Niet lief! Anders DM je ze even of ze je topic willen verkrachten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef MangoLotion het volgende:
aangezien de mods van KLB prutsers zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Goh, enorm verrassend dat je nu ineens terugkrabbelt nu iedereen je rare voorstellen openbaart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef MangoLotion het volgende:
Dream on boys, dream on![]()
Schopje ONZ dan maar, aangezien de mods van KLB prutsers zijn.
Kun je ze ff dm-en?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef chroestjov het volgende:
Die foto's mochten er trouwens best zijn maar na dit alles aangehoord te hebben vervalt bij deze mijn interesse.
Goeie eerste postquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:30 schreef Jamin22 het volgende:
Ze wil geprikt worden waar wacht jij op
En waarom bestaat hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wie zitten er eigenlijk in die incrowdshitgroep?
En hoeveel van die WA-groepen zijn er
Pfffff.quote:
Bijna iedereen zit er, kom snel, je mist veel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JA JONGEN MAAK ER MAAR WEER EEN GRAPJE VANquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Pfffff.
[..]
Bijna iedereen zit er, kom snel, je mist veel.
20 man, allemaal bekendenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Snap er niets meer van, ze DM'de me vragend en verbaasd. Heb die DM van haar gecopypaste en teruggestuurd. Nu reageert ze niet meer?
Mango, reageer even.
Ik heb je geblockt, dat ga ik ook doen bij de eerst volgende wanhopigerd die me dmtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Snap er niets meer van, ze DM'de me vragend en verbaasd. Heb die DM van haar gecopypaste en teruggestuurd. Nu reageert ze niet meer?
Mango, reageer even.
Nee man, vraag 't me alleen af tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef durrrr het volgende:
[..]
20 man, allemaal bekenden
DM mij je nummer ik gooi je erin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |