Vrouwen moet je niet slaan, die moet je schoppenquote:
Vrouwen moeten gewoon aangepakt worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet slaan, die moet je schoppen
Ik ook, was lekker. Voelde de TS flink.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:00 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb gisteravond nog een fapje gedaan met de hete berichtjes in mijn inbox in gedachten.
Ik denk het ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Dven het volgende:
Godver, nites in m'n inbox vandaag.. Zal ze geblokkeerd zijn?
Schizofreen is niet meerdere persoonlijkhedenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef NietDoen het volgende:
TS is schizofreen en weet niet dat ze het zelf is die zichzelf lastig valt en heel mannelijk FOK! seksueel getinte berichtjes stuurt
"Alles voor de aandacht." Overspelige trut.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:20 schreef MangoLotion het volgende:
Zie al die seksueel gefrustreerde weirdo's in mijn topique
Correct. We hebben het hier over een dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is een bundel naam voor verschillende aandoeningen als paranoïde gedrag of katatone symptomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Schizofreen is niet meerdere persoonlijkheden
Ai Ai Kameraad NietDoen knoop het goed in de oren. Tevens wil ik u erop wijzen dat het 'uw scherpe blik' is in plaats van 'u scherpe blik'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Correct. We hebben het hier over een dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is een bundel naam voor verschillende aandoeningen als paranoïde gedrag of katatone symptomen.
Ik dacht omdat we hier in KLB zijn hou ik het simpel, maar u scherpe blik heeft mij ogen geopend. Bedankt voor deze keiharde afbranding, ik zal deze fout geen tweede keer maken.
Zet je nog even een bronvermelding van Wikipedia erbij, doll?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Correct. We hebben het hier over een dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is een bundel naam voor verschillende aandoeningen als paranoïde gedrag of katatone symptomen.
Ik dacht omdat we hier in KLB zijn hou ik het simpel, maar u scherpe blik heeft mij ogen geopend. Bedankt voor deze keiharde afbranding, ik zal deze fout geen tweede keer maken.
Lekker makkelijk ditquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zet je nog even een bronvermelding van Wikipedia erbij, doll?
Liefer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:06 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ai Ai Kameraad NietDoen knoop het goed in de oren. Tevens wil ik u erop wijzen dat het 'uw scherpe blik' is in plaats van 'u scherpe blik'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |