich maar beter bergen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Nikmans het volgende:
TS denk je dat ik zo makkelijk ben? Met je DM's
Ik kan dit bevestigen, heb geen DM gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Opvallend dat ze ook alleen maar mannen benaderd heeft. Iemand die het puur zou doen om vrienden te maken zou niet zo fallusgezind zijn. Die vriend van haar kan zich maar beter bergen.
Kreeg eerder vandaag ook al een obscuur bericht te verwerkenquote:
Wat is deze?quote:hmmm echt jou piemel lijkt mij zo fukking geil om kapot te zuigen :$$ neuk me hard, overal, spuit je lek over mij. neuk me kkhard. ik wilhet liefst dat alles fokers dit doen.. wil je mijn kutje beffe.?
Goor wijf dit manquote:IiCk wil dE warme zaadstralen uit jOu neukstaaf suigen en de spermaslierten over me slettebekje late drippen![]()
![]()
;@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee
Wees stil vrouwenmens. Ze was aardig duidelijk in haar beschrijving jegens mij met het betreffende woord: ''pener''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, heb geen DM gehad.
Ik bevestigde alleen maar wat Panzer zeiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wees stil vrouwenmens. Ze was aardig duidelijk in haar beschrijving jegens mij met het betreffende woord: ''pener''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef adnapekkid het volgende:
Krijgt TS een ban voor spam-DM? Zou zonde zijn...Zou een mooi stel zijn samen met F1978.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij bannend?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou een mooi stel zijn samen met F1978.
Opnemen bij de bank?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, serieus, kappen nou! Ik heb geen piemel dus waar zou ik godsnaam zoveel sperma vandaan moeten halen??
Niet lief! Anders DM je ze even of ze je topic willen verkrachten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef MangoLotion het volgende:
aangezien de mods van KLB prutsers zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Goh, enorm verrassend dat je nu ineens terugkrabbelt nu iedereen je rare voorstellen openbaart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef MangoLotion het volgende:
Dream on boys, dream on![]()
Schopje ONZ dan maar, aangezien de mods van KLB prutsers zijn.
Kun je ze ff dm-en?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef chroestjov het volgende:
Die foto's mochten er trouwens best zijn maar na dit alles aangehoord te hebben vervalt bij deze mijn interesse.
Goeie eerste postquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:30 schreef Jamin22 het volgende:
Ze wil geprikt worden waar wacht jij op
En waarom bestaat hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wie zitten er eigenlijk in die incrowdshitgroep?
En hoeveel van die WA-groepen zijn er
Pfffff.quote:
Bijna iedereen zit er, kom snel, je mist veel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JA JONGEN MAAK ER MAAR WEER EEN GRAPJE VANquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Pfffff.
[..]
Bijna iedereen zit er, kom snel, je mist veel.
20 man, allemaal bekendenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Snap er niets meer van, ze DM'de me vragend en verbaasd. Heb die DM van haar gecopypaste en teruggestuurd. Nu reageert ze niet meer?
Mango, reageer even.
Ik heb je geblockt, dat ga ik ook doen bij de eerst volgende wanhopigerd die me dmtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Snap er niets meer van, ze DM'de me vragend en verbaasd. Heb die DM van haar gecopypaste en teruggestuurd. Nu reageert ze niet meer?
Mango, reageer even.
Nee man, vraag 't me alleen af tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef durrrr het volgende:
[..]
20 man, allemaal bekenden
DM mij je nummer ik gooi je erin
Wat is een KLB-WA in vredesnaam?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
Ja doei, ik ga geen speciaal nummer aanmaken voor de KLB-WA?
Bovendien komt er alleen maar ellende van, zoals lekkende privégegevens en ellende die zich doorzet op het forum. Raad het sowieso af om het te doen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je geblockt, dat ga ik ook doen bij de eerst volgende wanhopigerd die me dmt
chat waar we geilen op Willem-Alexander, totaal onbereikbare man voor jou met dit soort gedrag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:43 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Wat is een KLB-WA in vredesnaam?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb je geblockt, dat ga ik ook doen bij de eerst volgende wanhopigerd die me dmt
Je vind jezelf blijkbaar zo extreem lekker dat als mensen seks met je weigeren, je ze gelijk bestempeld als 'homo'. Ik vind het bizar dat mensen zoals jij stemrecht hebben in Nederland.quote:
Houd maar op, laten we hopen dat TS vredig is ingeslapen. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, ga niet weg, ik heb me bedacht!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:15 schreef Fushia2 het volgende:
Ik was de enige, ja hoor meid. Jij vuile slet
Lol, wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef john-hert het volgende:
Plas in haar kont, neuk ze de moeder, plaats pics
Zo gaan we met vrouwen omquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef john-hert het volgende:
Plas in haar kont, neuk ze de moeder, plaats pics
Vrouwen moet je niet slaan, die moet je schoppenquote:
Vrouwen moeten gewoon aangepakt worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet slaan, die moet je schoppen
Ik ook, was lekker. Voelde de TS flink.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:00 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb gisteravond nog een fapje gedaan met de hete berichtjes in mijn inbox in gedachten.
Ik denk het ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Dven het volgende:
Godver, nites in m'n inbox vandaag.. Zal ze geblokkeerd zijn?
Schizofreen is niet meerdere persoonlijkhedenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef NietDoen het volgende:
TS is schizofreen en weet niet dat ze het zelf is die zichzelf lastig valt en heel mannelijk FOK! seksueel getinte berichtjes stuurt
"Alles voor de aandacht." Overspelige trut.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:20 schreef MangoLotion het volgende:
Zie al die seksueel gefrustreerde weirdo's in mijn topique
Correct. We hebben het hier over een dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is een bundel naam voor verschillende aandoeningen als paranoïde gedrag of katatone symptomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Schizofreen is niet meerdere persoonlijkheden
Ai Ai Kameraad NietDoen knoop het goed in de oren. Tevens wil ik u erop wijzen dat het 'uw scherpe blik' is in plaats van 'u scherpe blik'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Correct. We hebben het hier over een dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is een bundel naam voor verschillende aandoeningen als paranoïde gedrag of katatone symptomen.
Ik dacht omdat we hier in KLB zijn hou ik het simpel, maar u scherpe blik heeft mij ogen geopend. Bedankt voor deze keiharde afbranding, ik zal deze fout geen tweede keer maken.
Zet je nog even een bronvermelding van Wikipedia erbij, doll?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Correct. We hebben het hier over een dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is een bundel naam voor verschillende aandoeningen als paranoïde gedrag of katatone symptomen.
Ik dacht omdat we hier in KLB zijn hou ik het simpel, maar u scherpe blik heeft mij ogen geopend. Bedankt voor deze keiharde afbranding, ik zal deze fout geen tweede keer maken.
Lekker makkelijk ditquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zet je nog even een bronvermelding van Wikipedia erbij, doll?
Liefer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:06 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ai Ai Kameraad NietDoen knoop het goed in de oren. Tevens wil ik u erop wijzen dat het 'uw scherpe blik' is in plaats van 'u scherpe blik'.
Ik bedoel dat het makkelijk is om iemand te verwijten dat hij zijn informatie van Wikipedia heeft, omdat dat zo goed als onmogelijk valt te bewijzen noch te weerleggen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:17 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat dachten al die plagiaatplegers ook
Van ieder andere site waar je het van geplukt hebt danquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het makkelijk is om iemand te verwijten dat hij zijn informatie van Wikipedia heeft, omdat dat zo goed als onmogelijk valt te bewijzen noch te weerleggen.
Studiequote:Op woensdag 8 januari 2014 13:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Van ieder andere site waar je het van geplukt hebt dan
Dan zou ik in ieder geval een jaartje overdoen, want die vorige ongecorrigeerde post van je was boelshietquote:
Ik heb een dm-ban, dus ik vraag het maar even zoquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, lieverd dit is de kloon van mam, niet doorvertellen aan pap hé...
Als het goed is hoor je ook geen interesse te hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb een dm-ban, dus ik vraag het maar even zo... Maar nee, geen interesse.
Hier ook al.... (Serieus).quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:41 schreef Copthorne het volgende:
Ik had gisteravond een DM van TS gekregen met de vraag of ik met haar wilde neuken. =\
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:31 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb een dm-ban, dus ik vraag het maar even zo ... Maar nee, geen interesse.
Als het goed is hoor je ook geen interesse te hebben.
Ik zou trouwens een huisarts zoeken, die uitslag op je dijen ziet er niet goed uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Als het goed is hoor je ook geen interesse te hebben.
Welkequote:Op woensdag 8 januari 2014 13:22 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dan zou ik in ieder geval een jaartje overdoen, want die vorige ongecorrigeerde post van je was boelshiet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
Immer betrouwbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef jogy het volgende:
Ouderwets zelfreinigende werking van FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |