Wat is een KLB-WA in vredesnaam?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
Ja doei, ik ga geen speciaal nummer aanmaken voor de KLB-WA?
Bovendien komt er alleen maar ellende van, zoals lekkende privégegevens en ellende die zich doorzet op het forum. Raad het sowieso af om het te doen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je geblockt, dat ga ik ook doen bij de eerst volgende wanhopigerd die me dmt
chat waar we geilen op Willem-Alexander, totaal onbereikbare man voor jou met dit soort gedrag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:43 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Wat is een KLB-WA in vredesnaam?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb je geblockt, dat ga ik ook doen bij de eerst volgende wanhopigerd die me dmt
Je vind jezelf blijkbaar zo extreem lekker dat als mensen seks met je weigeren, je ze gelijk bestempeld als 'homo'. Ik vind het bizar dat mensen zoals jij stemrecht hebben in Nederland.quote:
Houd maar op, laten we hopen dat TS vredig is ingeslapen. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, ga niet weg, ik heb me bedacht!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:15 schreef Fushia2 het volgende:
Ik was de enige, ja hoor meid. Jij vuile slet
Lol, wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef john-hert het volgende:
Plas in haar kont, neuk ze de moeder, plaats pics
Zo gaan we met vrouwen omquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef john-hert het volgende:
Plas in haar kont, neuk ze de moeder, plaats pics
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |